Impression - prototip rusesc

Publicat vineri, 09.03.2007 10:36 de Robert Gherghe

Compania Ruso-Baltica a revenit pe piata auto prin conceptul Impression, prezentat la Salonul Auto de la Geneva.

Compania Ruso-Baltica, brand auto cu o istorie de aproape 100 de ani, si-a refacut aparitia pe piata auto mondiala prin prezentarea conceptului Impression la Salonul Auto de la Geneva.

„Ruso-Baltica” a fost producatorul de casa a Familiei Regale din Rusia. Pana la inceputul Primului Razboi Mondial, compania ruseasca a realizat cateva modele, unul dintre ele reusind sa castige raliul de la Monte Carlo in anul 1912. In timpul razboiului, producatorul rus s-a ocupat cu fabricarea de avione de dimensiuni mari.

Reinvierea companiei a avut loc in anul 2003, la Moscova. Prototipul Impression, un coupe de patru locuri, a inceput sa fie proiectat si construit inca din 2003, iar conceperea lui s-a bazat pe ideea de clasic.

Impression este propulsat de un biturbo V12 de 555 CP, cuplat la o cutie de viteze automata in sase trepte. Jantele de 22 inch se potrivesc perfect cu dimensiunile coupe-ului, lung de 5500 mm si lat de 1880 mm.

  • radu, vineri, 09.03.2007 16:37
    ...

    pai sa treaca si la productie de serie.... asa cu prototipuri orice marca este extravaganta...

  • seppuku, vineri, 09.03.2007 17:12
    ...

    Janta acoperita in spate strica tot aspectul sportiv al masinii... parerea mea

  • mmm, vineri, 09.03.2007 17:49
    comentariu

    da intradevar janta strica tot aspectul ( chiar daca este clasic) Toti cei care se ocupa de linii , forma automobilelor au incercat de-a lungul anilor sa o faca mai ( frumoasa pentru ochi)dar mai sunt si unii care nu prea au ochi.Forma de rusi parca au proiectat taburi si au pus blindaj pentru roti lol.Parca i-au pus fusta de 'baba'

  • YMihai, vineri, 09.03.2007 18:22
    dapz...

    ...intr-adevar ...Cruela mai lipseste !

  • AndreiRN, vineri, 09.03.2007 19:13
    Desene animate

    Arata de parca e decupata din desene animate. Are prea putine elemente practice ca sa poata deveni o masina de piata. Motorizarea se pare ca este BMW si nu este exclus ca tot sasiul sa fie. Ei au pus o caroserie si un interior bengos. Poate doar unul cu bani de furat si cu putza mica sa-si cumpere asa ceva.

  • eugen, vineri, 09.03.2007 20:04

    foarte corect

  • NeroOne, duminică, 11.03.2007 08:43

    V-ati gandit ca asa poate este mai aerodinamica ?? Tinand cont de faptul ca firma respectiva vine din domeniul aeronautic poate s-au gandit ca imbunatatesc aerodinamica masinii ??

  • Cristi Andrei, luni, 12.03.2007 00:45
    spate

    spatele nu seamana cu cel al pobedei, mai tineti minte acea masina?! :)

  • JONNY, luni, 12.03.2007 09:31
    URATA CU DRACI

    AIA ESTE MASINA????????? PARCA ESTE UN BROSCOI INDOPAT CU BILE DE PLUMB CA NU O VAD SA SE DEPLASEZA MAI MULT VAD CUM SARE DECAT CUM MERGE, RUSI ASTIA NU SE PREA PRICEP LA MASINI.

  • obsti, marţi, 13.03.2007 05:48
    pana

    sint curios cum scoti rotile din spate in caz de pana?

  • seby, vineri, 23.03.2007 12:37
    da....

    da.... nu zici hop pana nu sari gardul dar parca nici chiar asa! de ce ? pt ca pare exagerat sau poate rusii au revenit in forta si nu oricum. de apreciat munca depusa pt prototip dar e excentric rau de tot . cred ca e prea mult