Jaguar şi-a actualizat sigla
Englezii de la Jaguar şi-au redesenat sigla pentru a doua oară în ultimii zece ani. De data aceasta, englezii au schimbat şi fontul cu care îşi scriu numele mărcii.
Englezii de la Jaguar şi-au schimbat sigla, apelând la o versiune mai stilizată a celebrei feline. Jaguar nu este la prima schimbare de siglă din istoria sa, marca britanică optând pentru o restilizare în anul 2002. De data aceasta sigla Jaguar are un aspect mai apropiat de cel al aluminiului şi este asociată cu un nou font corporate. Celebrul "J" alungit şi-a schimbat dramatic forma, iar celelalte litere din numele mărcii au devenit mai groase. Toate au acum acelaşi finisaj pe care îl prezintă şi emblema mărcii.
Odată cu noua siglă, Jaguar va lansa o nouă campanie de comunicare, anunţată în urmă cu două săptămâni de noul mesaj al mărcii "Cât de viu eşti?". Campania de rebranding a mărcii Jaguar a venit din iniţiativa agenţiei Spark 44 din Regatul Unit, care a descoperit că Rolls-Royce este singura marcă ai căror posesori sunt mai în vârstă decât posesorii de Jaguar. Tocmai de aceea, marca britanică a primit "cea mai puternică schimbare din ultimii 40 de ani", menită să atragă clienţi mai tineri.
Primul model Jaguar care a primit noua siglă este XF Sportbrake, expus în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul este cel mai practic automobil creat de Jaguar până acum şi este echipat cu o gamă de motorizări diesel. Versiunea de top a modelului va fi animată de un motor V6 de 3.0 litri care dezvoltă 275 CP.
Via | Caradisiac