Informaţii noi despre viitorul Renault Clio, o maşină pentru ”plăcerea de a conduce”
O publicaţie franceză a reuşit să afle mai multe despre viitorul Renault Clio. Modelul mic va avea motoare noi, un portbagaj generos şi un spirit dinamic.
Renault se pregăteşte pentru un nou moment istoric în data de 4 iulie. Francezii revin în forţă în segmentul mic cu noua generaţie a best-seller-ului Clio, aşteptat să se dueleze cot la cot cu actualele Volkswagen Polo şi Ford Fiesta.
Modelul de segment B este momentan învăluit în mister, însă, chiar şi aşa, jurnaliştii publicaţiei franceze Le Figaro au reuşit să afle câteva detalii noi.
Noul Clio, maşină dedicată plăcerii de a conduce
Potrivit jurnaliştilor din Hexagon, Clio va abandona spiritul confortabil al vechilor modele şi se va concentra pe o abordare nouă: o maşină orientată către şofer, menită să ofere o mai mare plăcere la volan. Această trăsătură se va oglindi şi în designul exterior, mult mai agresiv şi cu forme musculoase, aplicat pe o caroserie mai lungă cu 2 centimetri şi cu o înălţime redusă.
Chiar şi aşa, portbagajul va creşte în dimensiuni, reuşind să înghită 295 de litri.
Multe culori disponibile pentru planşa de bord
Designerii Renault vor pune la dispoziţia viitorilor clienţi o gamă largă de materiale şi culori atât pentru caroserie cât şi pentru interior, unde se va putea alege între roşu, negru, albastru, maro şi auriu. Instrumentele de bord vor fi modificate şi ele, urmând să fie un amestec între o abordare digitală şi una convenţională, tradiţională.
Nu va lipsi nici lista generoasă de gadget-uri, printre care noul sistem multimedia R-Link, care înglobează funcţiile CD-Player-ului şi iPod-ului, navigaţia şi conexiunea BLuetooth.
Viitorul Clio RS va avea motor 1.6 şi cutie automată EDC
Gama de motorizări va fi deschisă de un motor TCe pe benzină de 0.9 litri 90 de cai putere şi 135 Nm. Nu va lipsi nici dieselul dCi de 1.5 litri şi 90 de cai putere, oferit şi sub o versiune ecologică, capabilă să emită doar 83 g/km.
Pentru cei care îşi doresc o cutie automată va exista transmisia EDC, iar pentru cei care îşi doresc un urmaş pentru performerul Clio RS, Renault promite putere din belşug, stoarsă din motorul turbo de 1.6 litri al colegului Nissan Juke. Noutatea absolută va fi însă cutia automată EDC, modificată pentru un comportament sportiv, oferită în premieră pe Clio RS.
După ce vom vedea primele imagini cu noul Clio în luna iulie, Renault va expune modelul în cadrul Salonului Auto de la Paris, programat în septembrie. Varianta break va debuta câteva luni mai târziu, la începutul lui 2013.
oare ne asteptam la un booommmmm de la renault ????oare vor risca la fel cum au facuto si Nissan cu JUKE ...........