Hyundai şi Kia promit să reducă cu până la 25% consumul mediu al modelelor din gamă în următorii şase ani

Publicat luni, 10.11.2014 14:38 de Sebastian Toma

Reprezentanţii mărcilor Hyundai şi Kia au ţinut o conferinţă de presă comună în Coreea de Sud, în cadrul căruia au anunţat că vor reduce cu până la 25% consumul mediu de carburant al gamei în termen de şase ani, titrează Reuters.

Hyundai şi Kia au reacţionat rapid la sancţiunile primite în Statele Unite ale Americii săptămâna trecută, anunţând că vor face maşini cu până la 25% mai eficiente faţă de gama actuală în termen de şase ani. Altfel spus, după ce au fost sancţionaţi de Guvernul SUA pentru că au declarat un consum mai mic decât realitate pentru anumite modele din oferta lor, Hyundai şi Kia au anunţat că vor investi în dezvoltarea de noi motorizări şi transmisii, care să asigure reducerea consumului de carburant cu până la 25% până în 2020. Motivaţia coreenilor este legată şi de faptul că anul 2020 marchează noi reglementări de emisii pentru Coreea de Sud, Statele Unite ale Americii şi Europa, iar toţi producătorii de pe piaţă trebuie să se conformeze din timp noilor reguli.

Hyundai şi Kia au declarat un consum mincinos pentru 1.000.000 de maşini vândute în America de Nord

Cei de la Hyundai şi de la Kia îşi vor realiza noul obiectiv prin implementarea de transmisii mai eficiente, înlocuirea a 70% din gama de motorizări cu unităţi complet noi şi lansarea de modele mai uşoare. Odată cu noile motorizări, Hyundai şi Kia vor extinde campania internă de downsizing şi vor avea din ce în mai multe motoare turbo în ofertă. Conglomeratul din Coreea de Sud deţinde şi Hyundai Steel, o unitate specializată în prelucrarea oţelului şi a derivatelor sale, aşa că viitoarele caroserii Hyundai şi Kia vor avea aliaje care să le asigure un nivel ridicat de rezistenţă şi o masă mai redusă faţă cele pe care le înlocuiesc. În plus, Hyundai şi Kia vor lansa mai multe modele ecologice şi hibrizi în gamă pentru a-şi putea reduce emisiile de CO2 medii la nivel de concern.

Hyundai a lansat două noi motoare turbo de 1.0 şi 1.4 litri şi o cutie cu dublu ambreiaj 

Hyundai şi Kia ocupă împreună poziţia a cincea în rândul producătorilor globali de automobile. Cele două mărci sunt deţinute de acelaşi concern, de unde şi împărţirea podiumului la vânzări. Încă de la Salonul Auto de la Paris, Hyundai a lansat două noi motorizări benzină turbo în gamă, de 1.0 şi 1.4 litri. Alături de acestea, Hyundai a prezentat şi o nouă transmisie cu două ambreiaje. În plus, cei de la Hyundai s-au angajat să lanseze şi ei un hibrid compact, care să lupte în segmentul dominat de Toyota Prius.

Hyundai pregăteşte propriul hibrid compact, menit să rivalizeze cu Prius

Via AutomotiveNews(înreg.)| Business Insider

  • mog, luni, 10.11.2014 16:04

    veniti, VAG nu se sperie :D sau se?

  • Sam, luni, 10.11.2014 17:10

    Pai cei asa mare lucru. Pur si simplu trebuie sa declare ca consumul masinilor lor a scazut cu 25% si gata. Nu conteaza faptul ca in realitate consumul declarat de ei va fi SF. Asa se procedeaza in Europa.

  • goe, luni, 10.11.2014 17:37

    am observat, motorul implicit de pe al doilea cee'd e mai prost ca primul.

  • Cyrus, luni, 10.11.2014 19:21

    De acord cu Sam A fost zilele acestea o stire ca in momentul de fata consumurile declarate de producatori nu mai au legatura cu realitatea. Sunt doar niste declarii fara acoperire... In acest caz, daca tot n-are legatura cu realitatea, atunci doar declari ca ai consum mai mic si te-ai rezolvat.

  • @mog, luni, 10.11.2014 20:00

    Las-o balta mai baiatule, tu in afara de povesti nu vii niciodata cu elemente concrete. Uite aici cifre: http://0-100.hotnews.ro/2014/11/10/mercedes-benz-campionul-consumurilor-oficiale-mincinoase. Mercedes- Benz, Bmw si Ford sunt pe primele locuri la consumuri miniconoase. Dar tu atata stii: Batman, Batman!

  • zarnesteanu, luni, 10.11.2014 23:44

    Eu am o nelamurire. Va fi cu 25% mai mic fata de ce e azi pe hartie sau fata de cat e in realitate. De fapt n-are importanta.