Hyundai Genesis Coupe facelift, primele informaţii oficiale
Hyundai a furnizat o serie de informaţii oficiale despre motorizările noului Genesis Coupe facelift odată cu debutul de pe piaţa din Coreea de Sud. Motorizarea 2.0 TCi dezvoltă acum 275 CP.
Hyundai, cel mai mare producător de automobile din Coreea de Sud, a lansat facelift-ul lui Genesis Coupe în ţara de baştină. Modelul a debutat în cadrul uneia dintre cele mai importante manifestări sportive ale ţării, Koreea Speed Festival, în faţa a peste 5.000 de pasionaţi ai sporturilor cu motor. Sunt şanse ca Genesis Coupe facelift să fie prezentat şi la Salonul Auto de la Los Angeles. Modelul a primit un set de blocuri optice redesenate, alături de o parte frontală cu o grilă hexagonală, specifică mărcii, precum şi luminile LED diurne. Influenţele fratelui mai mic Veloster sunt vizibile şi nu fac decât să amplifice aspectul agresiv al coupe-ului.
Conform primelor zvonuri, modelul era echipat cu un motor V6 de 3.8 litri şi 350 CP. Motorizarea a fost confirmată de oficialii mărcii sud-coreene, motorul fiind comun cu cel al limuzinei Genesis vândute pe unele pieţe. Versiunea de top a lui Genesis Coupe facelift are nevoie de 5.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Consumul mediu este de 9.6 litri la sută, declarat conform standardelor din Coreea. Faza unu a lui Hyundai Genesis Coupe a debutat pe piaţa din România în aprilie. La noi, coupe-ul din Coreea de Sud vine cu o motorizare 2.0 Tci de 210 CP şi 302 Nm. Preţul de pornire pentru singura versiune de echipare oferită şi singura motorizare disponibilă este de 26.664 de euro cu TVA inclus.
În ceea ce priveşte motorizarea Theta 2.0 TCi, cei de la Hundai anunţă o serie de modificări, cum ar fi un intercooler mai mare şi o turbină twin-scroll, care vor oferi un total de 275 CP şi un cuplu maxim de 372 Nm. Această versiune de motorizare are nevoie de 7.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h şi are un consum mediu declarat de 9.1 litri la sută. Valorile sunt valabile pentru piaţa din Coreea de Sud, nefiind confirmate de oficialii Hyundai din Europa. Cele două motorizări aveau specificaţii comune, deci sunt şanse ca motorul de 275 CP să ajungă şi pe piaţa din România odată cu facelift-ul. Transmisia manuală cu şase trepte rămâne în standard, în timp ce unitatea automată cu şase trepte a fost înlocuită de o cutie de viteze ZF cu opt trepte, preluată de la Genesis sedan.
Via | Auto-media
Asa mai merge 2.0 si 275 cp....e alta mancare de peste.Pentru un coupe cu pretentii 210 cp era prea putin.Personal partea din fata mi se pare foarte reusita.Cred ca o sa prinda....