Google a facut masina alimentata la priza! (+ VIDEO)
Nu este o gluma. Fondatorii Google au dezvoltat masina hibrida al carei motor electric merge pe curent de la priza.
Desi fiecare dintre noi am auzit si am folosit cel putin o data google.com, putini dintre noi stiu ce se ascunde sub domeniul google.org. Ei bine, este vorba de aceeasi oameni inteligenti de la Google, reuniti insa pentru o alta cauza: binele omenirii.
Ultimul proiect al americanilor este dezvoltarea unui sistem care sa converteasca masinile cu motoare clasice in masini hibride care pot utiliza pentru propulsie atat carburant traditional cat si curent electric. Si pentru ca Google trebuia sa inoveze inrt-un fel sau altul, alimentarea motorului electric se va face prin prize clasice, fara niciun fel de alt efort.
In prima faza, baietii care au revolutionat internetul vor construi 100 de astfel de exemplare care vor fi date pe mana unor apropiati ai fondatorilor Google. Pe langa curentul de priza, masinile utilizeaza celulele solare pentru a acumula energie si o utilizeaza pe aceasta la reincarcarea bateriei.
La baza proiectului au stat sase masini modificate genetic, patru Toyota Prius si doua Ford Escape. Nu este pentru prima data cand Google se implica in proiecte de acest tip, americanii fiind cei care au coordonat din umbra proiectul Tesla, care se afla in plina ascensiune.
-
oktav, joi, 21.06.2007 07:28it's a start
daca ar ramane tot pe combustibili fosili ce-ar rezolva ? Apropo, exista aer, apa, uraniu, care controlate cu cap pot produce energie electrica. Decat ca rapanosii astia de la noi carora le dai bani si ei nu folosesc decat 5% (vezi fondurile alocate UE pt RO anul asta) pentru ca nu sunt in stare sa creeze proiecte. Oricum, cam mare plictis pe tine.
-
Doru, joi, 21.06.2007 08:13da, intr-adevar frumos.
Este intr.adevar un proiect frumos din mai multe motive: 1.Aceasta masina consuma mai putina energie decat una clasica, deci este necesara prodecerea unei cantitati mai mici de energie 2.Se elimina jumatate din poluare. 3.Se ofera optiunea care lipseste cu desavarsire. 4.Masina electrica este singura optiune care din verde devine si mai verde (asa cum bine se spune in reportaj) 5. Ca inginer electromecanic va asigur ca un motor electric este net superior unuia clasic. Din orice punct de vedere. Singura problema o reprezinta acumulatorii care nu rezista pe distante mari dar in cazul de fata au gandit bine autorii deoarece marea poluare are loc in orase si nu in afara. 6.Felicitari celor de la google. Numai o uriasa corporatie poate impune masina electrica ca raspuns la monstri petrolieri.
-
Eu, joi, 21.06.2007 08:30yep!
da, intradevar e misto masina asta....poate ca pe viitor or sa apara benzinarii cu prize la pompe pt cei care au masini "alimentate la priza". Si chiar dak curentul electric s-ar produce doar din carbuni...pai eu zic ca e mai bine sa se polueze un camp sau un teren la distanta mare de oras decat sa fie poluat orasu!
-
Alex, joi, 21.06.2007 09:04Toyota
Este Toyot Prius , "umblat" la el.
-
horhel, joi, 21.06.2007 10:00super tare frate
Numai faptul ca apare o alternativa la OPEC ma incanta ... Prius consuma probabil mai mult decat un diesel in conditii de forja, dar asa cine stie ... Pentru americani numai limitarea cilindrilor mi se pare superb ... gOOgle!
-
Spider, joi, 21.06.2007 10:16vrajeala si poluare...
In conditia in care se afla planeta este ok o masina verde, insa ceea ce nu intelege nimeni este de ce se impun aceste masini verzi si alte norme pt a combate o poluare deja existenta, creata de tarile puternic dezvoltate. Ei au poluat, s-au dezvoltat, au atins un inalt nivel de trai, iar acum cand noi ar trebui sa facem la fel pt a ne dezvolta suntem obligati sa facem curat dupa ei (vezi taxa de inmatriculare luata in functie de norma euro respectata). Recomand citirea ultimului nr verde din Top-Gear pt a se vedea cine polueaza cel mai tare..ex 18% din gazele cu efect de sera din UK sunt eliminate de vaci pe la spate, in schimb totalitatea masinilor si mijloacelor de transport (inclusiv transport in comun) din UK elimina numai 8% din aceste gaze...sau, un zbor transatlantic al unui Boeing 747 polueaza mai mult decat toate masinile de F1 in tot sezonul (asta incluzand antrenamente calificari teste...tot). Si plus de asta nimeni nu se gandeste la baile de silicati si plumbul din acumulatoare, pamantul va deveni radioactiv la un moment dat de la atatea acumulatoare. E clar ca tot tehnologia pe pile de combustibil (hidrogen) ramane cea mai verde dintre toate. Parerea mea...rog nu dati cu piatra.
-
VLAD, joi, 21.06.2007 10:36sa mergeti voi cu ele....
Nu neg ca in viitor este posibil ca un motor pe hidrogen, sau electric sa fie mai puternic si mult mai putin poluant decat motoarele clasice. Dar sa nu uitam si placerea de a conduce..... CUM SUNA LA 6000 DE TURE INTR-O DEPASIRE UN V6 PE BENZINA SI CUM FOR SUNA MOTOARELE ACESTEA ?!?! Si care vor fi raspunsul lor in situatiile de urgenta... ? Cuplu motor ?? EU nu contest ca pentru oras, mai ales in Bucuresti este ok o masinuta de genul acesta, dar pentru calatoriile lungi..... nici nu se pune problema. Si nu sariti cu comentarii... pentru ca este strict un punct de vedere personal. Si celor care sunt disperati ca planeta moare si ca gazele de esapament bla bla... va doresc succes la achizitionarea de masini ecologice... Ca doar procesele de fabricatie nu polueaza....Producerea otelului utilizat la caroseria masinilor polueaza enorm.........
-
GT, joi, 21.06.2007 10:41!!!
se nenoroceste lumea cu motoarele astea !!! vreau 9000 rpm aspirat sau 5000 rpm turbo , nu motoare electrice , dintr-alea am la robotul de bucatarie si acolo trebue sa ramana !! O zi buna !
-
VWFan, joi, 21.06.2007 10:51Masina Electrica
S-a mai facut ma, e veche, cautati GM EV 1 , prima masina electrica din lume facuta in serie, vanduta intre 1998 si 2003 in America si au distrus-o ca era rival puternic la petroliste,avea o autonomie de vreo 170-180 km la o incarcare si viteza maxima de 200 de km, accelera 0-100 in 7 sec si ceva! Nu vad de ce mai dau stiri de astea, cand se stie clar, ca ei nu vor masini independente d.p.d.v energetic. Si cu hidrogenul tot aia e ca la petrol, bun pentru mediu, dar depinzi de ei, ca nu poti sa te alimentezi singur acasa cu Hidrogen. Decat hidrogen mai bine petrol, ca nu ma avantajeaza cu nimic.
-
!!!!, joi, 21.06.2007 11:06o idee geniala dar avem o mica problema
Ideea e simpla dar exista o mica problema,.Masina e o Toyota Pryus pe care orice "mecanic" o poate modifica fara nicio problema. Inca o problema ar fi aceea ca este inventat motorul pe baza de H2O(apa) dar din motive politice aceasta inventie nu este brevetata, acest motor functioneaza pe principiul simplu al electrolizei :D,Inca o problema , americanii astia idioti nus unt in stare sa puna bazele unei inventii ptr ca au creierul plin de sandwich-uri , va dati seama ca tot un roman , un chinez , un neamtz sa stea in spatele intregii actiuni ....in rest sa auzim numai si numai de bine, sa oprim la PECO sa dam banii pe curent, si sa aflam ca benzina noastra e CEA MAI SCUMPA DIN UE, noi suntem mai tari ca Luxemburg-ul dar nu se declara acest lucru. SUNTEM O TARA DE IDIOTI CARE STAM SI II LASAM PE HOTII ASTIA SA NE FURE
-
iuli, joi, 21.06.2007 11:29
O idee geniala, pacat k e furata, si toyota deja vine cu motor hibrid:))
-
raceru, joi, 21.06.2007 15:07pt GT
daca ai sa cauti pe net ai sa vezi ca o masina electrica performanta are o acceleratie de la 0-100 mai mica decat un ferrari sau un porche gt.nu produce fum,zgomot si altele.
-
AndreiRN, joi, 21.06.2007 18:04Poluarea
"este inventat motorul pe baza de H2O(apa) dar din motive politice aceasta inventie nu este brevetata" O idee de adolescent virtual. Ai produs TU vreodata Hidrogen si Oxigen din apa? Eu da. Pierderile termice fac acest proces ineficient. Curentul de unde vine? Singurul proiect experimental real il au japonezi ca o platforma pe ocean unde valurile produc electricitatea cu care se face electroliza apei din ocean si se imbuteliaza O2 si H2. Este totul computerizat si din materiale necorozive destul de scumpe. "americanii astia idioti nus unt in stare sa puna bazele unei inventii ptr ca au creierul plin de sandwich-uri" Cuvintele unui idealist virtual. Curentul electric de care te bucuri si internetul si becul care iti face lumina si sistemele antipoluare de la masini si ........ zeci si sute de alte ideii practice cine le-a inventat. Ce inventie romaneasca folosesti tu zi de zi? Europeana? Laleaua neagra? "SUNTEM O TARA DE IDIOTI CARE STAM SI II LASAM PE HOTII ASTIA SA NE FURE" Oglinda nu te minte. Ati alesi hoti la putere pt ca reprezinta majoritatea populatiei. Ce o sa faci TU? "Prius consuma probabil mai mult decat un diesel in conditii de forja," Eu am 3 masini diesel si nu are niciuna consumul la Prius. Tu de unde sti? "Pentru americani numai limitarea cilindrilor mi se pare superb" Mai multi cilindri inseamna o viata mai lunga de exploatare si nu neaparat un consum mai mare. Fabricarea unei masini produce poluare echivalenta cu folosirea ei 10 ani. Ia gandeste-te mai bine. "Ce frumos e cand ajung inventiile romanesti sa fie propulsate de niste idioti pusi pe furat." Serios??!!! Care din ele? Masini electrice sa faceau in 1950 in SUA. Unicate. "Nu cumva din carburnii lor care polueaza 50% din planeta?" Din ce??? Ai auzit de injectie cu carbune? Ma indoiesc. Dar de injectarea in sol a CO2? Iarasi ma indoiesc. Una din cele mai poluate tari din lume este Romania. Si asta datorita nepasari individului care isi arunca gunoiul pe unde poate si a intreprinderilor care deverseaza poluanti in rauri si Mare. Cand se spala prin Bucuresti pe strazi unde crezi ca ajunge mizeria si uleiul? Este curat la bena ta de gunoi? Cand taranul arde deseurile agricole pe camp in romania ce crezi ca produce?
-
noname00, joi, 21.06.2007 18:11
Tehnologia pentu a produce o masina hibrida foarte eficienta exista ... numai ca sunt companii petroliere care nu doresc asta. la fel si cu masinile electrice (care nu fac altceva decat sa mute locul in care se produce poluarea in acest moment), s-a produs EV-1, dar NU s-a vandut, s-a inchiriat, deoarece doreau sa arate ca masinile electrice nu sunt rentabile si ca nimeni nu va dori sa cumpere asa ceva. Le-au luat inapoi si le-au distrus cand au vazut ca oamenii sunt multumiti de ele. Ar fi bine sa se produca o masina diesel-electricade dimensiunea unui Polo cu motorul care a fost pe VW Lupo 1.2 TDI, masina care avea un consum mediu de 2.99 l/100 Km. Ar fi mult mai economica.
-
ovi, joi, 21.06.2007 19:59
e super tare prost gandit acest proiect!! :)
-
hip, joi, 21.06.2007 20:20trucuri
o inventie in paralel cu campania "switch" a mtv-ului, care include si economia de curent...nu-i grija pentru planeta, e ipocrizie. nu pot aparea virtuti in randul oamenilor de acolo asa, peste noapte.
-
prudentul, joi, 21.06.2007 20:30electric vs. petrol
Desi sunt calm de felul meu, cand aud (sau citesc) ineptii gen "masina electrica a fost distrusa de companiile petroliere", imi vine sa va trag palme. Zau asa, au venit muncitorii de la Shell, sau BP sau Texaco sau Chevron sau Exxon si au spart-o cu barosul ? Au pus bombe sub ea teroristii din Orientul Mijlociu, trimisi de seicii din Dubai sau Qatar ? Aud ? Ia sa ne uitam putin inapoi in istorie sa vedem ce s-a intamplat in situatii similare. Cand s-a inventat razboiul mecanic de tesut s-au rasculat tesatorii, de frica pierderii obiectului muncii. Au castigat ei ? Nu. S-a inventat locomotiva cu abur. La inceput a fost boicotata de carausii cu diligente, caci au inceput sa-si piarda calatorii. Au castigat cei cu diligentele ? Nu. Au fost create avioanele. Trenurile au inceput sa piarda masiv calatori pe distantele lungi. Pe rutele transatlantice vapoarele de transportat pasageri au disparut de mult (au mai ramas cele de croaziere turistice). In lupta cu avionul au castigat proprietarii de companii feroviare sau navale? Nu. Mai recent, telefonia fixa este amenintata peste tot in lume de tehnologiile mobile. Au fost distruse telefoanele mobile de companiile de telefonie fixa ? Hm, nu ? Destul cu exemplele. Daca masinile electrice nu sunt deloc raspandite asta se intampla din motive economice, din care deriva cele tehnice. Toate liniile de fabricatie din lume sunt adaptate pentru fabricarea masinilor clasice. Ca sa faci o masina electrica (sau cu hidrogen sau atomica sau care sa functioneze cu guma de mestecat) trebuie sa o produci in MASA. Cu cat produci mai mult acelasi model, pretul scade. Cu cat seria e mai restransa, pretul creste. Unicatul ajunge indecent de scump. Economie de clasa a IX-a. Masina cu hidrogen exista. Ramane insa problema stocarii hidrogenului, este inca insuficient de sigur. Plus ca alimentarea cu hidrogen necesita echipament specific, inca foarte scump. Masina electrica are si ea cateva hibe. Acumulatorii, inca prea mari si grei, plus curentul de alimentare. Daca e facut in termocentrale n-am rezolvat nimic. Poluarea din teava de esapament se transfera la cosul uzinei. Pe hidro nu te poti baza, pe soare nici atat. Aia nucleara e ok pana cand nu sare sopronul in aer, plus ca nici cu depozitarea deseurilor nu e chiar simplu. Iata ca nu poti schimba asa repede o intreaga infrastructura la nivel mondial cu ceva total diferit. Viata ne-a aratat de nenumarate ori ca nu cea mai buna solutie tehnica se impune. Ci, intotdeauna, cea mai ieftina si mai eficienta economic.
-
Euldinmine, joi, 21.06.2007 23:01Foarte corect ce spune AndreiRN
Sunt de acord cu tine, desi ai fost cam patimas... Sunt atat de multe speculatii, aberatii in mass media (si pe Net - tome !) incat multi dintre noi nu stiu ce sa mai inteleaga... Cert este ca stirea despre care discutam: alimetarea unei masini de la o priza normal... Pai nu vedeti, oameni buni, ca totul se reduce la prostia si lenea americanului de ran: Aaaa, in sfarsit, nu trebuie altceva sa fac, decat sa-mi bag masina inpriza, la fel ca telefonul, firgiderul, TV etcv. Pai asta e shmechetia: comoditatea clientului... Care e diferenta fata de Prius? Toyo alimenteaza in garaj, la alta tensiune (eventual), insa masina de la Google o bagi in priza ! Lene majora, nu trebuie sa mai faci nimic !!! E tipic pt. americani. Insa, curentul electric cum ajunge in priza ? Si aici apare alta poveste: stiti ca de ani buni SUA refuza sa semne Acordul de limitare a poluarii de la Kyoto (doar americanii, chinezii... si alte natii marete si vizionare au refuzat pana in prezent sa-l semneze...) Si RO l-a semnat ! UE are propria sa politica de limitare drastica a poluarii, ca si Japonia ! De ce? Pentru americanii inca platesc cel mai mic pret pe litrul de carburant (la pompa), pentru ca trebuie sa traiasca Amocco, Chevron, Shell etc. Pt. ca nea Bush este mare actionar la companii petroliere... pentru din acelasi motiv au atacat si cucerit Irakul ?? Putem dezvolta mult, insa cred ca e inutil... Noua, romanilor, ne place doar sa ne lamentam... Si, eventual, sa nu trebuiasca sa facem nimic...
-
VWFan, joi, 21.06.2007 23:39Pentru Prudentul
Ia uita-te nenica la "Who Killed The Electric Car",un documentar, sa vezi adevarul, PETROLISTII conduc lumea, si hidrogenul e sub tehnologia motoarelor electrice plus ca e o stupiditate, pentru ca ne va tine dependenti de mariile companii inca 2-3 de ani. Vrem independenta energetica. Mai bine o masini care o incarci la priza.
-
VWFan, joi, 21.06.2007 23:44Tot
Inca 200-300 de ani. Oricum Masina electrica a fost produsa in acelasi timp cu cea petrolista,dar s-a vazut inca de atunci ca va fi un impediment pentru imbogatire. In sprijinul petrolistelor sunt: 1.Industria Petrolui 2.Producatorii de automobile(o noua tehnologie ii forteaza sa schimbe toate instalatiile, ce fac cu masinile noi pe stock, pierderi enorme, costuri mari de productie, timp necesar pentru imbunatirea performantelor) 2.Cei care se ocupa cu: Uleiuri, Piese, etc. 3.Razboiul cu Iraqul e din cauza petrolului, aia mor chiar degeaba? 4.Toti simt o aversiune pentru o masina care e electrica, ti-e frica ca nu ai autonomie destula, ca nu se aude motorul ca la petroliste si alte chestii. Si multe alte motive ascunse. Ecologistii pentru mine sunt cei mai mari mincinosi, cand e vorba de taxa de prima inmatriculare sar repede, dar cand retrocedeaza astia padurile ca pe masini vechi, nu sare nimeni, defrisari se fac la greu.Puteti sa ziceti ce vreti, dar asta e adevarul.
-
Un cetatean, vineri, 22.06.2007 14:02Google Rocks
Google cel mai tare! Oricum ar fi, la Google ar fi cel mai bine de lucrat, dupa un ultim sondaj de opniei facut in US.
-
Radu, sâmbătă, 23.06.2007 10:47Unde e ingineru ala care zice ca Hidrogenu nu merge ?
Bai nenicilor , io mi-am tras deja proces de electroliza. Masina mea mere pe apa mah. Si m-a costat $500 transformarea. Nu trebuie nici imbuteliat , nici presurizat ... trebe sa te uiti pe planuri. Domnu ingineru care imi zici ca nu se poate , hai sa iti arat GMC-u meu cum merge cate 300 de KM cu 2 litri de apa. Auzi , ca se incalzeshte ... poate nu ai invatzat ca electroliza e mai eficienta cand apa e calda. Lasa-i pe aia cu celula lor de hidrogen , ca aia e numa o abureala sa te faca la buzunare. Sa vezi tu duba mea V6 GMC cum cara cate 3 tone de materiale de constructii cu motor pe hidrogen rezultat din electroliza. M-am saturat de lammeri care sa imi spuna mie ca ceva nu merge si in 2 dupa-amieze am rezolvat problema. O sa va pun io si nishte poze sa va arat ce poate un roman in AMERICA, in curand. Urmatoru proiect e sa fac un TIR sa mearga pe hidrogen , si daca si aia merge ori ma impushca ashtia ori ma medaliaza.
-
AndreiRN, luni, 25.06.2007 19:13Pt Radu
Cu mare placere si interes ma uit la modificarile facute de tine. Adresa mea este [email protected] si ma poti contacta oricant sa-mi dovedesti ca electroliza ta "din mers" produce suficient hidrogen ta tina masina in mers. Personal am produs hidrogen prin electroliza sau acid clorhidric - zinc si asta pt micile explozi din adolescenta. Dar ce spui tu este un perpetum mobile si cu mare placere l-as studia.
-
ionica, duminică, 02.12.2007 23:37electronica-chimie-fizica
Caut spre studiere schite;ELECTROLIZA APEI ,pt. producerea HIDROGENULUI-;CONVERTOARE de TENSIUNE 12V[37V]-55V[220V]de putere mare .Detin un electro motor Vcc.+50 ,cu patru perii colectoare, rotor bobinat si stator cu magneti permanenti. dimensiuni 100*100*240, vreau sa aflu cine la fabricat ,daca stie cineva despre ce este vorba.
-
Mihai, joi, 27.03.2008 12:04Sper ca nu glumest
Unde e ingineru ala care zice ca Hidrogenu nu merge ?Sper ca nu glumesti.Daca este adevarat, esti tare omule.Mi-e greu sa cred ca ai reusit asa ceva, dar nu stii de unde sare iepurele.Vezi sa nu pleci cu ea prin desertul Nevada.
-
CLISU DORIN, vineri, 28.03.2008 18:56TEHNOLOGII ECOLOGICE
Pentru Bogdan,sa shtii k curentu de la priza se obtine in masa(ai dreptate aceasta polueaza f. mult)dar tocmai producerea acestuia in masa permite adoptarea unor tehnologii mult mai nepoluante(cum ar fi cea nucleara care in conditii normale polueaza aproape zer0),dak ma intelegi.Pe masini e mai greu sa pui sisteme de propulsie autonome NEPOLUANTE(chiar si pilele electrice ce utilizeaza hidrogen trebuiesc alimentate destul de repede si producerea hidrogenului este poluanta si costisitoare).Asadar fratilor nu vreau sa va plictisesc dar solutia cea mai buna cred k ar fi utilizarea acumulatorilor-ASADAR SINGURA PROBLEMA IN ACEST DOMENIU MAI RAMANE DESCOPERIREA UNOR TIPURI DE ACUMULATORI MULT MAI EFICIENTI SI FOARTE IMPORTANT E SA FIE ACCESIBILI LA SCARA LARGA(cei din ziua de azi sunt foarte scumpi si ofera autonomie in jur de 150km
-
CLISU DORIN Galati, vineri, 28.03.2008 19:36tehnologii ecologiste(pt. masini)
Mai baieti,(mai ales pt. Radu)nu va suparati,sa stiti k si mie imi place enorm de mult ideea cu electroliza(stiam mai demult DAR NU CREDEAM K,CHIAR POATE SA MEARGA,adica eu ziceam k energia producerii electrolizei este mai mare decat cea rezultata din motor)si am sa incerc si eu...si...Chestia cu motor cu ardere interna cu hidrogen este aproape de o idee nepoluanta(chiar si prin ardere hidrogenul pulueaza putin DAR aceste motoare NU POT REZISTA MULT inghitind mult mai violentele explozii ale hidrogenului fata de cele ale benzinei deci este nevooie de motoare speciale mult mai rezistente insa mai scumpe(din cate stiu aproape 500.000euro)si tot cu o durata de viata mica(aprox.300.000km-dar ganditi-va la pret!).Sper ca v-am lamurit cu aceasta problema...nu zic nu chiar am sa incerc si eu ...darr...nu e o solutie de viitor!Va rog sa fiti constienti toti k nu e gluma cu incalzirea planetei!!!Va trebui sa renuntzam la zgomotele placute ale muscle-carurilor..asta e...ne vom obisnui noi si cu acelea vrand nevrand.O sa vedeti ce o sa ne indragostim noi si de turbinele motoarelor electrice..!
-
valt3r, marţi, 10.06.2008 16:21hho
Au facut baietii masina hibrida . Benzina si baterii.Privita la repezeala poti spune ca ce iei pe mere dai pe pere.La viteze mici foloseste motorul electric si la viteze mari motorul pe benzina adica foloseste motorul in conditiile in care da randament mare.Per total scoate un consum mai mic.De ce sa nu mearga si cu electroliza? Energia consumata pentru obtinerea hidrogenului trebuie sa fie musai egala cu energia cistigata prin arderea lui. Daca fac o bomba cu hidrogen , efortul si cheltuielile mele trebuie sa fie egal cu distrugerile pe care le poate face? Cand Diezel se chinuia sa faca motorul pe motorina, radeau de el.Ziceau ca motorina e buna de stins focul. Bafta....
-
Clisu Dorin, miercuri, 01.04.2009 20:36legi ale fizicii...
(pt valt3r) si daca energia consumata pentru obtinerea hidrogenului este egala cu cea castigata prin arderea,motorul nu va merge.Cea consumata trebuie sa fie mai mica decat cea rezultata,imposibil conform legilor fizicii.Si sa nu faci comparatii de genul bombei pe hidrogen,pentru ca efortul si cheltuielile tale nu reprezinta din punct de vedere fizic energia consumata pentru producerea hidrogenului.Principiul este urmator (totusi nu incercati asta acasa!) : hidrogenul il produci lent prin electroliza si il consumi instantaneu prin explozie.Ca energie,nu castigi nimic,tot ce faci este sa concentrezi energia (consumata in timp indelungat la electroliza) intr-un timp foarte scurt pentru distrugeri maxime(pentru putere maxima P=L/t unde L-energia t-timpul ,deci cu cat timpul este mai mic cu atat puterea este mai mare
-
crocobauu, joi, 18.06.2009 23:36motor
http://insanezone.ro/sperantagalati-891.html ...mai multe date aici...mult mai multe
-
Musat Dragos(muchi), sâmbătă, 16.01.2010 20:34E de kkt.
Eu daca stau la etajul 4 si imi iau o masina pe care o incarc la priza ce fac arunc prelungitorul pe geam?
-
SEOMAXIM, miercuri, 18.08.2010 21:22Foarte tare
Foarte tare ideea dar la noi cum se opreste curentul de pica si UPS -urile nu vad cum va functiona http://www.seomaxim.ro sau http://www.seomaxim.ro/
Citeste si
-
TEHNOLOGIE | joi, 28 iunieFord anunţă un sistem de conducere semi-autonomFord a anunţat o tehnologie numită Traffic Jam Assist, care poate să controleze volanul şi să urmeze maşina din faţă într-o aglomeraţie fără intervenţia şoferului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 21 iunieChevrolet Spark şi Sonic vor fi primele modele care vor integra SiriChevrolet Spark şi Sonic ar putea fi primele modele din lume care vor integra butonul care activează funcţia Siri de la Apple. Acesta va permite controlul vocal al sistemul audio şi al sistemului multimedia al vehiculului. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | luni, 4 iunieGoogle folosește modelul Toyota IQ pentru proiectul Street ViewGoogle a folosit o gama variată de modele pentru a crea proiectul Street View. Ultima achiziție este modelul Toyota IQ folosit pentru străzile înguste din Belgia. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | vineri, 1 iunieFerrari va investi 50 de milioane de euro în două motoare noi: un V6 şi un V8Ferrari gândeşte în perspectivă când vine vorba despre motoarele sale. Italienii vor investi 50 de milioane de euro pentru conceperea unor propulsoare V6 şi V8 de nouă generaţie, ce vor fi utilizate şi de Maserati. Citeste tot
-
TEHNOLOGIE | joi, 31 maiMaserati va folosi sunete false pentru viitoarele modele dieselMaserati se pregăteşte să propună publicului primele sale unităţi diesel. Pentru a garanta o experienţă auditivă de nivelul celor experimentate pe benzinare, dieselurile vor veni cu un generator de sunet. Citeste tot
Ce frumos e cand ajung inventiile romanesti sa fie propulsate de niste idioti pusi pe furat. Inafara de energia solara, oare s-au gandit idiotii cu ce se produce energia electrica cand o baga in priza ? Nu cumva din carburnii lor care polueaza 50% din planeta ? "tare proiect"