Hyundai i40/Sonata va prelua tehnologiile conceptului i-Flow
Conceptul i-Flow, dezvaluit saptamana trecuta la Geneva, va imprumuta tehnologiile sale inovative modelului Sonata. Sedanul va incerca sa se bata astfel de la egal la egal cu Mondeo si Insignia.
Hyundai are de gand sa arunce in joc toti asii din maneca pe segmentul mediu, acolo unde Sonata sau i40 va incerca sa se bata de la egal la egal cu Ford Mondeo sau Opel Insignia. Constructorul coreean intentioneaza sa introduca pe noul model o serie de tehnologii dezvaluite in premiera pe conceptul i-Flow, expus saptamana trecuta la Geneva.
Dintre acestea amintim grila inteligenta care controleaza cantitatea de aer necesara pentru racirea motorului, sistemul de regenerare a fortei de franare, generatorul termo-electric amplasat langa catalizator pentru a mentine in viata sistemele auxiliare si un motor bine izolat, ce poate pastra temperatura peste noapte pentru a porni a doua zi la aproape 40 de grade Celsius.
Tehnologiile promovate de Hyundai isi vor face loc treptat pe modelul i40, primul dintre acestea urmand sa fie sistemul start-stop. Sedanul coreean va mai prelua ceva de la conceptul i-Flow si anume grila frontala alaturi de liniile bosajelor fata si spate.
Thomas Burkle, designerul sef Hyundai, a declarat ca in acest moment constructorul coreean urmareste exemplul conationalilor de la Samsung, care "au inceput prin a face electronice si au ajuns acum sa rivalizeze cu Sony. Hyundai are in prezent reputatia unui producator care face masini pe care te poti baza. De acum incolo trebuie sa creem si emotie", sustine Burkle.
via | Autocar
Arata bine in comparatie cu rateurile de la Renault si marci consacrate frantuzesti iar cu noile sisteme sigur va avea si "succesuri" Nu uitati ca "chinezariile" (sa va aud si acum cand Renault foloseste platforme cu Samsung Motors) cum le numesc posesorii de Logan,etc vand in SUA ce francezii nu fac nu stiu ce e alea pe intelesul vostru. P.S Inainte sa apara posesorii de megan plictisiti de service practic a 2-a lor casa va rog cititi tot articolul.