Hyundai a lansat noul i30 în România

Publicat miercuri, 18.04.2012 18:35 de Sebastian Toma

Hyundai a lansat noua generaţie a lui i30 în ţara noastră. Modelul are un preţ de listă de 16.173 euro cu TVA inclus, dar oferta de lansare îi reduce preţul la 14.437 euro cu TVA inclus.

Hyundai a lansat noua generaţie a lui i30 pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 16.173 euro cu TVA inclus pe piaţa internă. Cei de la Hyundai au lansat noul i30 cu o ofertă specială, preţul de pornire al modelului fiind de 14.437 euro cu TVA inclus. Versiunea de top are un preţ de listă de 20.526 euro cu TVA inclus, respectiv 18.790 euro cu oferta de lansare. Importatorul Hyundai în România spune că i30 este cel mai important model de volum al mărcii la nivel naţional, generaţia precedentă fiind comercializată în aproximativ 10.000 de unităţi.

Hyundai oferă noul i30 pe piaţa din România în patru versiuni de echipare şi alături de şase motorizări. Importatorul a realizat deja stocuri pentru a răspunde solicitărilor generale survenite pe piaţa locală şi sunt adaptate clienţilor orientaţi spre buget, dar şi celor cu interes pentru dotări premium. În perioada următoare lansării i30, modelul va fi oferit alături de reduceri suplimentare, disponibile exclusiv în showroom-urile autorizate Hyundai Auto România.

În standard, Hyundai i30 beneficiază de ESP, ABS, asistenţă la frânarea de urgenţă, Hill Assist Control şi avertizor la frânarea bruscă. Totodată, fiecare i30 are în standard şase airbag-uri, faţă, laterale şi cortină, iar clienţii pot comanda şi un al şaptelea airbag, care protejează genunchii şoferului în caz de accident. Hyundai i30 este oferit în compania pachetului 5 Year Triple Care, care include garanţie integrală de cinci ani, transparenţă totală în service şi cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite.

CLICK AICI pentru lista de preţuri şi dotări a lui Hyundai i30 în România.

NOUL Hyundai i30 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai i30 1.4 MPi 5DR Classic
100 6.0 12.8 16.173
Volkswagen Golf 1.4 MPI Trendline 80 6.4 13.9 16.255
Toyota Auris 1.33L Terra 99 6.0 13.1 14.684
Opel Astra 1.4 MT5 Essentia 100 5.5 13.9 15.700
Mazda3 facelift 1.6i CE 105 6.4 12.2 16.590
Ford Focus 1.6 Ti-VCT M5 Trend 85 5.9 12.3 16.300
Mitsubishi Lancer Sportback 1.6i Invite 117 5.9 11.1 16.902
Fiat Bravo 1.4 M5 90 6.7 12.5 14.790
Renault Megane 1.6 16v Authentique 110 6.8 11.7 14.100
Chevrolet Cruze Hatchback LS+ 1.6 DOHC 124 6.6 12 14.195
Citroen C4 1.4 VTI Attraction 95 6.1 13 15.099
Peugeot 308 facelift 1.4 VTI Access 98 6.3 12.7 16.956
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via | Hyundai

  • Marian, miercuri, 18.04.2012 19:00

    Da frate, asa da. Au crescut calitatea (perceputa a) masinii si au crescut si pretul pe masura, chiar cu doua masuri. E clara treaba si Ceed o sa urmeze in curand cu aceeasi gama de preturi, deci avem de unde alege: Megane, Bravo, Auris, C4 si chiar si Astra sunt chilipiruri pe langa asta. O sa isi revina europenii cu vanzarile, ca la coreeni doar pe la Chevrolet mai poti spera... PS: Imi dau si eu cu parerea pe aici...

  • Bogdan, miercuri, 18.04.2012 19:13

    o combinatie intre astra si leon. ramne oricum sub ambele.

  • Jupiter, miercuri, 18.04.2012 19:33
    Hyundai I30

    Masina arata bine, nimic de comentat. Raportul pret-calitate trebuie sa fie foarte bun. Si totusi, pariez ca daca aveti in mana 15000 euro, va ganditi de 3 ori daca sa o cumparati sau nu. Asta pentru ca "nemtoaicele si frantuzoaicele" au un parfum al lor, care va iau mintile. E o chestie de chimie, ca la femei :P

  • antonny, miercuri, 18.04.2012 21:19
    ****

    un pret corect 14 437 euro pentru ce ofera ......

  • i30, miercuri, 18.04.2012 23:50
    niste porcarii !

    Nu mai am incredere in tehnologia coreana. Hyundai sau Kia - sunt toti o apa si-un pamant. Pivotii, bieletele antiruliu, bucsile de la bara stabilizatoare sunt praf... probleme coloana de directie... se stie...pentru cine are timp de stat prin service... merge... pentru ceilalti cu viata activa exista alte variante...

  • LauCalin, joi, 19.04.2012 00:02

    Calitatea a crescut, la fel si preturile. Inca unii care sunt incapabili pe langa Renault sa tina calitatea "de top" la unele dintre cele mai mici preturi din clasa compacta (a se compara preturile lui Megane cu cele ale acestei masini). Pe de alta parte, asa cum zice si individul de mai sus cu doua comentarii e cam greu de crezut ca vor fi multi care isi vor cumpara masina asta renuntand la un Golf sau Focus, chit ca i30 ar fi mai bine dotat si cu motor mai puternic. Pentru ca unul din motivele pentru care multe masini au prins bine la public a fost si pretul mai mic cu cateva mii de euro mai mic decat altii renumiti.

  • BaditzaEx, joi, 19.04.2012 03:04
    raportat la putere si acceleratie

    din tabelul de mai sus observ ca la consum Mitsubishi Lancer Sportback sta cel mai bine, doar ca are un pret cam maricel pt ce interior ofera :(

  • t, joi, 19.04.2012 10:15

    e o eroare la tabelul concurentei, ca lipsesc niste denumiri de acolo. ieri au mers toate PS: am incercat in diverse browsere si la toate lipsesc acele masini

  • ruf, joi, 19.04.2012 11:22
    dezamagire

    Pacat ca aceasta masina nu a pastrat linia de piata a modelului anterior. Ar fi putut merge pe o majorare de maxim 600-700E. La preturile anuntate nu cred ca se va vinde la nivelurile asteptate. Sa nu uitati ca platforma tehnica este in mare masura a generatiei anterioare. - fiind o platforma de pe la mijlocul clasamentului. Dotarile sunt peste concurenta si la preturi acceptabile dar pachetul complet e prea scum pur si simplu. Plus ca motorizarea testata de automarket 1.6 128Cp CRDI nu e oferita deocamdata si cand va fi probabil va costa peste 20000E - inacceptabil. Intentionam sa fac un drive test dar cred ca o sa renunt!

  • Octav72, joi, 19.04.2012 11:55
    date si preturi

    Motorizarea 1.6 Ti-VCT de pe Ford Focus nu dezvolta numai 85 CP, specificatia din tabel necesita sa fie modificata. Despre noul i30 - o reprezenta un progres fata de generatia anterioara, insa politica de preturi nu mi se pare prea inspirata. Cu toata garantia si facilitatile oferite in cei 5 ani, plus promotia de lansare, consider ca preturile nu sunt prea competitive. Plus ca Hyundai mai are de lucrat la modul in care (inca) sunt perceputi pe piata auto din Romania. Asa cum spune si @LauCalin, aceste aspecte nu cred ca vor ajuta noul i30 sa atraga din clientii care prefera Golf, Focus sau Opel Astra.

  • Sebastian Toma, joi, 19.04.2012 12:01
    @Octav72

    Comparaţia din tabelul de mai sus viza cea mai ieftină versiune a fiecărei compacte. Versiunea de 105 CP a motorului respectiv ridică preţul lui Focus cu 500 de euro.

  • Octav72, joi, 19.04.2012 12:32
    @Sebastian Toma

    Multumesc pentru precizare si imi cer scuze. Nu stiam ca Ford ofera motorizarea aceasta, ce dispune de distributie variabila, in varianta cu numai 85 CP. Stiam ca pe versiunea anterioara cat si pe cea actuala, motorizarea 1.6 Ti-VCT inseamna mai multi cai putere, asa cum a fost si este oferit inca acest motor. O discutie cu un reprezentant Ford mi-a confirmat ca de aproximativ 2 luni, exista si varianta de 85 CP. Care, personal, mi se par cam putini pentru un motor de 1.6 litri benzina. Este greseala mea, nu stiam si nu ma asteptam ca Ford sa ofere acest motor si cu o varianta mai scazuta de putere.

  • Razica, joi, 19.04.2012 12:58
    scump

    Prea scump...proobabil ca vor urma niste reduceri la dealer sa te abureasca...da sa dai 14.437 pe un i30 cu motor 1.4 benzina, mai bine iti iei generatia anterioara (facelift) cu motor 1.6 diesel in banii astia. probabil cee'd va fi mai ieftin cu cateva sute de euro.

  • unckle, joi, 19.04.2012 15:00

    accentul fratelui meu a necesitat deja ceva bielete si da semne ca va avea probleme la coloana de directie ... la 80000km (parca) cat are masina... cam repede acum un an costa 13000 cea mai ieftina i30 ...

  • Razica, joi, 19.04.2012 16:02
    @unckle

    acum un an cel mai ieftin i30 era 11.000 si ceva maruntis, cu tichete rabla ajunge parca la 8000 de euro.

  • slv83, joi, 19.04.2012 16:56
    sid

    S-a cam dus mitul masinii coreene ieftine, filbile si usor de intretinut! Cel putin partea cu ieftineala........!

  • Andi, joi, 19.04.2012 22:27

    Ce inseamna mai exact "verificări tehnice periodice gratuite"?

  • S.R.I, joi, 19.04.2012 23:25
    Text

    Din punctul meu de vedere,eu nu inteleg ce vrea sa spuna individul din comentariul al 5-lea de sus.Probabil el nu s a urcat sau nu a avut niciodata o masina Coreana.Deoarece cunosc un prieten care a avut un Hyundai Elantra din 2002,care nu a avut nici un fel de probleme ,si a schimbat la ea doar consumabilele,drept respect ,din punctul meu de vedere masinile coreene stau foarte bine la aest capitol si sa nu mai vb de fosta marca Daewoo,care au fost niste masini foarte fiabile cu motoare e-tec.Si cunosc pe cv cu Daewoo Tacuma care a atins 260.000 km/parcursi fara probleme.Din punctul meu de vedere asta este un mare plus.

  • unckle, vineri, 20.04.2012 10:13

    @SRI - dac anu ai intrat in contact decat cu un Elantra din 2002 ar fi poate bine sa te abtii in a emite pareri despre masinile din 2008 (ex.). Este un fapt binecunoscut ca la Accentul ce precede i30 pica un potentiometru de pe coloana de directie si ramai ca prostu in drum (chiar in miscare) fara servo ... si reparatia cu piese de origine costa doar 2500ron+manopera(desfacut jumatate de masina). Consumabilele de origine Hyundai includ si amortizoare turcesti pe care toata lumea, inclusiv baietii de la service te vor sfatui sa le eviti (fratele meu a luat unele japoneze, mai ieftine chiar ... dar a trebuit sa schimbe amortizoarele pana in 70000km ...) si tot asa ... daca intri pe vre-un forum, romanesc sau nu, referitor la masinile grupului Hyundai-Kia, o sa ai o oarecare surpriza ;) . A nu se intelege ca toate masinile sunt petarde si ca nu tre sa-ti cumperi una ... singura problema este ca piesele la astia sunt scumpe, uneori nejustificat (ex. : 2000ron un parbriz... original dar cu nimic mai sus decat orice aftermarket .. fara senzori si altele.. doar "ciobul" .. si asta o stiu tot de la al meu frate posesor de Accent, care Accent este o masina foarte buna)

  • edi80, vineri, 20.04.2012 10:51
    pupincuristii vag sunt rugati sa se abtina!!!

    e evidenta aceasta reactie din partea fanilor!! nu va obliga nimeni sa asimilati astfel de stiri cu atat mai putin sa luati o asemenea masina! pt voi exista tabla dreapta gen ....stiu ei mai bine! si motoare de 80 de cai la preturi de peste 15 mii!

  • S.R.I, vineri, 20.04.2012 14:12
    Text

    @unckle-Nu stiu ce masina de mana a 6-a ai avut tu de ti sa stricat, da eu unul am aflat de la foarte multi prieteni despre aceste masini ,care erau foarte multumiti ele si ca nu au avut niciodata probleme .Asta e punctul meu de vedere

  • not identity, sâmbătă, 21.04.2012 15:10
    Text

    @edi80-Motoarele nouli Hyundai I30 sunt mult mai puternice decat ce ai spus tu mai sus .de exemplu: cele pe benzina 1.4 mpi comfort/classic/highway-100 cp ,1.6 mpi highway-120 cp iar cele pe diesel: 1.4 crdi comfort-90 cp,1.6gdi-135 cp.In caz ca nu stiati.