Honda si-a creat un nou brand in China: Li Nian
Honda a dat nastere in China unui nou brand, destinat celor din clasele sociale cu posibilitati materiale reduse si din zonele rurale. Numele sau este Li Nian si va veni cu modele pozitionate sub Jazz.
De cele mai multe ori imaginea puternica a unui brand auto nu foloseste nimanui, ba mai mult influenteaza negativ vanzarile. Este greu de crezut, dar cu aceasta problema se confrunta Honda in China, unde vanzarile constructorului japonez nu stralucesc asa cum si-ar fi dorit oficialii.
Poate tocmai de aceea, Honda a decis sa puna bazele unui nou brand in statul asiatic, botezat Li Nian, ceea ce se traduce prin ideal sau spirit. Noua marca se va ocupa de comercializarea modelelor pozitionate sub Jazz (Fit), destinate aglomerarilor urbane, care ar urma sa beneficieze de ajutorul statului chinez fiindca sunt propulsate de motoare mai mici de 1.6 litri.
Li Nian este rezultatul unui joint-venture creat intre Honda si constructorul chinez Guanghzou Auto, pentru a produce modelele ieftine, accesibile publicului din zonele rurale ale statului comunist. Bineinteles, Honda isi va imparti profitul cu cei de la Guanghzou, riscand insa o canibalizare a propriilor modele vandute sub brandul original.
via | thetruthaboutcars
Tara Soarelui Rasare = JAPONIA, nu China! Iar de asta se stie de 2-3 ani, uitati aici o poza cu acel concept: http://tophondanews.blogspot.com/2008/04/li-nian-hondas-new-brand-in-china.html http://www.worldcarfans.com/10804211509/honda-announces-new-li-nian-marque-for-china