Jaguar confirmă versiunea cu tracţiune integrală a lui F-Type şi anunţă mărirea gamei în 2015
Jaguar va lansa în 19 noiembrie o versiune cu tracţiune integrală a lui F-Type. Marca britanică a anunţat şi lărgirea gamei F-Type în 2015, fiind aşteptată introducerea versiunilor cu transmisie manuală.
Jaguar F-Type va primi o versiune cu tracţiune integrală, anunţă oficialii mărcii britanice deţinute de Tata Motors. Versiunea nouă deschide drumul pentru o campanie de lărgire a gamei F-Type de la Jaguar. Englezii vor să mărească familia F-Type la 14 versiuni, fiind aşteptată introducerea transmisiilor manuale în ofertă, precum şi oferirea motorizărilor din gama nouă Ingenium pentru coupe-ul şi decapotabila din Coventry. În compania motorizării de top a lui F-Type Coupe, versiunea cu tracţiune integrală este cu 0.2 secunde mai rapidă până la sută decât echivalentul său cu tracţiune spate, iar viteza maximă este limitată în continuare la 300 km/h, aceeaşi valoare ca la varianta cu tracţiune pe o singură punte.
Jaguar F-Type Coupé, probabil cel mai frumos model al englezilor, a debutat la Los Angeles
Cei de la Jaguar au proiectat versiunea cu tracţiune integrală a lui F-Type în vederea păstrării caracterului cu propulsie al modelului şi pentru a asigura performanţe înalte şi resurse controlabile şi în condiţii meteo nefavorabile. Aşadar, cei de la Jaguar au apelat la sistemul de tracţiune integrală pentru a asigura vânzări crescute şi pe pieţele care doresc această dotare, precum şi pentru clienţii care doreau şi mai mult dinamism de la F-Type. Englezii au avut deja rezultate bune cu modelele XF şi XJ pe piaţa din SUA în urma introducerii versiunilor cu tracţiune integrală în ofertă, deci precedentul pentru lansarea unui F-Type cu tracţiune integrală există deja pentru marca britanică.
Jaguar F-Type, galerie foto completă şi informaţii noi
Jaguar şi Land Rover au anunţat primul motor din noua gamă Ingenium: 2.0 litri turbodiesel
Odată cu noile versiuni ale lui F-Type, Jaguar a anunţat şi o colaborare cu echipa din spatele Bloodhond Project, care doreşte să doboare recordul de viteză pe uscat şi să cucerească încă un titlu pentru Regatul Unit în acest domeniu. Echipa respectivă vrea să atingă 1.609 km/h, adică peste 1.000 de mile pe oră, pe uscat. Pilotul va fi Andy Green, cel care deţine actualul record de viteză pe uscat, de 1.227 km/h, stabilit în 1997. Cel mai probabil, pilotul respectiv ar putea fi implicat ulterior într-o campanie de imagine pentru F-Type şi Jaguar.
Britanicii care vor construi Bloodhound SSC vor împărtăşi cunoştinţele cu tinerii ingineri
Via Jaguar