Grupul Volkswagen a deschis astăzi cea de-a 107-a fabrică proprie în lume
Asaltul Grupului Volkswagen la nivel mondial continuă nu doar la capitolul vânzări, ci și la cel al siturilor de producție. Conglomeratul german a inaugurat astăzi în China a 107-a fabrică la nivel mondial
Volkswagen a anunțat oficial că a deschis o fabrică de producție a transmisiilor DSG destinate modelele pe care grupul german le vinde în China. Uzina se află în orașul Tianjin și are o capacitate de de 450.000 de unități pe an, aceasta urmând să ajungă însă până în anul 2016 la 1.2 milioane de unități.
Situl de producție din Tianjin este a 107-a investiție de acest tip pe care Grupul Volkswagen o face la nivel mondial, suma pe care conglomeratul german a pus-o la bătaie pentru a construi fabrica din China fiind de circa 265 de milioane de euro. Prin noua investiție, Volkswagen Group a creat 5500 de locuri de muncă în zonă.
Cutiile DSG de ultimă generație pe care Volkswagen le va produce la Tianjin vor fi utilizate pe versiunile din China ale modelelor VW Tiguan, VW Golf și Audi Q3. Montată împreună cu motorul 2.0 TSI produs de asemenea în China, la uzinele din Changchun și Shanghai, noua cutie asigură o economie de carburant de 0.5 litri/100 km și o scădere cu 12 grame/100 km a emisiilor de CO2 în raport cu vechea generație.
-
Lache, joi, 06.11.2014 09:21
@inexorabil,andrei RN mucalit? Nu crezi ca trebuie ca esti generos? Altfel,sa traiesti asa cum vrei!
-
inexorabil, joi, 06.11.2014 17:47
Lache, hai, spune drept: la cine te refereai, intr-un comentariu recent, prin expresia "obsedat de americane" ?...Am inteles: @BMW s-a intepenit pe "made in Germany", @Mafia pe fiabilitatea japoneza, dar cine-i "americanu' " ?
-
@inexorabil, joi, 06.11.2014 18:52
Pai si cu fanii Renault de pe acest site cum ramane?
-
Lache, joi, 06.11.2014 19:48
ala obsedat de americane este unul din rep. Moldova. Evgheni ,parca se numeste. A fost si pe aici,si din cai putere americani nu ne scotea deloc. Stia toul despre ingineria motoarlor, inca e la facultate si nu conduce nici o masina .
-
mishazaitev, vineri, 07.11.2014 11:38
@Lache Eu nu l-as judeca prea aspru pe Evgheni, la urma urmai cele mai inaccesibile masini din spatiul ex-sovietic (Volga, ZIL, ZIS)aveau la baza masini americane. Anumite prejudecati se formeaza si in functie de mediul social in care crestem. Acum, nu ca nemtii n-ar face masini si utilaje bune, dar oare exaltarea noastra a romanilor (de care, recunosc, uneori sufar si eu) in fata a tot ce e nemtesc, nu are si o explicatie istorico-sociala? Respectele mele!
-
inexorabil, vineri, 07.11.2014 14:59
OK, scuze, Lache, dacă mă crezi “paranoic”; am crezut că pe mine ai vrut să mă categoriseşti aluziv :P Şi chiar dacă ar fi fost aşa, nu m-aş fi supărat, din moment ce scoteai în evidenţă…adevărul. De fapt, eu sunt obsedat de pedanteria incredibilă de pe vremuri cu care “triada” americană îşi fabrica maşinile, în combinaţie cu cercetarea ştiinţifică avansată. Şi mai sunt obsedat de gradul pronunţat de independenţă al diviziilor componente din cadrul GM, dar tot aşa, raportat la trecutul cel îndepărtat…Astăzi, hipercantitatea corelată cu hiperstandardizarea nu înseamnă şi…hipercalitate (de! doar uniformitatea aduce profituri imense per unitatea de timp), dar majoritatea constructorilor le fixează clienţilor preţuri piperate ! S-a furat în draci, ani de zile, în toată lumea: păi cum să nu pară scumpe multe bunuri şi servicii?! Deci eu sunt deprimat (aş exagera dacă aş scrie “agonizez”) din cauza lipsei maşinilor “cu personalitate”…şi nu numai eu, ci şi alţii, precum Octav72. @mishazaitev, într-adevăr, industria auto rusească---aceea care a fost şi încă mai este---datorează totul (începând cu metode, procedee şi chiar stil de fabricaţie şi terminând cu abordarea managerială) omologilor americani. În ceea ce priveşte subiectul reflexe condiţionate manifestate de noi ca naţiune, eu cred că noi am fost învăţaţi (cu sensul de dresaţi) să acceptăm, să valorăm, să iubim sau chiar să adorăm pe cineva sau ceva din cauza “implantului” psihic proiectat şi executat de fiara bolşevică. Dar aceasta a fost alungată de o namilă şi mai înspăimântătoare, care i-a luat numaidecât locul: “societatea de consum” (inutil pentru semeni şi chiar pentru sine) de tip occidental. Aşadar, întotdeauna vom simboliza, din considerente “geo-strategice”, un “amortizor” între cele două macrosisteme; de fapt vom fi terenul de încercări, experimente şi ţinte al coloşilor “antagonici”, care reprezintă, în fond, cele două feţe ale aceleiaşi monede: surogatul (sau non-valoarea). Dar, desigur, orice lucru de pe pământ îşi are măsura lui nemijlocită, care stă în puterea lui Dumnezeu: “El va sfărâma şi va nimici toate aceste regate (n.m.: sisteme, orânduiri etc.) şi singur El va rămâne în veci” (Daniel 2:44).
-
Lache, vineri, 07.11.2014 20:48
@Misa,eu nu il judec pe Eugen.Pe multi de pe aici,aroganta lui ne-a deranjat .In afara de " doar atat poate si doar atat cuplu are si numai atati cai putere" nimic altceva.Nimc din propri experienta,tot ce spune este internt pur.Fara internet,multi sunt paraleli! Inexorabil,niciodata nu m-am gandit la tine ca la un obsedat. Va salut pe amandoi. Eu am incepu sa-mi incalzesc oasele la soare.E atat de bine!
-
zarnesteanu, sâmbătă, 08.11.2014 01:50
@Lache sa-ti fie rusine. Noi incepem sa ne zgribulim de frig. On topic. Bravo VW. Pe de alta parte mi se face pielea gainii cand vad ce amploare a luat china. Si inca mai ia, pe zi ce trece.
-
Lache, sâmbătă, 08.11.2014 22:15
Mai rau o sa fie cand balonul de sapun ,numit China,va exploda! Mai platesc familiile chineze gloantele de la executie?
-
Blower0, miercuri, 12.11.2014 15:35
Da. Era clar ca nu sughit degeaba....dupa vreo 9 luni de pauza.....va salut. Sa-i dam drumu' .. Lache, imi pare rau sa constat, ca din toate comentariile mele, ai inteles doar aroganta, cuplu si putere. Asta e dovada, ca nu poti lua esentialul dintr-un mesaj... De ce eram "arogant" ?? Din cauza voastra - ca sareati cu tot felu de prostii in capu meu "ca ce vorbeesti? Ce prostii spuui? De unde le-ai scos p-astea?" si alte reactii interesante si neinteresante... Asa, si-acum referitor la :"Nimc din propri experienta,tot ce spune este internt pur.Fara internet,multi sunt paraleli!" auzi ma, "internetule pur" .....de obicei toate testele si studiile de pe net, se fac pe baza de realitate , nu ? Sau sa vorbim desre NEDC cum ia din pod consumul unor automobile europene ? Eu din pod nu iau. De fiecare data cind zic ceva, am ceva baza....eu nu sunt alde care citeste ceva pe net, nici nu cintareste bine, nu cauta alta informatie din alta parte si vine aici si tranteste ce-i cade prima.....
Citeste si
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
Mă mir că încă n-a reacţionat mucalitul AndreiRN: “Ce chinezării frumoase!” :) Serios, peste 5-10 ani nu ştiu cine ar mai putea să conteste sau să ameninţe supremaţia mondială a caracatiţei VAG. În niciun caz sepia Toyota şi cu atât mai puţin bietul păianjen…Opel Motors. Cu această ocazie, îmi întăresc declaraţia că n-am fost şi nu voi fi în veci admirator al gigantului din Wolfsburg, dar mă înclin cu respect în faţa “fascinaţiei puterii”. Totuşi, eu rămân sentimental, alături de “farmecul vieţii”, la bine, dar mai ales la…auto-rău (administraţia corporativă GM şi-l face singură şi nesilită de nimeni, fapt pentru care nu pot decât s-o deplâng omeneşte).