GENEVA LIVE: Un alt SUV low-cost la Geneva - Tata Aria

Publicat miercuri, 03.03.2010 13:23 de Mircea Meșter

Dacia Duster nu a fost singurul SUV lansat de un producator low-cost la Geneva. Tata s-a prezentat in Elvetia cu noul Aria, un model de dimensiuni mai mari decat Duster.

  • LEE, miercuri, 03.03.2010 15:16
    rivalul lui DUSTER

    cat costa ? :)

  • cozappz, miercuri, 03.03.2010 15:26
    Dupa faţă, pare tandru

    după ochelari, scafandru . E pentru piaţa americană dar nu m-aş mira să-l vedem şi pe la noi.

  • fane, miercuri, 03.03.2010 15:51

    la capitolul hayon arata mai bine decat duster

  • Etienne, miercuri, 03.03.2010 15:54
    Aria

    Are mai mult alura unui monovolum mare pentru drumuri neamenajate, decat un aspect de SUV veritabil; ceva in genul vechiului Mitsubishi Delica/Space Gear 4x4. Ar putea fi o masina buna pentru India si zonele emergente, dar in Europa nu are nici o sansa. Poate doar ca automobil pentru transport turisti in zonele montane, unde tractiunea 4x4 ar fi de ajutor.

  • andt, miercuri, 03.03.2010 16:08

    La o consola ca aia ma asteptam si de la duster

  • Bethurbazal, miercuri, 03.03.2010 17:40
    Opinie

    Daca are pret, consum si revizii/piese de schimb accesibile si e cat de cat masina (cum sper ca e Duster) n-are de ce sa nu prinda. Personal nu stiu care sunt clientii pentru aceasta masina. Poate firmele private, familiile numeroase etc. Daca-ti iei o astfel de masina trebuie sa iei multe in calcul.

  • Eu, miercuri, 03.03.2010 20:18

    nush cat costa da interiorul arata ieftin la materiale si finisaje

  • alt eu, miercuri, 03.03.2010 21:58
    ?

    interior mai ieftin ca duster ? nici vorba

  • clarkson, joi, 04.03.2010 09:11
    SsangYong?

    Mie imi aduce aminte de un SsangYong. Bleah.

  • CURIOSU, joi, 04.03.2010 14:28
    Low cost????????

    Ce inseamna "Low Cost" in cazul de fata si care sunt performantele acestuia (volum, putere, consum, etc.). Cunosc firma TATA si pot sa spun ca baietii astia nu prea le au cu masinile. Au avut multe vanzari in India si in tarile golfului (multi indieni lucreaza acolo, TATA a vandut in zona o gramada de autobuze proste si inconfortabile la firmele si muncitorii indieni). Oana la a penetra piata americana si europeana mai e drum lung si cale batuta. Ce se aude in Europa de modelul "NANO"??? S-a spart ca un balon de clabuci. Se vinde bine in India dar fara o gramada de cerinte tehnice minime in Europa.

  • Marinboy, joi, 04.03.2010 14:41
    Interiorul

    Draga EU, dar la Dacia nu te-ai uitat sa vezi ce musama are inauntru?

  • IO, joi, 04.03.2010 17:09
    SUV ?

    EU IL VAD VAN NU SUV

  • dmc, joi, 04.03.2010 22:16
    @IO

    Ai remarcat bine: e van mai ales daca te uiti la unghiurile de atac si degajare e departe de suv !