GM vrea model low-cost
Dupa ce Toyota si Tata au anuntat ca sunt interesate sa intre pe segmentul de piata low-cost, acum e randul celor de la GM sa-si exprime interesul fata de un astfel de model pentru 2010.
General Motors si-a exprimat intentia de a intra pe piata automobilelor low-cost, piata care a cunoscut o dezvoltare uimitoare in ultimii ani. Inginerii GM au facut deja prima propunere: masina va fi produsa si vanduta sub brandul Chevrolet in 2010 sau 2011 in Rusia, o parte a Europei, America de Sud si probabil China.
Ideea a pornit de la succesul pe care l-a inregistrat Renault cu Dacia Logan, care a vandut din 2004 pana in prezent 248.000 de exemplare. O asemenea piata, potrivit lui Carlos Ghosn, boss-ul Nissan, va atinge un milion de masini in 2009.
Aceasta cifra nu avea cum sa nu trezeasca interesul GM, mai ales ca si constructori ca Toyota si Tata au anuntat ca vor lansa automobile low-cost, estimate la 2500 de dolari.