Hyundai lansează i40 sedan şi break în Europa, la Geneva 2011

Publicat luni, 20.12.2010 14:52 de Bogdan Mirică

Hyundai va introduce în primăvara acestui an versiunea europeană a modelului de segment mediu i40. Acesta va fi disponibil şi în variantă break.

Hyundai se pregăteşte intens pentru Salonul Auto de la Geneva, programat pentru luna martie a anului viitor. Constructorul coreean a anunţat astăzi, oficial, că va introduce în cadrul evenimentului elveţian versiunea europeană a modelului i40.

Propunerea asiaticilor pentru segmentul mediu va fi disponibilă în variantele sedan şi break şi va încerca să se ridice la standardele clienţilor de pe Bătrânul Continent. Creat în cadrul centrului de cercetare şi dezvoltare deschis de Hyundai în oraşul german Russelsheim, noul i40 este primul model al coreenilor, croit special pentru publicul din Europa. Sedanul şi break-ul îşi propun să preia ştafeta de la vechiul Sonata, fixându-şi însă targeturi mult mai îndrăzneţe.

Allan Rushforth, vicepreşedintele Hyundai Europa, a declarat că, în prezent, coreenii au ambiţii mari în Europa. "Noul i40 va oferi impulsul de care compania noastră are nevoie în 2011 şi în următorii ani. Ne aşteptăm ca nivelul de calitate, de care se bucură noul i40, să consolideze imaginea noastră pe piaţa europeană şi să atragă noi clienţi", a concluzionat Rushforth.

Noul i40 va beneficia de pe urma unor tehnologii din gama Blue Drive, menite să reducă simţitor emisiile de CO2 şi consumul de carburant. Nu va lipsi nici garanţia de cinci ani pe care Hyundai o promite oricărui client.

via | Hyundai Romania

  • Victor, luni, 20.12.2010 19:40

    Hyundai din pacate adopta pe piata europeana o politica mai reticenta,aici nu au lansat modelele Equus si Genesis din cauza conservatorismului publicului european.

  • cmg_george, marţi, 21.12.2010 11:46
    Asteptata

    Sper sa aibe priza la public, mai ales ca este un model frumos si motoare de generatie noua. Si ca veni vorba, poate aduc si versiunea turbo: http://www.autoblog.com/2010/12/20/2011-kia-optima-2-0t-first-drive-review-road-test/