Imagini cu interiorul viitorului BMW M5

Publicat marţi, 24.05.2011 15:15 de Bogdan Mirică

O serie de imagini cu interiorul viitoarei generaţii BMW M5 au fost publicate pe internet. Fotografiile trădează instrumentele de bord şi consola centrală.

După ce a fost expus în stadiu de concept în cadrul unui eveniment intern BMW, viitorul M5 se pregăteşte de debut. Publicul va face cunoştinţă cu versiunea de serie abia la Salonul Auto de la Frankfurt, însă până atunci o serie de trei imagini au spulberat misterul, cel puţin la nivelul interiorului.

Fotografiile surprind volanul îmbrăcat în piele şi cusut în culorile tradiţionale M Sport, instrumentele de bord şi consola centrală, îmbrăcată în fibră de carbon. 

Viitorul M5 va beneficia de o versiune modificată a propulsorului V8 de 4.4 litri, capabilă să exploateze mult mai bine turaţiile înalte. Resursele îi vor permite sedanului să atingă 100 de km/h în doar 4.5 secunde, un timp similar celui obţinut de rivalul său din Stuttgart, Mercedes E63 AMG, dar mai bun cu 0.2 secunde decât cel al vechii generaţii.

Constructorul bavarez se va îngriji şi de consumul şi emisiile noii generaţii M5. Raportat la vechiul model, sedanul de performanţă va înregistra un consum cu 25% mai mic, mulţumită sistemului de recuperare a energiei de frânare, a sistemului start-stop şi a alternatorului dezactivabil. Unitatea V8 va fi asistată de o transmisie cu opt rapoarte şi dublu ambreiaj, semnată de Getrag, oferită cu padele în spatele volanului.

  • BaditzaEx, marţi, 24.05.2011 15:42
    Fain

    arata bordu si cusaturile pe volan,dar volanul ( centrul ) tot timpul a fost anost fata de Mercedes

  • GYURI, marţi, 24.05.2011 15:51

    e un supercar mascat intr-un sedan cu 4 usi. e ceva demential ce fac cei de la bmw cu divizia m. as alege tot un e 63 amg dar m 5 f 10 va fi din nou un best-seller

  • BMW, marţi, 24.05.2011 16:17

    Prost gust. Arata prea low-cost....

  • C-G-C, marţi, 24.05.2011 20:45
    Interior

    BMW sunt foarte buni in ceea ce priveste motorul si dinamica masinii, designul exterior este discutabil (desi si in privinta acestui aspect au dat de multe ori rateuri), insa in ceea ce priveste interioarele masinilor lor sunt ultimii in clasa premium. Nu numai ca sunt total demodate, insa au un aspect de low cost iesit din comun. Pai daca capacul volanului si ceasurile de bord ale unui M5 arata asa, sincer nu vad de ce s-ar rusina un posesor de Opel Astra G din 2001. Norocul cu "cercul" imbracat in piele care, desi nu se potriveste cu "mediul inconjurator", e menit sa iti ia ochii.

  • @ C-G-C, marţi, 24.05.2011 20:59

    Adevaru ca sunt multi ca tine care vor garsoniere pe roti, dar mai multi sunt cei care cumpara BMW. BMW inca pe primul loc la vanzari dintre cei 3, mai au facut si o greseala enorma ca nu promoveaza actualul seria 5 touring pe piata din SUA, iti dai seama ca voi cei care doriti garsonieree pe roti ramaneati mai rau in urma.

  • AdyyB, miercuri, 25.05.2011 01:29
    Au reusit!

    Fantastic! Astia au reusit sa pozitioneze IDrive mai prost ca inainte! Bine macar ca la un M nu prea ai nevoie de briz-briz-uri ca pe ala il conduci si-atat (contrar tendintei actuale a BMW de a face din M o masina ce poate fi condusa si comfortabil si sport).

  • Serd, miercuri, 25.05.2011 09:37
    Agitatie mare!

    Prea se agita lumea,mai ales fanii marcii,pt. aceste "scapari" pe net a fotografiilor cu interiorul! Asa cum am mai vazut ,cei de la BMW au o politica de dezvoltare interactiva a modelelor sale,ca si alti constructori de altfel,invitand diversi piloti,prezentatori de show-uri tv,pt. a avea cu adevarat un feed-back asupra muncii lor,pt. a vedea exact directia in care sa se indrepte. Cu siguranta nu asta va fi forma finala! Mai ales mult discutatul volan!

  • zorro, miercuri, 25.05.2011 12:14
    M5

    Vreau sa il rog ceva pe autorul acestui articol si pe colegii lui. Mai puneti mana mai baieti si cititi mapele oficiale de presa. sau nu aveti timp ca trebuie sa bagati stiri la norma luate pe surse gen via...? mapa de presa de la Salonul de la Shanghai spune clar: Der neue Motor in Kombination mit einem Siebengang M Doppelkupplungsgetriebe mit Drivelogic und eine M spezifische Fahrwerkskonstruktion schaffen ideale Voraussetzungen für ein unvergleichliches Fahrerlebnis. eu nu prea stiu germana dar sieben inseamna 7 si nu 8.

  • Esan, miercuri, 25.05.2011 20:32
    @ CGC

    De-aia nu-ti iei tu BMW?:))))))

  • zorro, joi, 26.05.2011 15:22
    m5

    Mai baiete Esan sau cum te-o chema, aici era vorba de acuratetea unor informatii nu de ce masini ne luam sau nu ne luam. asa pentru informarea ta precisa eu am un porsche cayman la mana a doua de dinainte de facelift cu motor de 245 CP si cutie manuala cu 5 trepte si un break compact Opel Astra. daca ai mers vreodata cu o masina cu motor central cum este cayman nu o sa iti mai trebuie niciun BMW. si acum te intreb si eu. te-ai urcat vreodata in cayman ? ai mers si tu un metru cu el?

  • Esan, duminică, 29.05.2011 02:50
    @ zorro

    Nu sefule zorro, eu sunt sarac! Nu m-am urcat in nicun Cayman, poate un mic Boxer un pic mai potent decat rabla ta obosita, asa sa-ti raspund pe romaneste, apoi ia-ti aluziile astea de copil reumatic in alta parte!

  • @ mai sus, duminică, 29.05.2011 02:51

    rectific : BOXSTER ;)