Je Design tuneaza noul Touareg
Specialistii casei de tuning Je Design au pregatit un kit pentr proaspat lansatul Touareg.
Abia lansat pe piata, noul Touareg a si intrat in atentia caselor de tuning. Specialistii de la Je Design au realizat un pachet deosebit pentru toata gama diesel a SUV-ului german. Propulsorul de 2.5 litri a fost imbunatatit oferind acum 206 cai putere si un cuplu motor de 408 Nm. Versiunea de top, V10 de 5.0 litri, dezvolta si ea 352 de cai putere si un cuplu impresionant de 855 Nm.
La nivel vizual, Touareg a fost coborat si a primit spoilere noi si praguri laterale cu prize de aer. Spoilerul frontal se remarca prin cele doua guri de ventilatie foarte mari si prin setul de proiectoare si lampi de ceata. Sistemul de evacuare are acum patru tevi de esapament cromate. SUV-ul este incaltat cu jante din aliaj de 22 de inch cu pneuri de 295mm.
Tunerii germani, specializati in modificare modelelor Volkswagen, au anuntat ca vor lansa inca un bodykit pentru Touareg luna urmatoare.
Domnilor,dvs. verificati vreodata ce va spun unii si altii..?Ca nu-mi inchipui ca firma asta de tunning JE DESIGN a dat o asemenea ineptie ca noutate,cu asemenea gafa.Daca la Touaregul de 2.5TDI stirea s-ar putea sa fie reala,la cel de 3.0TDI este absolut o tampenie.Citez"Si motorul V6 de 3.0 litri s-a bucurat de atentia mecanicilor Je Design, acestia reusind sa stoarca din el 225 de cai putere si un cuplu motor de 500Nm".Nu ati incercat sa puneti mana pe o fisa tehnica..? Touareg 3.0TDI - fisa tehnica- Putere 165Kw(225Cp)/la 4.000 turatii; Cuplu maxim:500Nm/1750 turatii. Va intreb pe Dvs.:Unde este interventia la motorizare la acest motor,de "a reusit sa stoarca" vorba "specialistului" Bogdan Mirica..? Si cred ca cifrele pe care le dati ca stire,n-au nici o valoare de comparatie..! Cred ca altfel ar fi sunat ca o firma de tunning a dus motorul de pe Touareg de la 128Kw(174) de cai si 400Nm cuplu ,la 151 Kw(206Cp)si cuplu de 408Nm.Dar nu mai este nimic spectaculos,ci mai degraba hilar,ca 32 de cai ii scoti din evacuare si filtru de aer,fara sa intervii la motor.cat priveste 8 Nm in plus,ca sa-ti faci o idee,Domnule Bogdan Mirica,un ciocan rotopercutor nu foarte performant,sare de 8 Nm.Deci cu ce a venit ca senzational aceasta stire..? Iar la V10,230Kw(313Cp)la 3750 ture,cuplu maxim 750Nm la 2000 ture.A primit 39 de cai in plus si 155 cuplu.Ai mers vreodata cu acest V10..? Cred ca daca ai fi avut privilegiul sa mergi cu acest motor si aceasta masina,te pufnea rasul la aceasta "stire"ca si pe cei care cunosc cat de cat la masini..!!!! Sunt de acord,ca la exterior s-a schimbat ceva,sincer imi place cum arata..!