Informații noi despre viitorul BMW M8: șoferul va putea personaliza setările pentru frâne, iar butonul M Mode va dezactiva sistemele de asistență
Viitorul BMW M8 va permite personalizarea setărilor pentru frâne și alegerea unui nou mod de condus numit M Mode, care va permite activarea și dezactivarea rapidă a sistemelor de asistență.
BMW va lansa în cursul acestui an noul M8 în versiuni Coupe și Cabrio, iar primele imagini camuflate din timpul testelor au fost publicate la finalul anului trecut.
Constructorul german a revenit acum cu o serie de detalii interesante despre numeroasele opțiuni pe care le va avea șoferul atunci când va urca la volan.
Pe lângă modificarea setărilor pentru motor, tracțiune, suspensie sau direcție, care sunt deja disponibile, noul M8 va primi pentru prima oară posibilitatea de personalizare a setărilor pentru frâne, această funcție fiind inclusă în meniul de Setup.
Astfel, șoferul va avea posibilitatea de a modifica presiunea aplicată pedalei de frână pentru a încetini mașina prin selectarea uneia dintre cele două opțiuni: Comfort permite aplicarea unei frâne mai lente, în timp ce Sport va genera o reacție instantanee și directă la apăsarea pedalei.
A doua noutate majoră anunțată de BMW pentru viitorul M8 este noul buton M Mode integrat în consola centrală, care permite modificarea unor parametri cu privire la sistemele de asistență.
Astfel, M Mode va permite șoferului să activeze modurile de condus Road și Sport, în timp ce versiunile BMW M8 Competition Coupe și BMW M8 Competition Convertible vor avea la dispoziție și modul de condus Track pentru circuit.
Setarea Road are toate sistemele de asistență active, în timp ce setarea Sport permite dezactivarea tuturor sistemelor de asistență pentru frâne și direcție, cu numai două excepții: Collision Warning cu funcție de frânare și Evasion Assistant.
De asemenea, prin activarea setării Sport, pe panoul de instrumente și pe Head-Up Display vor fi afișate doar informații relevante pentru un condus sportiv.
Anterior, BMW a anunțat că M8 va avea un motor capabil să ofere "peste 600 de cai putere", iar resursele acestuia vor fi gestionate de o cutie automată cu 8 trepte M Steptronic cu Drivelogic și de un sistem de tracțiune integrală M xDrive. De asemenea, șoferul va putea dezactiva sistemul DSC (Dynamic Stability Control) pentru a conduce cu tracțiune integrală (4WD), tracțiune integrală sport (4WD Sport) sau propulsie (2WD).
Via BMW
"butonul M Mode va dezactiva sistemele de asistență" exact ce le trebuie baietasilor de bani gata sa impresioneze fete si sa dea cu masina in gard