Informații noi despre Tesla Cybertruck: va fi disponibil opțional cu panouri solare cu autonomie suplimentară de 24 de kilometri
Elon Musk a dezvăluit că pick-up-ul electric Cybertruck va fi disponibil opțional cu panouri solare care vor oferi o autonomie suplimentară de circa 24 de kilometri pe zi.
Tesla a prezentat vineri noul pick-up electric Cybertruck, care a generat numeroase controverse ca urmare a designului atipic. Pe de altă parte, imaginile publicate de Tesla indicau că bena lui Cybertruck poate fi închisă.
CEO-ul Elon Musk a confirmat că sistemul de închidere este compus de fapt din panouri solare și că acesta va fi disponibil opțional pentru noul pick-up. Utilizarea panourilor solare va permite obținerea une autonomii suplimentare de circa 24 de kilometri pe zi, în funcție de condițiile meteo.
"Adăugarea panourilor solare va reprezenta o opțiune care va genera o autonomie de 24 de kilometri, poate chiar mai mult. Mi-ar plăcea ca Cybertruck să-și producă singur energia. Dacă am adăuga aripi pliabile cu panouri solare am obține 50-65 de kilometri pe zi. Distanța medie parcursă pe zi în SUA este de 50 de kilometri", a precizat Musk pe contul de pe rețeaua de socializare Twitter.
Tesla Cybertruck va fi disponibil în trei versiuni, dintre care cea mai performantă va avea trei motoare electrice, tracțiune integrală și o autonomie de 800 de kilometri conform standardului american EPA.
Producția de serie a lui Tesla Cybertruck va începe la sfârșitul anului 2021, iar clienții interesați pot face deja rezervări pentru 100 de dolari / euro.
Via Electrek
Prin însorita Californie sau Floridă, ar fi posibilă absorbirea a 5-6 kWh zilnic, la cât de mare-i hărăbaia. La un randament *ochiometric* al panourilor fotovoltaice de +25% în orice caz, dar e posibil ...Panouri PLANE care -- bingo! -- vor fi mult mai ieftine decât cele *mulabil-flexibile*.. Cea mai importantă-i deci deducția că formele straniu-piramidale ale prototipului vor TREBUI să fie transpuse și-n producția de serie. OK, mici diferențe vor fi inevitabile, dar fie și doar din motivul ăsta teoria designului hidos-funcțional în scop de publicitate cu orice preț (inclusiv prin înjurare :-)) NU stă deloc în picioare.