Incredibil: Loganul care consuma 2.72 litri/100 km

Publicat vineri, 16.11.2007 13:03 de Mircea Meșter

In cadrul Michelin Challenge Bibendum, Logan ECO2 Concept a consumat doar 2.72 litri/100 km, un rezultat remarcabil.

Logan ECO2 Challenge, conceptul pe care Dacia si Renault l-a aliniat la startul celui mai cunoscut eveniment al modelelor ecologice, Michelin Challenge Bibendum, a reusit un record de invidiat. Multumita modificarilor aerodinamice si tehnice pe care Automarket vi le-a prezentat in momentul prezentarii conceptului , acesta a reusit sa parcurga cei 172.2 kilometri ai traseului utilizand doar 4.69 litri de motorina. Altfel spus, pilotul profesionist care a stat in spatele volanului a scos un consum mediu incredibil, de doar 2.72 litri/100 km!

Emisiile au coborat si ele direct proportional, rezultatul fiind mult mai bun decat cifrele comunicate de Dacia si Renault dupa omologarea oficiala, in momentul prezentarii conceptului fabricat la Pitesti: 71 de grame CO2/km. Cu mult mai bine decat unul dintre cele mai "curate" modele de pe piata, Toyota Prius (104 g CO2/km)!

Performanta conceptului Logan ECO2 la Michelin Challenge Bibendum, eveniment care tocmai s-a incheiat la Shanghai, in China, este cu atat mai mare cu cat, din cele 74 de modele prezente la startul unei competitii tehnice anexata evenimentului in sine, prototipul romanesc s-a clasat pe locul al doilea la final, dupa Audi A5 3.0 TDI. Criteriile luate in clacul la stabilirea clasamentului la aceasta categorie au fost acceleratia, performantele la slalom, emisiile sonore so proba de anduranta.

  • nae, vineri, 16.11.2007 13:54
    cumpar si eu

    ...cand il baga in productie il cumpar si eu si il conving si pe tata sa renuntze la A4 lui sa cumpere leganel...sau sa ne luam un prius? si inca ceva...nu cumva a fost ras sau impins? sau mergea cu 20 la ora?...25?...deci il astept in productie si nu la mai mult de 5500 yuro

  • Alx CT, vineri, 16.11.2007 13:56
    Imposibil...

    Incredibil....Logan....2L.....100km...ba esti nebun...Probabil ca cei care urasc Loganu acum ar trebui sa isi cam bage unghia in gat,na performante....si mai e facuta si in RO AHHAHAHAHAH BRAVOO LOGAN O SURPRIZA PLACUTA SI SINCER,,,CMA NEASTEPTATA..LOCUL 2.... SUPER TARE FRATE... VA SALUT!

  • insane, vineri, 16.11.2007 13:58
    bv lor

    in sfarsit ceva cu ce se pot lauda si ai nostri..

  • Sebi, vineri, 16.11.2007 14:00
    primu loc

    Cine o iesit pe primul loc, si ce performante avea cel de pe primu loc.

  • mongo, vineri, 16.11.2007 14:02
    merge

    mah... tu chiar crezi ca o sa-l iei cu 5500 ..:)))) fara 10000 nu are ce cauta la tine acasa si asta pt rezultatu obtinut ;)

  • Maka..., vineri, 16.11.2007 14:09
    Noroc de fracezi...

    ...ca au venit in ROmania sa faca ceva bun cu numele Dacia. Nu imi place Logan dar trebuie sa recunosc faptul ca e un proiect gestionat excelent de Renault pentru publicul sau tinta. Felicitari Renault. Multumim ca ne-ai scos in lume si nu ne-ai lasat in noaptea tehnologica auto de acum 10-12 ani.

  • alecstm, vineri, 16.11.2007 14:10
    mor de ras

    @nae, ai innebunit, cum sa renunti la A4 in favoarea Loganului? nu mai pot de ras

  • Joe, vineri, 16.11.2007 14:18
    gogorita

    este o gluma buna - cum sa consume 2,7 l/100 km, doar daca, dupa cum se vede in poza a mers la vale in ralani

  • tama, vineri, 16.11.2007 14:21

    Mi se pare mie sau nu vad nicaieri sigla Dacia?? Intr-adevar este un succes absolut dar marca Dacia nu este promovata nicaieri. In schimb este Renault... pacat.

  • chris, vineri, 16.11.2007 14:21
    interesant

    Va fi un model foarte cautat daca se dovedeste a fi cel putin la fel de fiabil sau dotat ca cele aparute pana in prezent.

  • ion, vineri, 16.11.2007 14:35
    super tare

    cand incep productia ca as dori sa vad ce pret o sa aiba

  • carcotasu' de serviciu, vineri, 16.11.2007 14:36
    Re: primu loc

    Pe primul loc a iesit un Audi A5 3.0 TDI, iar pe locul 3 un VW Jetta Clean TDI. De mentionat ca este vorba aici de rezultatele oficiale ale raliului la categoria “Passenger Car Inter City-Prototype” (deci Loganul respectiv este deocamdata prototip, si ma intreb daca si cand va intra in productie de serie). La categoria “Passenger Car Inter City-Production”, podiumul a fost ocupat in ordine de Mercedes E300 Bluetec (locul1), VW Passat BlueMotion (locul 2) si BMW Hydrogen 7 (locul 3). Au mai existat si categoriile “Two Wheels and Urban Cars”, “Bus”, “Van”, “Delivery Truck”. Pentru curiosi, rezultatele raliului pot fi studiate la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3700&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007. Pe de alta parte, la http://www.challengebibendum.com/challengeBib/document.DocumentRepositoryServlet?codeDocument=3701&codeRepository=MICHA&codeRubrique=docs_2007 se pot studia rezultatele testelor tehnice.

  • OK, vineri, 16.11.2007 14:37
    foarte bine

    dar se gaseste de vanzare sau e un protip ca multe altele...?? Daca e asa cum e specificat aici ar putea sa-l vanda pe piata (motoru e Dieselul de 1.5 85CP cu minore modificari si un pic de modificari la caroserie.. foarte util la aerodinamica cred ca e eleronu DAR SI UN SCUT PE TOATA SUPRAFATA COMPARTIMENTULUI MOTOR CARE SE VEDE IN POZA DAR NU E SPECIFICAT !! oricum scutul acela ajuta intradevar, impiedicand intrarea aerului, prafului, apei la motor si la reducerea zgomotului !! am verificat asta pe Ford Mondeo!!!

  • mielu, vineri, 16.11.2007 14:41
    teapa

    bai frate, daca pot sa faca sa consume asa putin, de ce nu-l baga in productie? dupa cum se vede in poze, modificarile aerodinamice sunt insesizabile, iar motorul este unul clasic - nu au cum sa-l faca sa consume asa putin

  • fritz, vineri, 16.11.2007 14:48
    audi rules

    se pare ca tot germanii sunt pe primul loc la eficienta si ecologie (dovada locurile 1 si 3)

  • Ender, vineri, 16.11.2007 15:04
    mda

    oricum la ala pe benzina daca ii dai drumu la a.c. nu mai pleaca de pe loc. la asta sunt curios daca mai porneste motorul:))

  • Eliaz, vineri, 16.11.2007 15:06
    sigur?

    bat pariu k era cu botul la vale ;)

  • alex, vineri, 16.11.2007 15:07

    bv , totusi sug sigla renault

  • sonky, vineri, 16.11.2007 15:08
    slogan

    Probabil in momentul acesta costurile de productie sunt marii.Va iesi pe piata dupa ce se vor gasi soluutii de compromis.2,7 a scos un pilot care e specializat in a merge suuper economic.S-a scoata un sofer banal 4l la suta e mutumitor,parerea mea . Sper sa aiba si ceva performante,nu are nici acum da na ,nu poti fii cu toate

  • ..., vineri, 16.11.2007 15:11
    Manu

    dar viteza medie pe traseu care a fost? puteti domnilor admini sa publicati si chestiunea asta destul de importanta :p

  • Slogan, vineri, 16.11.2007 15:20

    Cum nu tot ce zboara se mananca, nici tot ce merge pe sosele consuma 2 l.... poate cu vantul in spate si motorul oprit... sau in Dream Land. Anyway life is good :). PS la 5.000 vreau si eu doua la pachet pentru acasa

  • ANDREI, vineri, 16.11.2007 17:13

    cred ca consuma 2,72 (adica aproape 3 )CAND STA PE LOC!!!

  • gigi, vineri, 16.11.2007 17:16
    Comparatie aiurea

    De ce comparati un Prius de serie cu loganul asta prototip, nu stiu...draq stie cati bani au bagat in el sa-l aduca la asemenea perfosmanta! Asa luam un Lastun, il tunam de nu mai ramane nik original si zicem ca iauite ce performante tata!!!!

  • Pesimistu', vineri, 16.11.2007 17:20

    Am hotarat sa-mi vand Opelu' si sa-mi cumpar Loganul asta. Mai e putin si in curand vom afla ca au inventat un nou Logan care merge cu apa. Si apoi... nici macar imaginatia nu ma mai ajuta. Nu cred in semne si minuni! Al vostru, cu supunere, Pesimistu'

  • gica, vineri, 16.11.2007 17:43
    Asta da

    Eu unu cred ca a scos consum mic in primul rand datorita aerodinamicii. :)))))

  • ufx, vineri, 16.11.2007 17:43
    bine

    asta e doar pt cel modificat si bravo lor si e unic nu ca jafurile de pe piata,si si acolo a depins pe langa modificarile tehnice si aerodinamice si de sofer

  • Cumnatul, vineri, 16.11.2007 17:58
    Ma rog

    Pentru cel ce jubileaza fara sa fi vazut aceasta masina decit aici pe site, il intreb cine fabrica masina asta? cine a conceput-o? cine sunt inginerii care au creat-o? cei din Pitesti care zeci de ani ne-au vindut porcarii? feri-ne-ar sfintu de asa ceva? si intreb si eu aici, cind vine FORD in Romania? din cite vad faceti ce faceti si ne amintiti mereu de DACIA... sunteti agresivi cu acest logan, si de ce nu recunoasteti va putem banui de reclama ascunsa... este cea mai des pomenita masina de aici...

  • ru, vineri, 16.11.2007 18:02
    toteu

    la vale cu a 2-a la relanti :)) be serious... o fi scos vreun pilot care conduce exact la consum... un om normal nu scaote atta oricat ar incerca

  • noi, vineri, 16.11.2007 18:44
    ATENTIE

    masian din poze este renault!!! nu dacie!!! dak o sa-l scoata o sa fie cum a fost si cu mcv au prezentat ceva si au scos ceva asemanator, dar nu acelasi lucru. nu ma impresioneaza deloc. curios de pret oricum.

  • Amadeus, vineri, 16.11.2007 18:50
    Ar trebui sa credeti

    Am Loganul Diesel de 65CP si sunt f multumit. Cu un plin am mers 1350km.

  • alin, vineri, 16.11.2007 18:58
    e bun

    numai dak ar fi sigla Dacia nu renault.. pret.. cred ca sare lejer de 100 00 de euro.. dak se va scoate pe piata..

  • zerocool, vineri, 16.11.2007 19:00
    :))

    arzalear focu de masini cu cine le-a inventat loganu e masina.... ha ha ha

  • Vlad, vineri, 16.11.2007 19:03
    HA HA HA

    E doar propaganda pt noul motor diesel de 85CP, ca acum cam toata lumea ce a avut de luat logan si-a cam luat si nu prea mai are cine sa cumpere loganuri, vanzarile au scazut, e doar o strategie economica si un gest de disperare pt a vinde ultima lor creatie in care au investit bani, munca si timp si acum nu mai au cui sa il vanda. O mica sugestie: LA EXPORT FRATEEEEEEEEE

  • Radu, vineri, 16.11.2007 19:38
    Sunt masini care merg cu apa , Pesimistule

    :) Ma umfla rasu cand vad ce va consumati pe care masina e mai tare. Pentru Pesimistu ... masina mea merge pe apa ( ma rog , electroliza apei ) de vreo 4 luni. Merge cam 5 litri de apa la 100 de kilometri. Ca sa nu va induc in eroare e vorba de Hidrogen produs direct in masina, in timpul mersului si dozat cum trebuie , dezvolta o putere mult mai mare decat benzina ( nu e recomandat in motoarele dinainte de 1996 decat daca tratezi pistoanele in cap cu Ceramic coating ca sa nu rugineasca). Iarasi , ca sa nu va induc in eroare eu fac experimentele astea in USA , unde $400 in materiale nu e o avere. Am dat la cativa aici pe forum planurile pentru cum sa adaptezi o masina pe benzina la hidrogen, dar nu am mai primit nici un email inapoi sa imi spuna care ce si cum a facut cu planurile. Mi-ar fi placut sa impartaseasca si ei cu noi , aici pe forumuri experimentele.

  • ursus2, vineri, 16.11.2007 20:01
    pt.Radu

    Bravo Radule!!!!!!!!!!Cum ai facut?Am un Taurus de 3000cc V6 si un amarat de Caddy nou de 1600cc pe benzina.Ma intereseaza treaba cu apa.

  • Cata, vineri, 16.11.2007 20:27

    radule mi-ar trebui adresa ta de e-mail....stiu si eu un om care a modificat un motor sa mearga pe acelasi principiu....

  • mansad, vineri, 16.11.2007 20:34
    minciuni

    Nu cred nimic din ce s-a scris aici. Voi nu vedeti cum este scris articolul, cu greseli. Ce ziar sau site i-si permite sa, sa posteze asemenea stiri, cu greseli...?

  • George, vineri, 16.11.2007 21:38
    Mda..

    ..interesant...si io am logan...de 1,6...si ma termina in mai ales acuma pe frigu` asta...imi consuma 11%..ce n`as da sa consume 7 nu 2si ceva...de`as putea macar sa`l pun pe gaz...ca in rest imi place..is multumit de el..dar nah...cati bani n`am pus in plus sa iau o masina mai buna....ii dau acuma pe benzina:(

  • URAGANU, vineri, 16.11.2007 22:21
    never

    Nu o sa se comercializeze niciodata publicului, doar nu vreti sa moara de foame marii producatori de combustibili. pas

  • bbb, sâmbătă, 17.11.2007 00:21

    Probabil l-au legat de o alta masina si a fost tractata de a scos consumul asta. Aberatii frantuzesti, o iau si astia pe urma VW. In catalog 4,5 si pe sosea 10,8 la suta.

  • dan, sâmbătă, 17.11.2007 01:46

    lasa bbb ca nimeni nu is mai destepti decat japonezii, si mai ales decat honda =)) :)):))))))

  • cris, sâmbătă, 17.11.2007 08:27

    ce mi se pare foarte interesant e ca audi a reusit sa scoata cel mai bun consum cu un motor de 3 litri... de doua ori mai mare decat cel al loganului...tot tehnologia nemteasca rulzzz...

  • Dragos, sâmbătă, 17.11.2007 09:14
    pt. Radu

    super tare ideea. si eu vreau, daca se poate :) cum te pot contacta direct? id-ul meu de messenger e maca_buba. mersi. astept vesti ;)

  • io, sâmbătă, 17.11.2007 10:04
    OMG

    Ce-ati muscat-o pe-asta cu apa si cu modificarile bla bla bla...o fi domnul Radu atat de inteligent incat transforma motoarele pe benzina in motoare cu hidrogen, dar AOLEU...vestul care e inaintea noastra cu 100 de ani continua sa faca motoare cu benzina si motorina...

  • GreeN, sâmbătă, 17.11.2007 10:26
    Wow

    Am trait sa o vad si pe asta...masina romaneasca cu LCD din fabrica :))Felicitari Group Renault...Intradevar destul de bun un "Golan" 1.5 Dci ... Dar totusi...Nu poti renunta la patrar[a4]

  • d, sâmbătă, 17.11.2007 10:56
    tzeapaaaaaa

    super tare! numai ca este o amarata strategie de marketing care sa sensibilizeze ecologistii. toti producatorii fac asta doar ca sa arate cat de mult le pasa. oricum masini ecologice sau care macar consuma foarte putin vom avea niciodata (cel putin nu facute de marii producatori), asta cat timp e destul petrol ... dupa care trecem pe apa, iar la robinet va curge cola, ca apa va costa deoarece e combustibil. deci va rog sa va faceti provizii. vi sa parut mai interesant comentariul meu decat articolul si acest "raliu"?

  • xxx, sâmbătă, 17.11.2007 11:37
    pt gogorita

    urmareste pozele cu atentie

  • cressty, sâmbătă, 17.11.2007 12:55
    totusi peste 95% apartine francezilor

    cei de la Dacia au spus ca abia in 2015 vor scoate un model 100% romanesc. asa ca daca cea de serie e facuta in mare parte de francezi, atunci inseamana ca acest concept e 100% francez. deci romanii..... cam fura curent:D

  • buasca, sâmbătă, 17.11.2007 13:08
    :)))))))))))))))))))))

    logan varzaaaaaaaaaaa minciuni cu consumu

  • ady, sâmbătă, 17.11.2007 13:35
    varzaaaaaaa

    o fi scos el 2,72% dar facut de francezi..dak il fac romanasii nostrii scoate fix k si asta de acuma adik mult, plus k acolo e pilotul kre a facut totul..acum vre'un an dak tin bine minte tot un pilot smeker a scos cu o fabia de 1,9 2% si ala era 1,9 normal fara nicio modificare asa k ...

  • mecena, sâmbătă, 17.11.2007 14:24
    Logan

    V-as sugera sa nu mai publicati bazaconii fiindca nu va crede nimeni si ulterior nu va mai citeste.Veniti cu chestii serioase si dovezi!!!

  • alex, sâmbătă, 17.11.2007 15:04
    consum

    nu stiu ce sa zic de consumul ala...pare un pic tras de par...sigur in romania nu o sa poti niciodata sa scoti un astfel de consum,la drumurile si carburantul de aici... eu am un mcv luat din decembrie anul trecut,are 26000km...1.6,16v,105cp...consuma 7,8-8%,asta in conditiile in care reprizele de acceleratie sunt scurte,si ajungi rapid la 100-110 la ora...si schimbi vitezele de la 3200 in sus...daca le schimbi sub,consuma mai mult! sigur,motorul si cutia nu au nici o tangenta cu industria din romania...spre rusinea noastra!

  • tata-i milionar, sâmbătă, 17.11.2007 18:53

    ba nae, se vede ca tactu are audi ca o scos un copchil prost bata. cu viteza mica nu scoti consum mic

  • asmaticu, duminică, 18.11.2007 04:26
    gonflabil

    io cred ca o fost Loganu' gonflabil. Avea pedale si lant de bicicleta iar motorina era folosita la o soba pentru incalzirea habitaclului!

  • DACIA, duminică, 18.11.2007 07:31
    2.72L

    am uitat sa specificam:"2.72L/100m 27l.-1km --consum real

  • Nicolae, duminică, 18.11.2007 09:10
    Logan Diesel

    Cu un Logan diesel de anul trecut cu un stil de condus ff linistit si o viteza medie in jur de 70 km/h am reusit 3.4 l/100km . Conditia e sa nu ai pantoful greu. Recunosc ca stilul nu ma caracterizeaza ,dar se poate. Asta vara pe Hunedoara Bucurestia am obtinut 4.3 consum mediu , condus normal ;pe autostrada Bucuresti Constanta la 130 km/h constant ,consumul a fost de 5,6l/100km ,normal din punct de vedere aerodinamic Dacia se apropie de o caramida ,si rezistenta la inaintare e proportionala cu patratul vitezei !

  • Marean, duminică, 18.11.2007 09:19
    About Logan

    Modelul este scos?sau este in curs de productie ?

  • Observator, duminică, 18.11.2007 11:51
    Care Logan?

    Stirea cu Logan este falsa, de fapt este vorba de Renault. Putina atentie si la celelalte marci, de exemplu la Volkswagen nu scrie nicaieri Skoda, Seat etc. In alta ordine de idei, poate ca a reusit sa scoata un astfel de consum cu viteza optima, constanta (fiind ultrareglat in "laborator" inainte de competitie), insa intrebarile ce ma macina sunt cat timp poate pastra un astfel de consum, cate saptamani poate functiona fara sa fii nevoit sa mergi la service (este probat faptul ca dupa Fiat cele mai slabe masini sunt cele frantuzesti, toate) si ce consum scoate in conditii de trafic urban condus de un sofer amator. PS: cred ca au luat ceva din caroseria Loganului ca sa poata beneficia de "vantul din pupa".

  • grig, duminică, 18.11.2007 17:51
    logan

    consum super,...?!?! pret... 15000 euro!?!?... intrare in fabricatie... la PASTILE CAILOR !!??!!?? Daca nu, cum va fi?

  • valeria, luni, 19.11.2007 00:18
    corect

    si tata a ajuns la 2,7 consum pe motorina dar numai cu motorina buna...cu cea de o calitate indoielnica(dar evident fara apa in ea) a ajuns doar la 3,6...si a mers cu 75-80 la ora...nici la vale nici impins...

  • hioru, luni, 19.11.2007 04:49
    ce de creduli

    Mah da multi credeti in ce va afiseaza displayul ala de pe bord. Tineti tot asa ca poa ajungeti la Beijing cu un plin.

  • Gigi Duru, luni, 19.11.2007 07:19
    Oare asa sa fie?!

    Cati dintre voi aveti chiar atat de putin discernamant sa judecati corect?! Nu vreau sa contest aceste rezultate si nici sa denigrez imaginea Renault-Dacia. E un lucru bun ca ne-au scos in evidenta, totusi, masina, dupa pozele prezentate era sub numele de RENAULT LOGAN si nu Dacia Logan. Deci degeaba e facuta la noi, degeaba ne mandrim... o facem pe obrazul francezilor si la urma urmei o facem cu numele lor. Consumul infim reusit nu se datoreaza inginerilor nostri si cred ca sunteti constienti de acest lucru. Daca se va vinde, masina nu va fi DELOC ieftina, asa cum cred unii. Deocamdata e mai rentabil sa cumpar un Chevrolet, un Fiat sau altceva MULT mai fiabil ca Logan. Cu toate astea, e de apreciat efortul lor. Bravo!

  • Cornel, luni, 19.11.2007 10:05
    bv lor ... francezilor

    Este de remarcat faptul ca o masina frantuzeasca cu aliura de dacia logan a iesit pe locul 2 la acest concurs .... pana una alta mai cresc vanzarile copiei infidele a acestei masini, si toata lumea e multumita ca si-a luat logan care merge pe aer :) Fi-ti realisti o masina care papa 5% carburant este destul de economica .... voi chiar vreti sa va deplasati cu masina fara sa va coste nimic?

  • nicola, luni, 19.11.2007 12:32
    dci

    dci-ul e un motor bun si singurul economic de la Dacia, scot frecvent peste 1300 km cu un plin "ochi", daca merg linistit.O consider o masina buna, dar i-mi lipseste siguranta din ea si e cam instabila peste 120, daca ai vant din lateral ... e durere, cu toate astea sunt multumit la costul ei,ma duc prin toate gropile cu ea, unde pe altii ii doare inima sa bage "A4", are ditai portbagaju' de intra toti cei "antilogan" care vorbesc din auzite,restul parerilor contra mi se par majoritatea "nefondate". Recomand un logan diesel decat o masina SH, ma si gandeam ce prosti sunt nemtii .... cumpara o masina cu 26 mii E si o vand cu 8 mii, mari prosti nuuuuu ? Sa te risti aiurea cu SH .... este prea mica probabilitatea sa o nimeresti intr-un stadiu OK, fara defecte ascunse .... asa ca fratilor ganditi mult si cunosteti-va limita buzunarului ca daca nu ....

  • Cogliostro, luni, 19.11.2007 12:48
    Pret ridicat

    Daca aceste performante sunt reale...ma tem ca aceasta masina,care va intra mai devreme sau mai tarziu in productie de serie nu va avea un pret mai mic de 15000 euro...totusi un Renault Symbol ia in afara localitatii 3.6-3.7 litri si urban vreo 5.7 si e undeva la 11500 euro...ma refer unitatea 1.5dci si 65 cai...in plus cat va costa intretinerea...dar eu unul mi-as cumpara un astfel de automobil...

  • respect, luni, 19.11.2007 14:22
    pro logan

    Nu inteleg de ce unii carora nu le place loganu mai scriu cunva se simt fraieri ca au ales o masina SH sau ca au luat teapa, ca au un A6 care nu intra pe ulita , romanu sufera de grandomanie (merge la capsuni) si se intoarce cu o masina super puternica care nici nu-i poate achita taxele si impozitele. Daca e ase de prost LOGANU de ce e cumparat in toata europa, o sa fie comercializat si in america etc raman la aceeasi parere ca unii urla de atatea tepe si rog sa nu se mai vaite ca loganu e prost e masina romanuli si nu numai.

  • catalin, luni, 19.11.2007 17:24
    logan

    logan cu 2L consum? cred ca batea un vint puternic din spatele lui si era si vale altfel nu se explica

  • parjou, luni, 19.11.2007 22:01
    logan left the building

    ...in afara de toate caracteristicile gen consum, spatiu, stabilitate etc... s.a intrebat careva si ce pret au piesele de logan?... Hm!!.. Buton ridicat geam electric 650ron, planetara 1300ron...astea sunt preturi de service autorizat Dacia...asa ca amatorilor de logan ganditi.va cat va prostesc francezii....va vand ieftin troaca aia si va jupoaie la piese! Preturile sunt mari pentru porcii de franceJi nu acorda liceenta de fabricatie pt piese nimanui si le fac ei la preturi "fara concurenta"!... Sus leganelu...vorba unui tip de mai sus!

  • Andi, marţi, 20.11.2007 00:58
    Pacat

    Ar fi fost foarte important daca scria si Dacia undeva pe masina, numai Renault apare;a, si inca ceva..Made in Romania..ar fi fost superb.

  • Radu, marţi, 20.11.2007 01:20
    Logan versus masina adevarata

    Am si Logan si un SH german. Doar cine nu s-a dat niciodata cu o masina adevarata poate spune despre Logan ca e masina. Intr-adevar seamana a masina, dar mai are mult pana acolo.

  • x, marţi, 20.11.2007 09:04
    logan

    duma aceasta este echivalenta cu loganul brek prezentat inainte de lansarea pe piata.

  • NEO, marţi, 20.11.2007 09:48
    PROSTILOR!!!!!!!!!

    !!!! Si voi, si astia de la Dacia, si aia de la Renault, imposibil sa scoti un asemenea consum decat instant poate, dar si ala exagerat.

  • neamtu, marţi, 20.11.2007 11:10
    si ce daca??

    e un prototip!!! uite ce face o masina de serie: Alt record de consum cu Skoda Fabia Traseul de 847 km de drum normal de la Constanţa la Oradea (aproximativ 200 km de autostradă, iar restul, drumuri de oraş şi sat, cu coborîri şi un procent de peste 45 la sută porţiuni în urcare – Valea Oltului) a fost acoperit de o Skoda Fabia 1.4 TDI, ce a avut nevoie de 22,05 litri de motorină, rezultînd un consum de doar 2,6 litri/100 km. Obligatoriu a fost ca viteza medie înregistrată să fie de minimum 60 km/h.

  • Margelatu, marţi, 20.11.2007 16:58
    logan diesel f^&k

    mda cine a zis ca Loganu e masina sa se duca cu ea in service odata si cand se va usura de bani mai mult decat la un SH Ford din Germania are sa dea cu loganu de toti peretii:D mai baieti prostia se plateste scump!

  • ofticosul, marţi, 20.11.2007 19:01

    Dintre toti cei anti logan,si pentru cei care nu cred ca acest 2,7L/100km este posibil as dori sa-i intreb cati dintre ei pot argumenta chestia asta d.p.d.v tehnic!!!!!!!1

  • Neo, miercuri, 21.11.2007 10:12
    logan

    dpdv al consumului loganul sta foarte bine dak nu ii dai talpa.cred k acest logan prototip putea sa scoata 2.7/100km.majoritatea celor care au postat aici sunt cinici,dar nu e vina lor ci a nestiintei si eventual a prostiei brute.loganul are intr-adevar problemele lui,insa nu e o masina chiar atat de rea precum este "laudata" de unii.Sunt posesor de logan asa k STIU ce vorbesc

  • Allex, miercuri, 21.11.2007 13:17
    Buna treaba dar atat...

    Scrie DACIA dar scrie sub masina si sub scaune :) mai scrie in interiorul tevii de esapament si pe cauciucuri(tot in interiorul lor) :D Acum serios, este meritul francezilor oricat de mult ii urasc eu pe acesti jidani nesimtiti.Ce?Scriu cu caracter antisemit, rasist sau xenofob? Ma doare undeva :) Jos tiganii, na.Revin...LOgan o masina buna pt romanu d erand si nu numai.Daca o si aranjezi putin arata beton. 2l/100 e super dar masina asta e super reglata si nu va fi niciodata de vanzare.Punct

  • ursus2, duminică, 25.11.2007 07:21
    Parerea mea:

    Decat o masina noua comunista mai bine un jaf capitalist!

  • dan, sâmbătă, 19.01.2008 15:50
    chiar credeti asa ceva?

    cred ca a consumat atat ca avea motorul oprit si soferul ,,profesionist" o impingea!!!Abureli de ziare romanesti platite de Renault!Ca a iesit pe locul 2 cred, numai daca singura contracandidata era audi!!

  • lisxa, marţi, 11.03.2008 21:14
    ce creduli

    minciuni

  • Mircea, marţi, 17.06.2008 17:05
    logan

    Bineinteles ca toti au citit articolul si majoritatea terminatilor frustrati au inteles ce au vrut,nu ce scria acolo, cum e si ratatu frustrat pe nume dan (chiar credeti asa ceva? (de dan (19.01.2008, 15:50) ba frustrat facut din laba scria ca masina a participat la Michelin Challenge Bibendum te las pe tine un ratat sinistru facut din laba sa te lamuresti ce e acel Michelin Challenge Bibendum ca oricum nu meriti explicatii si ca ceilalti sa nu se simta ignorati cam 60% din cei care au postat aici ii rog sa emigreze in germania, sa le mai scada si la aia IQ (Intelligence quotient) ca pe unde ajung dastia ca voi se duce dracu un popor intreg.