GM Europa a vandut 2.000.000 unitati
Anul 2007 a adus o crestere de circa 9 procente pentru divizia europeana de la General Motors.
General Motors Europa a vandut anul trecut un numar record de 2,18 milioane de vehicule, in crestere cu 8,9% fata de nivelul din 2006, evolutie favorizata de avansul cererii in Marea Britanie, Rusia, Italia, Ucraina si Grecia.
Cota de piata a companiei a crescut usor, la 9,5%, cea mai mare pondere inregistrata de un producator american in regiunea europeana dupa 1999. " Strategia noastra multi-brand incepe sa aiba impact, fiind o metoda agresiva de crestere in Europa Centrala si de Est", a declarat presedintele GM Europa, Carl-Peter Forster. GM Europa comercializeaza marcile Opel, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette si Hummer pe 30 de piete. Compania opereaza zece centre de productie si asamblare in sapte tari europene si are 60.000 de angajati.
Vanzarile marcilor Opel in Europa au crescut cu 4,3%, la 1,63 milioane de unitati, ca urmare a rezultatelor bune inregistrate de modelul Corsa, care s-a vandut in peste 454.000 de exemplare. In acelasi timp, vanzarile de autovehicule Chevrolet, reprezentand in mare parte autoturisme coreene comercializate in trecut sub marca GM Daewoo, au crescut cu 34%, la circa 457.000 de unitati. In ceea ce priveste marca suedeza Saab, vanzarile au scazut cu 6,1%, la 84.900 de unitati, in timp ce cererea pentru modelul de lux Cadillac a crescut cu 31%, numarul de unitati comercializate in 2007 plasandu-se la 4.508 vehicule.