Grupul chinez BAIC a angajat un designer Ferrari
Mărcile auto chinezeşti au început să importe talente din Europa. O serie de nume cu rezonanţă au fost angajate de către mărci chinezeşti ce vor să îşi îmbunătăţească imaginea.
Constructorii de maşini din China vor să repete succesul mărcilor din Coreea. Şi pentru a face asta au început să importe talent din Europa. "Pentru a cuceri Europa trebuie să gândeşti ca un european" pare să fie noul motto al mărcilor chinezeşti. Mai multe nume cu rezonanţă din industria auto europeană au fost recent transferate în China: Dimitri Vicedomini de la Pininfarina a fost angajat de Brilliance China Automotive, Gert Hildebrand de la Mini a trecut la Chery Automobile, iar Andreas Deufel de la Mercedes-Benz lucrează acum pentru Great Wall Motors.
Cel mai nou transfer este cel al italianului de 74 de ani Leonard Fioravanti, şeful renumitei case de design ce îi poartă numele. Fioravanti a lucrat timp de 24 de ani pentru Pininfarina, ulterior pentru Ferrari şi Alfa Romeo, pentru ca apoi să îşi fondeze propria compania, Fioravanti SpA în 1991. Numele său este legat de modele legendare ca Ferrari Dino, Daytona, 512 Berlinetta Boxer, 308 GTB şi 288 GTO. Designerul Ferrari a fost angajat de grupul chinez BAIC (Beijing Automotive Group) drept consultant. BAIC vrea să intre pe piaţa premium până în 2025, deşi acest lucru pare acum aproape imposibil.
Via | autokult.pl
daca nu ai batrani sa-i cumperi