Kia Cadenza vrea 40% din vanzarile segmentului in Coreea
Cota de piata a sedanurilor de clasa mare din Coreea se afla in pericol dupa ce Kia a lansat noul Cadenza. Constructorul coreean vrea 40% din vanzarile acestui segment.
Kia are planuri mari in ceea ce priveste cariera de piata a nou-lansatului model Cadenza, care rivalizeaza cu nume mari ale industriei auto in segmentul sedanurilor mari. Compania coreeana isi doreste sa isi impuna modelul pe piata interna, acolo unde noul Cadenza are potentialul de a acapara, conform declaratiilor oficialilor Kia, 40% din segment.
Principalii adversari ai modelului Kia de pe piata din Coreea sunt Hyundai Grandeur, Samsung SM7 si Daewoo Veritas, fara a socoti rivalii europeni si japonezi ai lui Cadenza. In ciuda concurentei acerbe, Kia avanseaza cifre foarte optimiste de vanzari: 35.000 de unitati in 2010 si 40.000 in 2011. Mai mult, Kia Cadenza va fi unul dintre vectorii de imagine ai marcii pe pietele din afara tarii, unde Kia anunta ca va exporta 25.000 de unitati in 2011.
Modelul coreean promite mult mai ales din punctul de vedere al raportului calitate pret. Disponibil in trei versiuni de motorizare (patru cilindri de 2.4 litri, V6 2.7 litri si V6 3.5 litri), Cadenza se aliniaza la startul carierei cu o multime de dotari standard interesante, printre acestea numarandu-se un sistem de avertizare la calcarea liniei de demarcare a benzii, senzori de presiune in pneuri, camera posterioara pentru manevrele in marsarier, scaune incalzite fata-spate si cu ventilatie pe fata, volan incalzit, sezut al scaunului extensibil actionat electronic sau plafon din sticla.
In Coreea, versiunea de baza a lui Kia Cadenza pleaca de la 28.4 milioane de woni (echivalentul a 16.200 de euro), versiunea de echipare de top echipata cu motorul V6 de 3.5 litri ajungand la echivalentul a 25.000 de euro.
Kia Cadenza va debuta in Romania la mijlocul anului viitor, pretul modelului nefiind
via | kia-world