Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva
Jeep va prezenta versiunea europeană a lui Grand Cherokee facelift la Salonul Auto de la Geneva. Modelul va fi disponibil în Europa începând cu cel de-al treilea sfert al anului.
Jeep Grand Cherokee facelift va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva în versiunea europeană. Acesta prezintă un aspect similar cu cel al echivalentului său american, prezentat în ianuarie la Detroit, când a fost restilizat. Spre deosebire de Grand Cherokee-ul prezentat la Detroit, modelul de la Geneva va avea blocuri optice cu LED-uri, o grilă faţă modificată, un spoiler spate de dimensiuni mai mari şi un set de stopuri cu o grafică diferită.
Interiorul lui Grand Cherokee facelift prezintă un volan nou, cu design cu trei "braţe", ornamente din lemn îmbunătăţite şi tapiţerie din piele "Natura Plus" pentru versiunea de top, numită Summit. Aceasta beneficiază şi de sistemul de infotainment Uconnect cu ecran tactil de 8.4 inch, alături de ceasuri de bord digitale. Lista de dotări oferite alături de versiunea de top include şi sistemul "Forward Collision Warning", care avertizează şoferul în cazul unui impact frontal iminent.
Gama de motorizări include trei unităţi: un diesel V6 de 3.0 litri, un V6 de 3.6 litri alimentat cu benzină şi un motor V8 pe benzină, cu o cilindree de 5.7 litri. Indiferent de motorul ales, acesta este cuplat unei transmisii automate cu opt trepte, care promite un consum redus în raport cu predecesoarea sa. Debutul comercial pe piaţa din Europa al lui Jeep Grand Cherokee facelift va avea loc în cel de-al treilea sfert al anului curent, iar preţul său va fi anunţat în apropierea datei de lansare.
Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Jeep
Ramane cel mai bun SUV de lux cand vine vorba de iesit in afara asfaltului, iar cu motorizarile de 3.0 diesel si 5.7 Hemi bate concurenta ca raport performante/consum/sunet motor (mai ales la hemi). A, si e facut in Europa!