Chinezii de la Leapmotor deschid comenzile în Europa, inclusiv în România
Compania chineză Leapmotor a deschis oficial comenzile pentru primele sale modele în Europa. România este printre țările unde comenzile au fost deja deschise.
Chinezii de la Leapmotor au anunțat oficial deschiderea comenzilor pentru primele sale modele în Europa. Marca asiatică debutează pe Bătrânul Continent cu două modele. Primul se numește T03 și este o mașină de oraș electrică, iar al doilea model, C10, este un SUV electric de clasă medie.
Comenzile pentru cele două modele au fost deja deschise și în România. Pe piața noastră, importatorul oficial al mărcii chineze este AutoItalia, care este și importatorul mărcilor Fiat, Alfa Romeo și Maserati în România.
Noul Leapmotor T03, modelul electric de oraș, este un rival pentru Dacia Spring și primește un propulsor de 95 de cai putere, alimentat de o baterie de 37.3 kWh. De aici rezultă o autonomie de 265 de kilometri, iar bateria va putea fi încărcată de la 30% la 80% în 36 de minute la o stație de încărcare rapidă.
De cealaltă parte, noul Leapmotor C10 primește un propulsor de 218 cai putere și un acumulator de 69.9 kWh. În cazul SUV-ului electric, autonomia este de 420 de kilometri.
Cu ocazia deschiderilor comenzilor pentru noile modele în Europa, Leapmotor a anunțat și prețurile acestora, deocamdată doar pentru piața din Franța. Modelul electric de oraș pleacă de la 19.500 de euro, însă Leapmotor oferă un preț de lansare redus, de 18.900 de euro. În același timp, Leapmotor C10 pornește de la 36.400, prețul obișnuit, respectiv de la 34.900, prețul de lansare.
Primele exemplare ale celor două modele vor ajunge în showroom-urile din România în octombrie.
via Profit
-
dan_grc, marţi, 24.09.2024 17:33
Cum spuneam, ieftinelile chinezești or fi in China, dar 35k preț de pornire este preț imbatabil pentru fanii chinezoaicelor, cred ca va fi coadă mai ceva ca la lansările de iPhone de acum ceva ani .
-
@dan_grc, marţi, 24.09.2024 17:41
Cand oare iti iei si tu masina si ii lasi pe altii sa comenteze despre electrice? Crezi ca ne pasa parerea unuia care isi ia troace obosite diesel de la germani? La 35000 iei masina electrica cu garantie. La 2-3000 euro iei cotet BMW de la groapa de gunoi sau dezmembrari. Nu toti trebuie sa aiba acces la masini electrice. Sunt pentru cei ce si le permit.
-
dan_grc, marţi, 24.09.2024 17:53
M-am plictisit de dezinformările tale, n-am mașină de 2-3000 euro, chiar așa sa fost, nu era vreo problemă. Eu vad ca-ti pasă, altfel te-ai duce repede sa faci un drive test, apoi avans și te-ai făcut cu mașină nouă, garanție, ieftină, ce spui, te bagi ? Apoi vii cu dovada și chiar c-o sa-mi scot pălăria în fața ta, n-o sa-ti mai spun nimic, " decât " respect.
-
@dan_grc, marţi, 24.09.2024 18:12
Pentru unul care abia are bani de motorina iti dai cam mult cu parerea despre masini electrice din 2024. Ai vazut cum arata C10? Stii ceva despre dotari? Ai facut vreun test-drive ca sa poti sa zici daca merita sau nu banii??? Daca nu, stai calm si lasa-i pe altii sa se uite dupa electrice. Pastreaza-ti parerile pentru tine ai cocalarii cu BMW-uri diesel. Pentru cei interesati, exista si cateva filmulete cu prezentarea: https://youtu.be/xGOd4NTiX-s?si=sTJKm2CGYRdNnqrR Sa vedem daca chiar ca fura din clientii Model Y.
-
dan_grc, marţi, 24.09.2024 18:35
Eu fac drive teste doar la mașinile care îmi plac, eu te las sa te uiți după electrice, măcar asta e gratis :)
-
@dan_grc, marţi, 24.09.2024 19:49
Daca ai face test drive cu masini adevarate, ai reusi sa vezi diferenta dintre cotet si masina. Daca il rogi frumos pe Dutz, poate iti imprumuta un litru de motorina ca sa o misti putin sa nu rugineasca discurile de frane schimbate de la dezmembrari. Nu te mai uita la electrice ca nu "e" bune pentru tine. Inca nu ai evoluat la un nivel la care sa le intelegi. Vezi ca prietenii tai vor sa faca si ei bani sa isi ia Bemveu: https://www.g4media.ro/furt-de-gunoaie-doi-soti-au-fost-amendati-cu-60-de-mii-de-lei-si-deposedati-de-masina-dupa-ce-luau-deseurile-unor-bihoreni-luau-pungile-scoteau-pet-uri-dozele-si-sticlele-pentru-bani-si-aruncau-r.html Se pare ca nu prea mai sunt stiri cu masini cu motoare DIZAL si te bagi in seama cam mult la electrice. Intreaba-i pe ai tai amici de ce nu se mai investeste in motorizari DIZAL.
Dutz, miercuri, 25.09.2024 00:58Cat ești de penibil. Să nu ai argumente și vi cu chestii de tot rahatul. Nu ai nici de unde să știi și nici nu-i treaba ta cu ce umblăm și cat costă mașinile noastre. Nu trebuie să ai mașini noi sau de sute de mii de euro să poți să te documentezi și să argumentezi o părere. Tu la cei cinici ani ai tăi atâta poți… cum am spus, penibil!!!
-
Flavius, marţi, 24.09.2024 20:15
R.I.P. Spring!
-
Vali, marţi, 24.09.2024 22:25
Arata bine C10 la interior, are destul spatiu in portbagaj si un pret foarte bun daca e concurent la Tesla model Y. Sa speram ca asigura si service bun si vor avea clienti. Spor la vanzari! Poate mai schimba balanta cu putorile diesel ale germanilor.
-
dan_grc, marţi, 24.09.2024 23:14
Se pare ca nu doar în România, Leapmotor va fi comercializată în Europa prin reprezentantele Stelantis, de asta pare bazat Tavares când spune ca este pregătit pentru concurenta electrică, foarte inteligent, deci a rezolvat situația . Modelul T03 costă în China maxim 10.000 dolari, taxele mai adaugă câteva mii, cu tot cu noile taxe, aici este oferit la super ofertă de doar 18.900 euro, pomană :) .
-
spaclu lu manole, miercuri, 25.09.2024 01:22
Hai @mihaita, @mike, @matei, etc si cate sosii ai mai avea, baga mare fiule. Infige-te ca-s frumoase foc si eftine ca braga. Mai era si lucratorul la firma chinezeasca, sluga bucuroasa la stapanul cu ochii oblici. Pai ce mai asteptati, bagati banul unde dati cu gura. Sa le stapaniti sanatosi. Ca ei pe voi deja va stapanesc. La cap.
-
@dan_grc, miercuri, 25.09.2024 09:48
Aici esti in Europa, nu conteaza cat costa modelul in China. Daca nu iti place pretul si masina, te sfatuiesc sa revezi un test drive cu o....chestie cu 4 roti care costa... aproape 55000 euro. https://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-bmw-seria-1-facelift-120d-xdrive-62577.html Deci bai baieti, tu Dutz si altii....cand acum aproape 10 ani, o caricatura de Seria 1, (bai e Seria 1 nu 3, sau 5), cu un DIZAL obosit de 2.0 si 190 CP costa 55000 Euro ,voi comentati la o masina full electrica din 2024 net superioara ca e mult 35000??? Vreti argumente ca sunteti batuti in cap???
-
@Dutz, miercuri, 25.09.2024 10:12
In urma cu peste 10 ani AM testa o masina de 48000 Euro, in traducere pentru tine era cu peste 10000 euro mai scumpa! https://www.automarket.ro/test-drive/bmw-x1-xdrive18d-52488.html Motorizare DIZAL de 143 CP. Deci acum in 2024 o masina full electrica de 35000 Euro e scumpa, dar in urma cu peste 10 ani un DIZAL obosit era ok la 48000 si masina vai de ea... Seria 1 e sub multe marci de volum. Preferabil RAV4, CRV, CX5, etc decat un cotet mic ca X1. Veniti si voi cu argumente, nu vorbe si pareri!
-
dan_grc, miercuri, 25.09.2024 12:05
Confuzia este totală când se compară prețul unui Bmw cu a unei mărci chinezești apărută acum câțiva ani, ba mai mult, prețul de acum zece ani . De ce un Bmw trebuie sa fie ieftin ? Bmw n-a fost niciodată ieftin și nici nu va fi, ai scris asta în timp ce stai la coadă la Leapmotor ?
-
@dan_grc, miercuri, 25.09.2024 12:19
Confuzia e si mai mare cand cocalarii cumpara semnul si nu masina. Chinezii au depasit cu mult germanii la tehnologie. Compar preturile la masini si anii. Parca astea DIZAL ar trebui sa fie mai ieftine, ca sunt motoare diesel vechi si obosite, iar electricele mai scumpe pentru ca e tehnologie noua si trebuie amortizata. Dai dovada ca esti cocalar! Nu stau la coada la Leapmotor doar ma mir cat latra unii pe aici ca electricele sunt scumpe in conditiile in care puterea de cumparare a crescut considerabil iar ei nu vad ce preturi erau acum 10 ani la niste panarame pe care le tot slavesc atata. Poti sa ne dai sfaturi dupa ce iti iei masina. Deocamdata ai ales cotete sh!
-
@@, miercuri, 25.09.2024 12:20
E decizia fiecaruia ce isi cumpara. Cat timp sunt pe piata din Europa, chiar daca sunt diesel, chiar daca sunt electrice, respecta niste standarde impuse. Momentan, e legal si sa iti cumperi si masina, si tigari, si alcool, si inghetata. Sper sa nu prind vremea cand toate astea vor deveni interzise de persoane cu diverse interese si imbratisate de activisti cu gandiri obtuze
-
@12:19, miercuri, 25.09.2024 12:22
Chinezii nu fac nici roboti industriali (ci germanii), nici procesoare (ci americanii si europenii, e drept ca in Taiwan). In situatia asta, cum au depasit chinezii pe germani la tehnologie? Ca pun o tableta mai mare pe 4 roti?
-
@Manole, miercuri, 25.09.2024 12:24
Tu, cu Danut, cu Dutz si cati cocalari veti mai fi.... Trezirea ca va ia valul pe nepregatite. Chinezii fac masini electrice superioare germanilor in 2024. Oricat de multe manute rosii dati, nu scad preturile la masinile germane:)) VAG a crescut pretul la jafurile lor... BMW practica preturi nesimtite de ani de zile si prostii le cumpara... Mercedes e top la recall in ultimii 3 ani. Si Romanica e in top la cei mai prosti soferi, cele mai poluate orase din cauza traficului rutier si cei mai multi morti in accidente rutiere. Cand va veti lumina, treburile se vor schimba in bine. Deocamdata 2/3 aduc gunoaie din afara pe care le numesc masini. Voi nu aveti sosii, voi sunteti multi limitati!
-
@@@, miercuri, 25.09.2024 12:27
Ai zis ceva corect: atat timp cat respecta niste norme!!! Bravo. Cum au respectat germanii normele? Cu softuri ilegale. Ce vor sa faca germanii acum? Sa intarzie aplicarea noilor norme de poluare pentru ca nu le pot respecta. Multumim pentru ca deschizi ochii! Daca ii deschizi, sau esti in ceata!
-
@@@, miercuri, 25.09.2024 12:30
Eu sper sa devina ilegal sa cumperi tigari si masini cu motoare diesel. Atat timp cat e clar ca dauneaza grav sanatatii! Doar prostii sustin aceste lucruri. Cand vezi poze cu oameni terminator, cu copii nascuti prematur, cu malformatii, cu oameni ca plamanii praf, cu cancer in gura si tu iei tigari si fumezi, trebuie sa fii tare retard.
-
@hater, miercuri, 25.09.2024 12:43
Iar tu esti in top 3 la prostie si nesimtire, pe primele 3 locuri .
-
dan_grc, miercuri, 25.09.2024 12:50
Va urma un test cu 520d Touring, 95k euro, puteți sa mai păstrați niște lături pentru acel articol . Ar trebuie sa va bucure aceste prețuri, vor ajunge la mai puțini cocalari, nu ? Când branduri low cost au ajuns la prețuri de 30k, cât sa coste un Bmw, papagalilor ?
-
@12:30, miercuri, 25.09.2024 13:02
Unora le place sa nu traiasca doar de dragul de a trai. E decizia fiecaruia sa se bucure de viata cum ii place, sau din contra, sa stea si sa urasca totul si sa nu ii convina nimic la nimeni altcineva decat la el.
-
@12:27, miercuri, 25.09.2024 13:04
Te ataci cam puternic, ai grija ca nu face bine la sanatate
-
@dan_grc, miercuri, 25.09.2024 13:57
Vorbesti serious? Un Diesel la 95000 euro??? Laturi mancati voi si cumparati cotete. Doar un retard mintal ar da 95000 de Euro pe un Diesel de 2.0 litri. Dau oricand bucuros banii astia pe un XC90 PHEV, ca atat costa. Cat de prost sa fii sa ai de ales intre un PHEV si un Diesel si sa te duci la diesel, doar pentru ca e BMW :)) Ca sa nu mai zic ca am compara vreo 200 CP obositi cu 455 CP, asta daca ar fi acceleratia un criteriu de alegere. In rest siguranta net superioara, volum portbagaj super suficient, 7 locuri si multe extra. Dar avand in vedere nivelul vostru, stiu ce veti alege :)) cand nu e cap, vai de buzunare. Mie mi se pare ca fiecare are dreptul sa aleaga ce vrea, dar unii fani putoare vor sa ne impuna ce sa alegem.... Deci e egalitate, dar aia cu BMW-urile imputite par a fi mai egali decat altii :)) Sa fiti sanatosi cu troacele obosite diesel. Daca ati si inspira ce scoateti pe evacuari ar fi si mai bine.
-
@13:57, miercuri, 25.09.2024 14:03
Noi, astia cu BMW, suntem cocalari prosti, dar suntem fericiti. Te lasam pe tine sa verifici statistici de toate felurile, sa te enervezi ca toti sunt mai prosti decat tine si sa inspiri aerul scandinav in speranta ca iti vei prelungi speranta de viata cu 5 minute
-
@fericitu cu bmw, miercuri, 25.09.2024 14:14
ok, atunci bucura-te de viata, bea si fumeaza ca ca fii fericit, dar nu ma otravi pe mine cu noxele de la cazanul tau, bucura-te doar tu de ele in garajul tau inchis ermetic. bucurati-va de viata fara sa aduceti atingere altora, care inteleg intr-un alt fel bucuriile vietii.
-
Amarinalene, miercuri, 25.09.2024 14:16
Nu este o masina ieftina la ~37000€ sau 35000€. Masinile ieftine trebuie sa coboara sub pragul psihologic de 30000€. Abia atunci se va vorbi de vanzari mari.
-
@14:14, miercuri, 25.09.2024 14:18
Cat timp mananci, te speli, respiri, cumperi otel suedez, etc, aduci atingere altora care vor sa se bucure de viata in alt fel. De ce tu ai voie si eu nu?
-
@dan_grc, miercuri, 25.09.2024 15:54
Tocmai s-au anuntat noile versiuni BMW Seria 5: https://www.automarket.ro/stiri/noutati-in-gama-bmw-versiuni-noi-pentru-seria-1-si-seria-5-119695.html#comment_post Toate sunt DIZAL, special pentru tine. Sau au uitat cei de la BMW sa tina cont de parerea ta? Sa ne mai anunti cand apare si dieselul.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Nimic remarcabil in materie de pret/baterie. Eu tot astept invazia aia chnezeasca cu sedanuri plugin de 4,8m la 18k eur. Deocamdata nu vedem nimic remarcabil in materie de preturi.