Infiniti pregăteşte un rival pentru Mercedes-Benz CLC
Infiniti va dezvolta un coupe cu tracţiune faţă care va rivaliza Mercedes-Benz CLC. Marca niponă va dezvolta şi o versiune proprie a lui Nissan Leaf, care va fi orientată spre segmentul premium.
Japonezii de la Infiniti au anunţat că pregătesc un competitor pentru Mercedes-Benz CLC. Modelul va avea profilul unui coupe şi va oferi practicalitatea unui hatchback cu trei uşi. Pe lângă faptul că vorbim de cel mai mic Infiniti creat vreodată, avem de a face şi cu primul Infiniti cu tracţiune faţă – anunţă o sursă anonimă aflată în strânsă legătură cu marca niponă. Sursa din cadrul Infiniti a declarat că modelul îi va oferi şoferului senzaţii plăculte la volan în ciuda faptului că va avea tracţiune faţă, iar exemplul folosit spre comparaţie a fost Mini Cooper.
Cei de la Infiniti vor să creeze un coupe "strâns legat de un hatchback" care va fi "total diferit" de ceea ce ne-au arătat ceilalţi constructori până acum. Spre deosebire de modelele precedente ale constructorului japonez, noul coupe va fi destinat în principal pieţei din Europa. Mai mult decât atât, noul model de la Infiniti va prezenta un nivel deosebit de performanţă şi va avea un design inspirat puternic din cel al conceptului Essence.
Inginerii de la Infiniti vor dezvolta şi o versiune proprie a lui Nissan Leaf. Astfel, marca premium a corporaţiei Nissan va beneficia şi de un vehicul electric. Motorul electric al acestui model va fi mai puternic decât cel al lui Leaf, iar materialele folosite la interior vor diferite. Atât design-ul interior, cât şi aspectul exterior vor purta amprenta Infiniti şi vor fi inspirate şi ele din conceptul Essence. În cadrul prezentării noilor modele de la Infiniti, japonezii au prezentat şi o imagine nouă a prototipului lui Nissan Land Glider. Modelul respectiv reprezintă o parte din viitorul electric al mărcii Nissan şi ne putem aştepta la informaţii noi despre acesta în următoarele luni.
Via | Autocar
Va fi greu pentru ca Renault are amprenta pusa si pe Nissan si pe Mercedes.