Ginetta a revenit pe piaţă cu G60
Cei de la Ginetta au revenit pe piaţă după o absenţă de 22 de ani cu G60. Modelul este bazat pe Farbio GTS, creat de constructorul pe care l-au achiziţionat în martie 2010.
Cei de la Ginetta s-au întors pe piaţă. După o absenţă de 20 de ani, cei de la Ginetta au venit cu "ceva tare" – G60. Modelul are motorul amplasat central, dezvoltă 310 CP şi are doar 1.100 kg. Acceleraţia 0-100 km/h are loc în mai puţin de patru secunde, iar viteza maximă a lui G60 este de 265 km/h. Producţia va fi limitată la 50 de unităţi, iar preţul de pornire este de 78.930 de euro.
Motorizarea lui Ginetta G60 este un V6 de 3.7 litri, preluat de la Ford Mustang. Secretul din spatele acestui model este caroseria din fibră de carbon, amplasarea centrală a motorului şi aerodinamica inteligentă. Sub caroserie se află un Farbio GTS, modificat dramatic. Farbio este un constructor britanic de modele sport, care a fost achiziţionat de Ginetta în martie 2010. Farbio GTS avea două versiuni şi a fost vândut apoi sub numele de ”F400 by Ginetta”.
Ginetta G60 este orientat spre plăcerea condusului, iar englezii au renunţat la multe elemente obişnuite de siguranţă ale modelelor cu care ne-au ”învăţat” alţi constructori. G60 nu are direcţie asistată, nu are ABS, nu are niciun sistem electronic de asistenţă a şoferului şi nici măcar servofrână. În comparaţie cu modelul pe care este bazat, acesta este semnificat mai uşor. Ultimul Ginetta de stradă cu motor central era G32, produs în 1989 şi bazat pe Ford Escort.
Via | Autocar
"...nu are niciun sistem electronic de asistenţă a şoferului" WTF??? Asta ce mai e,stimulator cardiac,ce vreti de fapt sa spuneti?