Informații neoficiale despre Seat Ibiza facelift: modificări de design și fără motoare diesel
Seat Ibiza va primi anul viitor un facelift cu modificări majore de design exterior, în timp ce motorizările diesel vor fi abandonate, potrivit unor informații neoficiale.
Actuala generație Seat Ibiza este disponibilă pe piața europeană începând din 2017, iar constructorul spaniol pregătește un facelift.
Potrivit unor informații dezvăluite de publicația franceză Motors Actu, hatchback-ul subcompact va primi câteva modificări majore de design exterior. Potrivit sursei citate, principalele noutăți vor fi remarcate la grilă, acolo unde Ibiza facelift se va inspira de la Leon și Tarraco.
Din punct de vedere tehnic, Seat va renunța la motorizările diesel. Decizia nu este una surprinzătoare în contextul în care motoarele diesel nu vor mai fi rentabile pe modelele de mici dimensiuni după intrarea în vigoare a noilor norme de poluare la 1 ianuarie 2021.
De altfel, tendința este deja remarcată în industria auto și la alți constructori, în special la Grupul Renault și Grupul Volkswagen.
În acest context, Motors Actu anticipează că gama de motorizări pentru Ibiza facelift va avea în componență o unitate de un litru cu trei cilindri în versiuni de 95 CP și 115 CP cu cutie de viteze manuală cu 5 și, respectiv, 6 trepte.
Între timp, vârful de gamă va fi un motor TSI de 1.5 litri și 150 CP cuplat la o cutie de viteze automată DSG cu 7 trepte.
Pe anumite piețe, Ibiza facelift ar urma să fie disponibil în continuare și cu motorul TGI de un litru care poate utiliza și gaz natural comprimat (CNG).
Seat Ibiza facelift va fi prezentat oficial în 2021, însă va fi disponibil pe piața europeană începând din 2022.
Via Motors Actu
Deci a ajuns presa auto sa dea de stire in 2020 ca un producator ca Seat va opera un facelift in 2021 ce va fi introdus in 2022 pe piata. Ibizari din toata lumea...pregatiti-va pentru marele moment ..! De fapt singura informatie cu adevarat importanta este despre renuntarea la motorizarea diesel ,asta e stirea, si trebuia doar in treacat scurt corelata cu faceliftul asteptat in 2022. Se intampla dealtfel ce trebuia sa se intample de acu mai bine de 10 ani sau de fapt ce nu ar fi trebuit sa existe vreodata - motor diesel la aceasta clasa. Diesel-mania din ultimele decade se prabuseste iata in capul intregii industrii automotive si vor fi mari probleme multi ani de acu incolo. La clasa subcompacta nici macar motoarele turbo nu ar avea ce sa caute ,un simplu aspirat ( motorizare a carei dezvoltare a fost pe nedrept trasa pe dreapta ) modernizat ar fi arhisuficent si mult mai fiabil pt. orice auto de pana in jurul a 1000 kg si chiar usor peste.