Kia Cee'd GT, prima imagine neoficială a versiunii cu cinci uşi

Publicat luni, 11.02.2013 15:50 de Sebastian Toma

Primele imagini neoficiale ale versiunii cu cinci uşi a lui Kia Cee'd GT au apărut pe internet înainte de prezentarea oficială. Modelul dezvoltă 204 CP şi 265 Nm.

Kia Cee'd va primi o versiune sport la Salonul Auto de la Geneva. Aceasta va fi valabilă atât pentru versiunea de caroserie cu trei uşi, cât şi pentru hatchback-ul cu cinci uşi. În cazul lui pro_cee'd, constructorul a prezentat deja câteva imagini oficiale, dar versiunea cu cinci uşi nu a fost încă dezvăluită. C ehii de la Autoforum.cz au reuşit să obţină o imagine a versiunii cu cinci uşi a lui Cee'd GT, model care va debuta la Salonul Auto de la Geneva. De asemenea, cehii au primit şi trei imagini realizate de un cititor, care surprind un prototip al lui Cee'd GT pe drumurile publice.

La fel ca fratele său cu trei uşi, Kia Cee'd GT are un motor GDI Turbo de 1.6 litri, care dezvoltă 204 CP şi 265 Nm. Unitatea este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte, care angrenează roţile din faţă. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 7.9 secunde. Debutul versiunii cu trei uşi va avea loc la jumătatea anului curent, în timp ce fratele său cu cinci uşi va debuta la câteva săptămâni distanţă, spun surse din cadrul mărcii din Coreea de Sud.

În comparaţie cu versiunea standard, Cee'd GT vine cu jante de 18 inch și o suspensie mai rigidă. Discurile de frână sunt mai mari, Kia urmând să folosească unele de 300x28 mm pentru puntea față și undele de 262x10 mm pentru puntea spate. Etrierii vor fi vopsiți în roșu pentru un look sportiv.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via Autoforum.cz

  • Andy, luni, 11.02.2013 16:44

    Kia va avea un invingator in cazul in care varianta full se va opri undeva pe la 24-25.000 euro. Astfel se va situa sub pragul unde Astra GTC abia incepe cu motorul bi de 195 cp si unde va incepe si viitorul Golf GTI cu un motor in jur de 210-220 cp, modele care cu dotari mai bune depasesc usor 30-32.000 euro.

  • Faurelianu, luni, 11.02.2013 17:13

    mai bine un Golf GTD

  • mog, luni, 11.02.2013 17:22

    asta probabil va fi 20000-23000, undeva pe aici... un golf gtd e pe la 30 000. normal ca mai bine ala, daca ai bani. daca nu, te multumesti cu kia gt. fata de un gti sau megane rs, ai avantajul taxelor si consumului mai mic la 1.6-le asta precum si si o putere "pe acolo"... oricum, nu cred ca vrea sa se bata cu gti, rs sau opc...eu o vad ca o versiune mai dotata a ceedului clasic, desi e probabil sa le fure din clienti...

  • @Faurelianu, luni, 11.02.2013 17:35

    mai bine un 911. cam asta e mentalitatea ta :)))))

  • Edi, luni, 11.02.2013 17:53

    Daca nu avea luminile alea de ceata oribile, era digerabila. Asa seamana cu o masina japoneza din desene animate.

  • mog, luni, 11.02.2013 17:59

    culmea Edi, ca mie imi plac. mi se par originale. meh, fiecare cu gusturile lui...

  • CGI, luni, 11.02.2013 18:43

    @Edi Acelea nu sunt lumini de ceata, priveste mai bine si ai sa le observi pe cele de ceata sub aceste leduri.

  • Edi, luni, 11.02.2013 21:32

    Atunci ce ar putea sa fie, luminile de zi?

  • f, luni, 11.02.2013 21:42

    velosteru de 180 de cai e 28000 de euro...enorm de mult pt un hyundai. Kia gt va fi cam la acelasi pret zic eu...mult prea mult pt kia...de 24000 iti iei un megan rs care e regele hothatch'urilor...

  • f, luni, 11.02.2013 23:00

    fratilor eu zic ca masina asta o sa coste peste 25000 de euro (veloster turbo e 28000) ceea ce mi se pare enorm pt o kia. Ganditi-va ca un megan RS care e'' tata'' hothatch'urilor e 24000 de euro. Masina asta ar trebui sa coste maxim 20000 de euro...dar asa ceva e imposibil din moment ce o kia diesel de 1.6 full ajunge pe la 25000 de euro...trist ca astia de la kia incep sa se creada toyota sau vw la preturi...

  • xtrad3, marţi, 12.02.2013 00:34

    dar ghici de ce ii plac lui mog farurile... ( si cred ca e singurul )

  • @f, marţi, 12.02.2013 09:37

    Nu e neaparat trist ca se cred VW. Sa nu uitam ca si VW a inceput ca firma low cost precum Kia la inceputuri iar acum au tendinte premium (doar daca te uiti la un Touareg full sau Phaeton...)

  • lralu, vineri, 15.02.2013 22:42

    cei de la kia cred ca nu vor mai face masini cu preturi foarte mici daca ne gandim la informatiile oficiale s-au mai putin oficiale in care se spune ca pana in 2017 vor sa se pozitioneze intre nemti si japonezi si cand spun nemti nu ma refer la opel si ford , fara a avea intentia de a subaprecia aceste branduri , dar in acest moment vf de gama al acestora ca si clasa este cea in care este noul optima (cu + sau - pe care le are fata de concurenta) cei de la kia mai avand o cadenza sau un quoris peste ei ca si clasa. O alta informatie mai mult sau mai putin oficiala este ca vor sa intre in gama premium primii pasi facandui deja cu cele 2 modele. Sunt de acord ca imaginea de marca conteaza foarte mult dar in secolulXXI totul evolueaza mult mai rapid. Daca tot veni vorba de toyota care este un etalon dupa cum spuneai si tu , imi aduc aminte o declaratie a oficialilor toyota invitati la deschiderea fabricii kia din slovacia , care suna ceva de genul : ca nu le este "frica" de concurenta europeana ci de cea koreana pentru ca aplica acelasi gen de politica pe care au aplicat-o si ei in anii 80-90. Vom vedea ce ne rezerva urmatorii 10 ani, dar momentan eu cred ca 200cp sunt arhisuficienti pt un model ca ceed-ul gt. pret? vom vedea deocamdata speculam. respect

  • sandman, luni, 25.02.2013 15:47

    astia incep sa fabrice masini din ce in ce mai inestetice...