Honda a prezentat noua sa transmisie CVT

Publicat miercuri, 23.05.2012 18:40 de Sebastian Toma

Honda a prezentat noua sa transmisie CVT. Aceasta îl va echipa pe Accord şi este cu 5% mai economică decât CVT-urile convenţionale.

Honda a dezvoltat o nouă transmisie CVT pentru modelele de clasă medie. Unitatea oferă performanţe dinamice mai bune şi un consum de carburant mai scăzut.Noua transmisie CVT face parte din gama de tehnologii Earth Dreams, menită să ofere modele mai economice care să nu facă rabat la performanţe. Noua transmisie CVT de la Honda promite să-i ofere cel mai bun consum din segment modelului pe care îl va echipa, element esenţial atât pentru Accord, cât şi pentru Insight şi Jazz.

Noua transmisie CVT de la Honda integrează un sistem care permite oprirea automată a motorului la semafor şi foloseşte o pompă de ulei electrică. Întregul ansamblu este menit să ofere un nivel de agilitate impresionant, transmisia fiind capabilă să accelereze atât lin, cât şi rapid, modul din urmă promiţând o senzaţie sportivă. În comparaţie cu o transmisie CVT convenţională, cei de la Honda promit o economie de carburant de 5%, în timp ce o transmisie automată cu cinci trepte oferită în gama Honda este cu 10% mai puţin economică decât noul CVT al japonezilor.

Noua transmisie CVT pentru Honda Accord a fost anunţată încă din luna noiembrie a anului trecut, fraţii mai mici ai lui Accord urmând să primească şi ei propriile lor versiuni de CVT. Cei de la Honda nu au anunţat când vor lansa noua transmisie în gama Accord, dar unele surse anunţă că această transmisie va fi oferită alături de acest model începând cu anul 2013.

Via | Autoblog.gr

  • x, joi, 24.05.2012 15:13
    atat?

    5%?? ... atat pot scoate cele mai "luminate" minti ingineresti din lume platite cu un purcoi de bani? Sunt sigur ca pentru cei 5% trebuie sa se alinieze planetele si sa ploua pe soare. Jenant.

  • dani, vineri, 25.05.2012 09:23

    @x Sunt doua role si-o curea, nu e motor warp, cam cat ai vrea sa scoata? Altii mai nemti si mai ingineri nici nu s-ating de CVT, pentru ca necesita un volum mare de pricepere in inginerie sa le faci sa fie fiabile.