Honda prezintă noua generație Accord pentru piața americană: motor hibrid de 204 cai putere
Honda a dezvăluit oficial noua generație a modelului de clasă medie Accord. Noul model va fi comercializat exclusiv în America de Nord și va fi oferit cu două motorizări: una convențională pe benzină și cealaltă hibridă.
Constructorul japonez a publicat primele imagini oficiale cu cea de-a 11-a generație a berlinei de clasă medie Accord. Așa cum era de așteptat, noul model va fi comercializat doar în America de Nord și primește un design nou, alături de două motorizări și o serie de sisteme de asistență și de siguranță noi.
Partea frontală a noului Accord are un design cu o notă mai sportivă. Farurile LED cu un aspect mai ascuțit se asortează cu grila de dimensiuni mai mari și cu muchii ascuțite. Partea din față este completată de o priză de aer lată amplasată direct în bara de protecție.
Noul Accord prezintă, în mare parte, suprafețe netede, în special în zonele laterale, acolo unde avem o terminație ascuțită în zona geamurilor spate laterale. În standard, noul Accord vine echipat cu jante de 17 inch, dar sunt disponibile și jante mai mari, de 19 inch. Partea din spate are un design simplu, cu stopuri LED închise la culoare și unite printr-o bandă groasă.
INTERIOR ASEMĂNĂTOR CU CIVIC
Interiorul noului Accord seamănă foarte mult cu cel văzut la Civic. În dotarea standard, noul Accord vine echipat cu un instrumentar digital de 10.2 inch și cu un ecran central de 7 inch. Sistemul multimedia conține butoane fizice pentru reglarea volumului și a frecvenței radio, precum și compatibilitate cu Apple CarPlay și Android Auto. Tot aici avem două porturi USB-C, alături de alte două porturi suplimentare pentru pasagerii din spate.
Opțional, poate fi montat și un ecran central de 12.3 inch. La fel ca sistemul multimedia standard, și acesta este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto și prezintă o interfață grafică mai simplă pentru o navigare mai rapidă și ușoară.
Imediat sub ecran există și o zonă de încărcare wireless pentru smartphone, iar liniile de echipare superioare oferă și un heads-up display de 6 inch.
Indiferent de linia de echipare, toate sistemele vor primi actualizări regulate over-the-air.
DOUĂ MOTORIZĂRI: CLASIC ȘI HIBRID
Noua generație Accord este disponibilă cu două motorizări. Pentru început, avem un motor convențional pe benzină, de 1.5 litri, turbo și cu tehnologie VTEC. Acesta dezvoltă 192 de cai putere și 260 Nm și este cuplat exclusiv la o cutie de viteze CVT.
A doua motorizare este una hibridă în ciclul Atkinson. Acest propulsor de 2.0 litri dezvoltă 204 cai putere și 335 de Nm. Deocamdată, Honda nu a dezvăluit informații despre timpii de accelerație și viteza maximă.
La final, noul model primește o serie de îmbunătățiri pe părțile de siguranță și sisteme de asistență. Aici putem aminti de airbag-uri pentru genunchi și pentru pasagerii din spate în echiparea standard, o premieră pentru Honda. De asemenea, Accord vine echipat cu o cameră video cu o rază de vedere de 90 de grade, precum și cu un radar cu o rază ce acoperă 120 de grade.
Printre alte sisteme de asistență, amintim de: cruise control adaptiv, monitorizare și informare unghi mort, asistent pentru ambuteiaje, asistent pentru păstrarea benzii, recunoașterea semnelor de circulație, frânare automată la viteze mici și funcție de deplasare automată la viteze mici.
Noua generație Honda Accord este disponibilă doar pentru piața din America de Nord. Constructorul nipon nu a dezvăluit, până acum, prețul de pornire al noii berline de clasă medie.
via Honda
Pai da, pentru piata din USA, acolo nu mai e nici o poluare, doar in Europa sunt norme stupide de poluare date de niste comunisti cu studii in contabilitate si fara nici o treaba cu lumea reala.