GM foloseste Facebook si Twitter pentru a da de clientii nemultumiti

Publicat duminică, 28.03.2010 13:11 de Cornel Șocariciu

GM a decis sa deschida un serviciu inedit de relatii cu clientii. Agentii angajati au ca scop identificarea mesajelor in care persoanele vorbesc despre problemele aparute la masinile produse de GM.

General Motors a deschis un nou serviciu de relatii cu clientii prin care agentii constructorului american cauta pe retelele sociale si incearca sa ia legatura cu persoanele care scriu despre problemele aparute la masinile produse de gigantul din Detroit. Mai mult, GM doreste ca in luna aprilie sa dubleze aceste cautari prin angajarea mai multor persoane si prin achizitionarea unor tehnologii noi.

Se pare chiar ca noul serviciu "inventat" de GM da roade. Melissa Walker, un agent imobiliar din Jacksonville, a scris pe Twitter despre problemele mecanice aparute la masina sa, un Cadillac DeVille. Un agent al acestui serviciu a luat legatura cu Melissa Walker, insa problemele masinii nu au fost rezolvate.

“Am fost foarte suprinsa. Eu nu m-am adresat celor de la GM. Nu ma asteptam sa faca ceva, insa faptul ca am primit acel telefon m-a surprins enorm”, declara americanca.

Via | latimes

  • george, luni, 29.03.2010 12:05
    TOP QUALITY AMERICAN BULLSHIT

    A fost nevoie sa-si trimita baietii pe forumuri ca sa afle care sunt problemele masinilor GM?!?!? Nu era mai simplu sa faca o situatie a defectiunilor raportate de service-uri? Nu, de fapt toata smecheria e PR si marketing. S-a constatat ca in ultima vreme, GM este perceput ca un producator de masini slabe calitativ si cu o atitudine aroganta. Daca nu se oboseste nimeni sa umble la calitatea masinilor ca e prea complicat si costisitor, atunci au zis sa faca ceva la celalalt capitol: putin bla bla, sa-i dai omului simplu (de multe ori, prea simplu) senzatia ca lui GM ii pasa de ei...