Îngrijorați de inconștiența proprietarilor, Tesla limitează funcția de rulare autonomă a electricului Model S
Americanii de la Tesla sunt îngrijorați de modul inconștient în care proprietarii lui Model S folosesc modul Autopilot de rulare autonomă. Motiv penru care vor încerca să-i limiteze funcțiile.
tunci când a lansat funcția Autopilot, împreună cu update-ul sistemului multimedia pentru Model S, Tesla nu s-a așteptat la termenul de utilizare agresivă. Exact asta se întâmplă acum cu funcția de rulare autonomă a modelului electric.
Tesla Model S oferă acum și un mod de rulare autonom. Elon Musk îndeamnă însă la atenție
Mai multe clipuri video publicate pe internet arată cum șoferii decid să probeze sistemul într-un mod abuziv, complet neconform cu indicațiile Tesla. Unul dintre șoferi s-a filmat atunci când se afla pe bancheta din spate iar mașina mergea singură. Acest tip de utilizare i-a alarmat pe cei de la Tesla, care au decis limitarea funcțiilor mașinii.
Această limitare ar urma să se facă odată cu instalarea unui nou update. El va reduce funcționalitatea rulării autonome pe autostradă, dar nu va afecta funcțiile pilotului automat adaptiv. Model S va putea păstra distanța față de mașina din față. Va fi limitată însă, până la o anumită viteză, funcția de ajustare a direcției. Asta înseamnă că mașina va cere intervenția șoferului.
Update-ul, disponibil deja în variantă beta și testat deja de unii clienți, a stârnit o mulțime de controverse. Clienții susțin că nu vor să instaleze un update care va limita performanțele mașinii. Mai mult, amenință să îi dea în judecată pe americani.
via carscoops
rezultatul marketingului si a promovarii unui anumit tip de comportament al masinii si implicit a soferului nenumaratele filmulete postate de utilizatori (alaturi de oficiali) ce testeaza modul "Ludicrous"; drag race-urile, linutele cu muscle-caruri, etc. Toate aceastea ofera o imagine deformata a scopului acestei masini si mai ales cum poate fi condusa. De aici si pana la excesele in mod "autonom" nu e decat un pas, un firesc dupa toate nebuniile si orgasmele traite la bordul unui S. Cred ca cea mai mare parte din vina o are chiar compania prin modul in care isi prezinta produsul. Asa cum am mai spus nu e un gadget e un automobil si asta presupune o doza de responsabilitate de ambele parti: vanzator si utilizator. Asa ca nu ma mira nici ca oficialitatile vor interzice prezenta autonomelor pe drumurile publice....