Îmbunătățiri pentru Hyundai Ioniq 5 N: Drift Mode configurabil

Publicat marţi, 24.09.2024 14:33 de Tiberiu Safta

Hyundai a pregătit câteva îmbunătățiri minore pentru versiunea de performanță Ioniq 5 N. Noutățile constau într-un Drift Mode care este acum configurabil, precum și într-un asistent de coborâre în pantă.

Constructorul sud-coreean tocmai a lansat o nouă versiune actualizată pentru Ioniq 5 N. Hot hatch-ul electric actualizat este disponibil, momentan, doar în Coreea de Sud. Noutățile sunt relativ minore, fiind vorba de sisteme electronice noi menite să-l asiste pe șofer în timpul condusului mai rapid.

Principala noutate este un Drift Mode revizuit. Sistemul, numit N Drift Optimizer, este acum configurabil în 10 niveluri diferite de asistență. Nivelul 1 este cel mai asistat, în timp ce nivelul 10 minimizează intervenția sistemului de control al stabilității pentru ca mașina să derapeze mai liber. De asemenea, noul Drift Mode poate detecta mai bine condițiile de derapare pe un circuit.

O altă noutate adusă de Ioniq 5 N este funcția Downshift Memory. Această funcție permite mașinii să stocheze comenzi fără să schimbe virtual treptele de viteză. Atunci când motorul termic virtual ajunge la turații acceptabile pentru retrogradare, sistemul intră în funcțiune. Și pentru că tot am menționat motorul termic artificial, sunetul său este acum activat automat atunci când este pornită funcția de lansare de pe loc. Îți reamintim că Hyundai Ioniq 5 N primește sistemul N Active Sound+, care imită sunetul unui motor pe benzină de 2.0 litri.

Alte noutăți includ: faruri cu fază lungă automată și cu funcție anti-orbire, sistem de închidere automată a mașinii atunci când șoferul se îndepărtează de aceasta, sistem V2L de încărcare a dispozitivelor externe, asistent pentru coborârea în pantă, geamuri spate laterale cu o funcție de siguranță și un volan cu avertizări haptice.

Noul Hyundai Ioniq 5 N actualizat nu aduce nicio altă modificare tehnică sau vizuală.

via Hyundai

  • deputy, marţi, 24.09.2024 15:02

    mega imbunatatire. fara asa ceva chiar nu se putea...ok e o masina de nisa, cel putin asa banuiesc si poate asta ar fi explicatia

  • @automarket, marţi, 24.09.2024 15:16

    super mega optiune...fara asa ceva nu se putea

  • Jian de la Calafat, marţi, 24.09.2024 17:11

    O incercare ridicola dar si inutila a Hyundai de a resuscita un produs care n-are nici prezent, daramite viitor. Ioniq5 N rămâne doar o promisiune suprapusă peste notiunea de himeră. i30 N DCT reprezinta adevarata certitudine in oferta Hyundai, o masina care surprinde in modul cel mai placut, superioara multor GTI-uri oferite de producatori mult mai consacrati pe aceasta nişă. Recomandarea sa-l incercati, dar aveti grija, devine contagios.

  • Dutz, marţi, 24.09.2024 20:55

    Hai focile, nu se poate… reclamă la drifturi de la Hyundai. Se duce dreq totul?

  • Matei, miercuri, 25.09.2024 13:10

    Tichie de mărgăritar. Pentru ipocritul cu sticleți la mansardă: M2 are drift mode?

    Dutz, miercuri, 25.09.2024 18:14

    Îl am dl.-e 235 M, cu frâna de mână “de mână”… o încântare ;). Face drifturi doar dacă vrei și desigur in locuri special amenajate, altfel se poate conduce responsabil ca orice mașină, dar și așa oferă dopamină la greu. ;) Am încercat noul G87 și NU merci, cumva mexicanii au reușit s-o facă să se simtă “mare”, o să caut un Z4 cam pe la anul. În general sunt mai bine întreținute.

  • Dutz "noaptea NU bate vântul", miercuri, 25.09.2024 19:41

    Da, deci mașină de golănaș de cartier sau, în cazul tău, de neterminat lovit de criza de 40 de ani.