Grupul Renault a vândut 10 milioane de mașini accesibile: 47% sunt sub brandul Dacia
Grupul Renault a atins pragul de 10 milioane de mașini accesibile vândute începând din 2004. Dintre acestea, 47% poartă sigla Dacia.
Vânzările Grupului Renault au crescut semnificativ în ultimul deceniu ca urmare a strategiei de a dezvolta inclusiv mașini accesibile după achiziționarea Dacia.
Treptat, gama de modele Dacia s-a extins puternic pentru a include modele precum Logan, Logan MCV, Sandero, Lodgy, Dokker și Duster, iar francezii au lansat ulterior modele accesibile și sub brandul Renault, în special pe piețele din afara Europei.
De exemplu, Renault Kwid este un SUV de mici dimensiuni care costă doar 3.500 de euro, însă este comercializat doar în India, în timp ce Renault Kaptur este un Duster cu design de Captur comercializat exclusiv în Rusia. Nu în ultimul rând, Renault Duster Oroch este o versiune pick-up a lui Duster care se comercializează doar în America de Sud.
Astfel, pe parcursul a 13 ani, cele 9 modele accesibile ale Grupului Renault au ajuns la vânzări de 10 milioane de unități. Dintre acestea, 4.7 milioane de unități poartă sigla Dacia și au fost comercializate în Europa, Turcia și Maroc, iar modelul cu cel mai mare succes este fără îndoială Sandero, care a ajuns la 2.4 milioane de unități vândute de la lansarea din 2007. În plus, pe piețele din Rusia, Iran, Egipt, Africa de Sud, Mexic și America de Sud modelul este comercializat sub sigla Renault.
Vânzările anuale ale modelelor accesibile ale Grupului Renault au ajuns astfel la 1.2 milioane de unități, iar constructorul francez și-a stabilit ca obiectiv atingerea pragului de 2 milioane de unități anual cel târziu în 2022.
Via Caradisiac
stirea asta merita macar un comentariu... bine ca m-am trezit eu pe aici...