Golf VI se apropie
Noul Golf VI va redefini notiunea de performanta si putere. Volkswagen va revolutiona piata cu noua generatie asteptata sa isi faca aparitia anul viitor.
Volkswagen pregateste cu atentie noua generatie a hatchback-ului Golf pentru a contrabalansa vanzarile slabe ale modelului V pe piata din Statele Unite. Noul Golf VI va avea un proces de productie mai putin costisitor, o mai buna calitate si performanta crescuta.
Actualul Golf a fost criticat datorita procesului de fabricatie complex. Pentru fiecare automobil sunt necesare 37 de ore de productie, de doua ori mai mult timp decat cel al concurentei. Noul Golf VI, asteptat pe piata anul viitor, va rezolva aceasta problema prin reducerea numarului de versiuni (in prezent exista 97 de versiuni diferite ale Golfului) si prin simplificarea achizitionarii de materiale.
Totusi exista temeri ca decizia recenta, luata de Martin Winterkorn, boss-ul VW, de a redesena cateva modele foarte importante, va amana data lansarii.
Pentru a reduce costul dezvoltarii, Golf VI va imprumuta acoperisul si suprafata vitrata de la actualul model. Detaliile designului vor urma liniile impuse de Passat si Eos, iar blocurile optice fata, farurile de ceata LED si spoilerul frontal vor fi restilizate dupa modelul R32.
Din punct de vedere tehnologic, masina va primi o varianta revizuita a suspensiei spate multi-link iar variantele de motorizare vor fi reduse, nu 13 ca pentru actualul model. Toate propulsoarele, inclusiv un motor diesel cu sase cilindri, vor primi injectie directa pentru o mai mare putere si eficienta. Potrivit revistei "Car" va exista si o versiune R36 ultraperformanta care va primi impreuna cu actualul R32 o transmisie in sapte trepte DSG si un sistem de tractiune integrala 4motion AWD.
Proaspat introdusele Jetta sedan si Golf Plus, precum si viitorul Golf break vor fi vandute in paralel cu noua generatie Golf VI