Hyundai aduce la Frankfurt conceptul unui i30 de 300 CP

Publicat luni, 10.08.2015 11:05 de Sebastian Toma

Hyundai pregătește o variantă de performanță a lui i30. Aceasta va purta sufixul N și va fi prezentată în variantă concept la Salonul Auto de la Frankfurt,programat în toamna anului curent.

Hyundai se pregătește de prezentarea variantei de performanță a lui i30. Potrivit primelor informații, exponatul va fi prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt cu titulatura de concept. Australienii de la GoAuto au obținut primele informații despre noua variantă a lui i30, care se presupune că va fi echipată cu un motor 2.0 turbo de 300 CP și va beneficia de tracțiune integrală. Coreenii de la Hyundai vor prezenta conceptul unui i30 de performanță pentru a evalua reacția publicului pe piețele importante din Europa înainte de a-l aproba pentru intrarea în producție. Având în vedere faptul că modelul i30 are deja trei ani de la debutul pe piață și a primit recent o restilizare, unele voci anunță posibilitatea lansării unei variante de performanță abia pentru următoarea generație.

Hyundai construieşte la Nurburgring un centru de testare a modelelor sale

În orice caz, exponatul pregătit de Hyundai pentru Salonul Auto de la Frankfurt din toamna anului curent este așteptat să fie diferit de variantele standard ale lui i30. Diferența majoră dintre un i30 obișnuit și modelul pregătit de divizia N a mărcii va fi prezența sistemului de tracțiune integrală. Pe lângă acesta, exponatul pregătit pentru Frankfurt va avea un sistem de frânare mai performant, o gardă la sol redusă, un kit estetic exterior și jante mai mari.

Hyundai i30 facelift debutează alături de o motorizare 1.6 turbo de 186 CP

Cea mai performantă variantă a lui Hyundai i30 a debutat odată cu restilizarea gamei și este echipată cu o motorizare turbo de 1.6 litri și 186 CP. Varianta 1.6 turbo a lui i30 accelerează de la 0 la 100 km/h în opt secunde, ceea ce o face cu 0.3 secunde mai lentă decât sora sa de la Kia. Viteza maximă a compactei de la Hyundai este de 219 km/h, cu 11 km/h mai mică decât cea a lui Cee'd GT. La momentul lansării, cei de la Hyundai nu au profitat de prezenţa lor în campionatul mondial de raliuri pentru a denumi cu sufixul "N" versiunea sportivă a lui i30. Această decizie a fost motivată de faptul că modelul nu este suficient de perfomant pentru a reprezenta divizia de performanţă N, înfiinţată la scurtă vreme de la anunţul întoarcerii în WRC.

Via GoAuto.au | KoreanCarBlog 

  • Ivanoff, luni, 10.08.2015 19:34

    Asa cum am mai zis, Hyundai conduce o defensiva puternica care poate sufoca chiar si branduri PREMIUM si slabe ca BMW si Audi. Cu siguranta I30 de 300 cai va sufoca Golful, mai ales ca pretul va fi mult mai mic, iar garantia mult mai mare. Oricum se stie deja ca Hyundai Equus este peste orice limuzina germana la toate capitolele. Iar Genesis la fel, mai nou a aparut si Kia Optima noua generatie.

  • @Ivanoff, marţi, 11.08.2015 01:28

    Hyundai maxim poate sa sufoce slitzul a 2-3 muncitori din schimbul 2 al lui BMW. Cat delir poti sa ai in cap sa scrii cele de mai sus ?

  • Ivanoff, marţi, 11.08.2015 08:19

    Hyundai Cadenza V6 cu putere egala de cea a seriei 5 ( doar ca cea din urma e turbo cu 4L ) are performante mult mai bune si ergonomia este best class . Oricum, nu mai zic de faptul ca geamurile lui Cadenza sunt duble anti acustice pt insonorizare mult mai buna . Dispune si seria 5 de asa ceva ? Evident NU. Stii tu, doar la Bentley si Rolls Royce mai gasesti asa ceva in prezent. Uite aici Test Drive in Romana ( ca engleza mi-e ca nu intelegi, si nici rusa ) , cu Hyundai Genesis entry-level, sa vzi dotari de top si tehnologii de inalta clasa. https://www.youtube.com/watch?v=_wA9zq6dtQ0

  • Ivanoff, marţi, 11.08.2015 08:22

    PS: Chiar cel care testeaza a zis ca Genesis are cea mai buna izolare fonica din segment......... upsss chiar asa Hyundai sa le ''dea clasa'' nemtzoaicelor la acest capitol ? Noooo , doar expertii de pe AM stiu asta , mai ales ''anonimii'' :))))

  • reply Ivanoff, marţi, 11.08.2015 16:16

    Iar ai aparut titanul gandirii, pana acum veneai si ne ameteai cu marcile japoneze, Mazda intr-adevar are ceva, dar sa vii sa zici de Hyundai, ce legatura au marcile germane cu ce spui tu si mai ales cu Hyundai...Hyundai e un marketing care nu-mi place deloc...poate is bune,dar cand zic Hyundai ma gandesc la Tucson...modelul mai vechi, care avea forma aia de corabie, amfibie...acum mai schimba si ei, iau de pe la toti cate ceva si pun la ei...dar nu inseamna ca is si buni cum pretinzi tu.

  • Ivanoff, marţi, 11.08.2015 18:00

    @reply Ivanoff, las-o balta te-ai facut destul de ras. Oricum banuiesc ac nici romaneste nu intelegi, altfel ai fi auzit cand a zis tipul ca Genesis este ''best class'' la antifonare si alte aspecte. La fel cum Genesis are o rigiditate torsionala cu 22% mai mare decat seria 5 si E class , dar nah, nu-i de tine domeniul asta. Lasa Tcson, aici vb de masini cu ambitii premium, nu de modele aparute acum 10 ani , fiindca daca o luam asa nici X3 nu excela pe atunci .Daca Tucson avea forma de corabie, atunci inseamna ca GLE si ics ses au forma de struo-camila . Cat despre faptul ca ''iau de la toti cate ceva'', aici ai mare dreptate : cel putin rotile sun la fel de rotunde ca la toti, iar volanul uita-te la el, seamana izbitor de mult, parca am mai vazut undeva, a da pe masini .

  • reply Ivanoff, marţi, 11.08.2015 23:44

    Da intr-adevar ai dreptate volanul si in special rotile is rotunde la toate masinile. Nu vreau sa pun in discutie cine inoveaza si produce tehnologie si mai apoi cine vine face copie si mai schimba "rigiditate torsionala" 22% = Hyundai, BMW, Audi = rigiditate torsionala 15%, astea is niste tampenii extraordinare,aduse in discutie de tine pentru a deruta, nimic mai mult...Dacia ce rigiditate torsionala are ? Nici inginerii Hyundai probabil nu stiu aceste date pe care ni le furnizati dumneavoastra domnule Ivanoff. Cand comentezi pe un site e foarte simplu, apreciezi aceasta marca, iti place spuneti parerea fara a umbla cu astfel de "cacealmale torsionale". Respect opinia fiecaruia,dar asta nu inseamna ca nu pot sa gandesc diferit si sa comentez la acest subiect.