Generaţia 2013 a lui Nissan GT-R ar putea primi încă 30 CP

Publicat joi, 16.06.2011 15:06 de Sebastian Toma

Nissan va renunţa la versiunea Spec-V a lui GT-R din 2012, iar modelul standard va fi mai puternic odată cu apariţia "generaţiei 2013".

Potrivit publicaţiei Best Car din Japonia, generaţia 2013 a lui Nissan GT-R va dezvolta 30 CP în plus faţă de actualul model. Generaţia actuală a lui Nissan GT-R dezvoltă 530 CP la 6.400 rpm şi 612 Nm între 3.200 şi 6.000 rpm. Modelul este echipat cu un motor V6 twin-turbo de 3.799 centimetri cubi, realizat aproape integral din aluminiu şi care angrenează cele patru roţi prin intermediul unei transmisii cu şase trepte şi dublu-ambreiaj. C oupe-ului de 1.815 kilograme îi sunt necesare 3.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă este de 315 km/h, odată înlăturat limitatorul de viteză.

O sursă din cadrul Nissan a declarat că puterea lui GT-R va creşte, dar nivelul anunţat de revista japoneză este greşit. Toate modificările operate la nivelul puterii motorului vor fi oferite pe toate exemplarele GT-R vândute în lume, nu doar pentru cele oferite în Japonia. Nissan GT-R a mai primit o creştere a puterii odată cu generaţia 2011 a acestui model, când puterea sa a crescut de la 485 CP la 530 CP, aşa cum dorea iniţial liderul proiectului – Kazutoshi Mizuno.

Versiunea Spec-V a lui Nissan GT-R va ieşi din producţie la finele acestui an din cauza vânzărilor slabe, iar oficialii mărcii au confirmat respectiva veste. Aparent, preţul ridicat şi motorizarea prea apropiată de cea a versiunii standard au dus la "decesul" comercial al acestei versiuni. Există anumite voci care anunţă o versiune mai uşoară a lui GT-R, destinată competiţiilor, care va fi denumită Spec-R şi va avea drept de circulaţie şi pe drumurile publice. Respectiva versiune va fi mai uşoară cu aproape 50 de kilograme decât versiunea standard a lui GT-R şi va fi mai ieftină decât versiunea Spec-V.

Via | EGMCarTech

  • Mircea, joi, 16.06.2011 16:12

    =))))

  • octav, joi, 16.06.2011 16:27

    Timpul ala de 3,5s de la 0-100km/h este valabil pentru versiunea de 485cp,nu pentru cea de 530cp cum se intelege din text,cea de 530cp are 0-100 in 3s!

  • octav, joi, 16.06.2011 16:51

    Nu am logan am dacia 1310 , insa se pare ca primesti voturi negative de la fraierii care au logan :) se oftica si ei :)) vai de ei saracii

  • Mircea, joi, 16.06.2011 16:53

    ce prost e asta de mai sus =))

  • autofan, joi, 16.06.2011 16:56

    Nu inseamna ca esti cunoscator auto daca nu respecti fiecare masina pentru ceea ce este (ma refer aici bineinteles la Logan si GT-R), dovedesti doar ca esti un teribilist de turma...

  • autofan, joi, 16.06.2011 16:59

    This is a big shit car :| .... ummm....something new ? I don't think so...

  • Cristi, joi, 16.06.2011 17:04

    Pe un site este facut un test intre R8 V10, GTR, Corvet si Porsche, GTR este mai bun si are pretul de 100.000, R8 si Porsche apropape 200.000

  • autofan (cel adevarat), joi, 16.06.2011 17:05

    hmm, copiii de 13 ani isi fac veacul pe site-ul asta?

  • Mircea, joi, 16.06.2011 17:06
    Pentru Cristocea

    Cristi de unde scoti astfel de baliverne ? Nici macar nu ai specificat de care Porsche este vorba

  • GT-R, joi, 16.06.2011 17:27
    GTR 560

    Daca actuala versiune de 530hp ajunge la 100 in 3 secunde (cu Launch Control activat), ma intreb de ce va fi in stare acea noua versiune, si in ce masura va mai putea fi modificata. Oricum, ma astept la surprize placute si sper sa nu ma faca sa-mi schimb avatarul :P "Daca e Nissan, GT-R sa fie!" :)

  • @mircea, joi, 16.06.2011 18:59

    Mircica 911 Turbo S care costa 173,241 euro si R8 193.000. GTR le face pe amandoua la 100.000

  • @mircea, joi, 16.06.2011 22:55

    Mircica nu numai ca face R8,dar R8 mai are si V10 in comparatie cu Nissan V6. Sper ca automarket sa nu strearga : http://www.autobild.de/artikel/corvette-z06-audi-r8-nissan-gt-r-porsche-911-test-1800213.html

  • @Mircica, joi, 16.06.2011 22:55

    Technische Daten Audi Corvette Nissan Porsche Motor V10 V8 V6, Biturbo B6, Biturbo Hubraum 5204 cm³ 7011 cm³ 3799 cm³ 3800 cm3 kW (PS) bei 1/min 412 (560)/8000 377 (512)/6300 390 (530)/6400 390 (530)/6250–6750 Nm bei 1/min 540/6500 637/4800 612/3200–6000 700/2100–4250 Antriebsart Allrad Hinterrad Allrad Allrad Getriebe 6-Gang sequenziell 6-Gang manuell 6-Gang-Doppelkupplung 7-Gang-Doppelkupplung 0–100 km/h 4,1 s 4,3 s 3,3 s 3,1 s Leergewicht 1573 kg 1459 kg 1783 kg 1574 kg Höchstgeschwindigkeit 320 km/h 320 km/h 315 km/h 315 km/h Preis in Euro 193.000 92.500 92.000 173.241

  • Mircea, joi, 16.06.2011 23:06

    Asa ba fraiere si care e faza ? R8 este mult mai presus fatza de Nissan , este o masina de lux , il bate pe GT-R la dotari de ia foc Nissan de ciuda iar Porsche-ul dupa ce ca este mai rapid decat GT-R este si mai luxos...felicitari , intrece GT-R-ul la orice segment

  • @mircea, joi, 16.06.2011 23:13

    NU conteaza , conteaza ca am avut dreptate la pret. Porsche este mai rapid cu 0,2 secunde, dar la bani este mai scump. Apropo daca vrei lux iti cumperi altceva. Ai auzit de masini sport ?????????????

  • Tacidacanustii, vineri, 17.06.2011 00:58
    GTR

    Multi necunoscatori, care nu stiu numai de audi, bmw si mercedes pe aici...tot va contraziceti fanii jegului de r8...aratati-mi un video profesional in care r8 bate gtr-ul de 530cp pe circuit sau in linie dreapta....bineinteles ambele masini sa fie stoc....iar ca target de pret nu se compara, la nivelul gtr-ului ca pret ar fi M3-ul care e o masina buna dar nu poate rivaliza la nici un capitol cu Nissan GTR...Mai taceti daca habar nu aveti!!!

  • Tacidacanustii, vineri, 17.06.2011 01:09
    GTR

    AAA....Si sa nu uitam timpii de pe Nürburgring unde GTR este pe 10 cu 7:24.22 iar R8 V10 pe 47 cu 7:44! Asa ca le-am inchis gura copiilor si taranilor care se baga in seama in price subiecte chiar daca sunt complet pe langa!

  • ISUS, vineri, 17.06.2011 12:22
    @ fanboys

    Va calmati ? 1. Pretul audiului r8 v10 porneste de la 154.000 tva inclus. audi.ro configurator! Iar porsche turbo s 187.000 Asta asa ca sa iti dovedesc ca nu ai dreptate ca oricum nu are relevanta. 2. Mai zicea cineva ca unu are v10 altu v6.... dar mai sunt doua turbine in joc. 3. Aia cu daca vrei lux iti iei altceva e aruncata la misto... ca asa zic si eu daca vrei sport iti iei ATOM sai Radical sau Caparo nu ? 4. Daca si R8 este jeg, nu stiu ce masini ai tu in garaj "prietene" 5. Gtr este o racheta, conceputa pentru a bate orice circuit, nu pt a fi rafinata, eleganta, luxoasa e.t.c Audi R8 are alt public tinta. Cat despre porsche, cine stie cum arata un porsche, cine a mers si a stat in porsche o sa dea in plus chiar si 70.000 de euro ca sa aiba unul. Sa nu se intealeaga ca am ceva gu gtrul, imi place la nebunie, insa prea multi pietoni isi dau cu parearea ca niste piloti profesionisti... vorbesc de secunde pe circuit scoase de piloti profesionisti si dau verdicte radicale cand nici macar nu au vazut live aceste masini. Apropo, masinilea astea 90% din timp o sa stea pe sosea, nu pe circuit, deci sutimile si secundele alea cu care va bateti in piept sunt IRELEVANTE. Va rog, opriti acest concurs de-a cine are maciuca mai mare...

  • @ISUS, vineri, 17.06.2011 12:47

    tactica clasica... cand nu va convine minimalizati atuurile liderului... ce nu intelegi tu e ca egoul oamenilor care doresc masini la un asemenea nivel e hranit de performanta... perfomanta primeaza... iar aici GT-R ar putea da oricand lectii nemtilor

  • ISUS, vineri, 17.06.2011 13:05
    @me

    Ce tactica omule ? fac un pic de ordine in aberatiile de mai sus. Ce am minimalizat ? Ah..am uitat, la voi daca nu zic CA E CEL MAI TARE RUPE TOT RESTU SUNT RAHAT nu e bine... Explica mi si mie te rog... daca performanta primeaza...dece sunt mult mai putine gtr uri decat R8 turi, chiar si v8 sau m3 uri, sau 911, nici macar turbo... ? toate astea sunt pe la 100.000 + - .... iarasi liderul cui ??? nissan nu o sa ia nici o data din clientii porsche lambo sau ferrari... Bai oameni buni, departati-va un pic de monitor si priviti imaginea in ansamblu...

  • io, vineri, 17.06.2011 13:31

    de ce sunt mai multe? pentru imaginea de brand... nimic altceva... majoritatea sunt necunoscatori, asa ca in parcare o sa respecte mai mult un porsche decat un nissan... majoritatea dicteaza... ce se intampla insa cand putin iti pasa de majoritate si vrei sa fii cel mai bun? iti cumperi un GT-R

  • @ISUS, vineri, 17.06.2011 14:08
    GTR

    Isi cumpara majoritatea R8 sau M3 doar pentru emblema Audi sau BMW, deoarece putini dintre oamneii care si le permit sunt cunoscatori in masini, de aceea dau banii pe branduri si nu pun niciodata in balanta piata! La fel nu au reusit multe masini foarte bune sa se impuna datorita brandurilor, un exemplu ar fi VW PHAETON care desi a fost si este o masina f buna, clientii de S-uri sau A8-uri care in 2003 erau inferioare unui Phaeton nu l-au cumparat datorita emblemei (VW=Masina poporului) in timp ce Audi si Mercedes marci premium! GTR este cea mai buna masina din lume daca te iei la raportul calitate-pret de departe, o masina extraordinara dar niciodata nu o sa vezi un miliardar conducand asa ceva! Este o masina mai mult pentru cunoscatori si pt cei care se uita si la banii cand isi cumpara o masina, oamenii bogati evident dar nu putred de bogati, ca aia se indreapta desigur spre branduri (Ferrari, SLS, Lambo, Bugatti, Porche etc)

  • @ISUS, vineri, 17.06.2011 14:14
    GTR

    Si nu in ultimul rand GTR-ul are 4 locuri confortabile, este mult mai mare si mai grea decat cele vorbite mai sus, o poti folosi zi de zi si tot le bate pe toate...si cu intrebarea ce masini am eu in garaj "prietene", am doar una, destul de buna, dar asta nu e treaba ta, mai bine povesteste-ne tu cum a fost plimbarea cu porche-ul? in NFS banuiesc...ai uitat sa precizezi....?!

  • ISUS, vineri, 17.06.2011 14:31
    @ fanboys

    DOAMNEEE, citeste cineva cum trebuie ce scriu eu ?! Stiu si eu dece se cumpara ce se cumpara, dar ii raspundeam omului care a zis ca performanta dicteaza... STIU si eu ca GTR este cea mai buna masina sport in raport calitate / pret. DAR ! nu pot sa fiu atat de dobitoc sa zic ca R8 este un jeg, sau za zic ca ala are si a luat altceva decat gtr e snob fitos sau necunoscator...Sunt MULT mai multi factori decizionali la achizitia unei masini deacat "cat baga cat costa" @io Apropo de cunoscatori, ia ziceti-mi cine are mai mult pedigree sportiv porsche sau nissan ? Ia zi mi ce e mai placut de condus un 911 gt3 RS sau un GTR ? @ antevorbitorul meu Plimbarile au fost din pacate prea scurte din pacate, la volanul unui boxter din 2006 un drum de 5-6 km doar, si ca pasager intr un 997 banal cabrio bucuresti snagov bucuresti....sublim. Se vede ca s-a terminat scoala si au luat pustanii vacanta...

  • ignis, vineri, 17.06.2011 14:39
    Am avut ocazia sa merg cu una

    ..ca pasager. Am mai zis odată. Asta nu-i maşină, e rollercoaster. Fiind pasager senzaţiile parcă sunt şi mai acute, pentru că nu ai controlul şi eşti obişnut cu o maşină normală. După prima frână, am ţinut tot timpul piciorul înfipt în podea. Este o maşină uimitoare, din toate punctele de vedere. Ca amator de jocuri pe calculator, dacă ar fi să aleg între Ferrari şi GT-R aş alege GT-R. Nu pentru că ar fi mai performantă sau mai rafinată, ci din contră. Pur şi simplu pare că au construit-o să o conducă jucătorii de Test Driver Unlimited sau NFS (primele serii), după ce cresc, se maturizează şi pot să-şi permită o maşină sport, aşa cum au visat ei că trebuie să fie în realitate. La bordul ei ori ţi se face rău şi-ţi vine să verşi (cum au păţit alţi pasageri) ori simţi un gol în stomac şi o exaltare dată de adrenalină, care te face să zâmbeşti de încântare şi la 10 minute după ce te-ai dat jos din ea. Dacă aş compara Ferrari cu un iMac, GT-R-ul poate fi comparat cu Allienware. iMac-ul (sau alte produse Apple) sunt frumoase, scumpe, la modă, rapide pentru aplicaţiile dezvoltate, uşor de folosit de oricine dar cu toate asta elitist, un obiect dorit de toţi, dar deţinut de puţini. Allienware este pentru cunoscători. Pentru 1337. Punct.

  • ISUS, vineri, 17.06.2011 15:01
    @ignis

    Sunt total de acord cu tine si chiar mi-a placut comparatia ta intre imac si alienware :) insa nu uita ca si producatorii de masini mai fitoase au modele precum scuderia, gt3rs , superlagerra, Gts e.t.c. Astea sunt strict pentru cunoscatori sau pasionati. Si la prima parte sunt de acord insa mentionez ca soferul nu s-a dat in stamba cu masina, un mers chill de duminica. Insa felul in care vibra masina, materialele, calitatea pozitia la 10 cm de asfalt...astea m-au emotionat. Poate o sa zici ca e la fel si in gtr, parerea mea este ca nu...nu mai argumentez ca o sa zica scolarii ca ma laud. sunt diferente mai ales la nivel de emotie. Numai bine.

  • @ISUS, vineri, 17.06.2011 15:24
    GTR

    Aceleasi atacuri si scuze jalnice cand vezi ca nu ai dreptate (dovada voturile) cum ca toti am fi copii, pustani, nu stim ce vorbim doar tu esti marele "intelectual" de aici cu iq-ul cel mai mare, doar tu te pricepi, si te mai si lauzi ca ai fost cu un 997 :) (pe cine intereseaza?)...noi vb de rivalele lui GT-R si tu vi si balivernezi pe aici cum ca te-ai plimbat cu un boxter...UAU!!! In primul rand la intrebarea care este mai placut de condus dintre gtr si 911gt3 nu ai nici tu, nici eu, si cred ca nimeni de pe forum de unde sa stie pentru ca nu cred ca le-au condus careva de aici pe ambele (poate vi tu acuma si ma contrazici cum ca tu le-ai condus ;)))! In multe emisiuni auto si reviste de specialitate parerile sunt impartite, cert este ca toate spun ca sunt unele dintre cele mai bune masini de condus, unii dau GTR-ul in fata altii 911-le. Deci fiecare are o parere...pe mine ma deranjeaza cei care vorbesc aberatii, complet pe langa subiect cum ca r8-ul ar face gtr-ul...NICIODATA! sunt comparative destule si r8-ul pierde in toate la fe cum fac multi alti rivali desi ma repet GTR-ul este mult sub pretul concurentei directe...911GT3 iarasi este o masina extraordinara, la fifth gear a batut gtr-ul dar si prezentatorii spun ca nu merita diferenta de banii! Asa ca nu te mai da tu barosan pe aici si mare expert pentru ca nu esti si nu mai veni cu comentarii gen copii, a venit vacanta si alte chestii ca sa iti maschezi frustrarile!

  • Mario, vineri, 17.06.2011 15:36
    Adevarat

    Da asa este Isus...Se pare ca copiii au dreptate...nu te mai umili ca inseamna ca esti mai copil decat toti de pe aici ! (Ce ma enerveaza astia ce se dau destepti @Isus!)

  • io, vineri, 17.06.2011 15:50
    @ISUS

    "pedigree sportiv"? cauta tu frumos denumirea de "Skyline" si o sa vezi ce reprezinta de fapt Nissan-ul asta... o sa fii surprins sa afli ca a aparut in 1957, adica inaintea Porsche-ului 911 (lansat 1963). In anii '90 cand arabii plini de bani au vrut o supersportiva care sa reziste conditiilor aspre din zona lor, ce crezi ca au ales? Ai ghicit: Nissan Skyline GT-R

  • ISUS, vineri, 17.06.2011 20:09
    @ gradinita de mai sus

    Te invit inainte sa mi citesti commenturile sa citesti si istoricul lor inainte sa comentezi, asta asa ca sa intelegi ce si cui ii raspund. Te mai rog sa nu scoti din context ce zic eu ca dai in penibilul cancanurilor de azi. Cat despre experianta mea, sunt convins ca inca nu am acumulat nici 10 % din ce inseamna domeniul auto, insa am mai multa decat altii care se plimba cu metroul.... "wink" Te invit sa citezi unde am zis eu ca r8 face gtr ?! Chiar vreau sa vad cum "te repeti" nu stiu cum "se" poate repeta un om, cel mult poate repeta. Cat despre tentativele tale freudiene cu frustrarile...nu inteleg ce vrei sa spui...sunt frustrat ca iau scolarii vacanta ?!?!?! mda sa zicem... tu stii. @IO :) Ia cauta tu frumos si vezi cine ce masini a facut, ca masina se conduce nu denumirea... Skyline e din 57, ca LIMUZINA. Primul skyline de curse ( o adaptare ) a fost facut in 64 si a fost facut ca sa bata porsche 904 in competitii...nu a reusit, desi s-a apropiat la un moment dat pana la locul 2. Dupa care pauza iar... abia prin 70 a incaput sa castige curse mai importante...ma rog nu stau sa scriu toate istoria, ideea e ca abia prin anii 80 au inceput sa scoata Skylineurile pe care le stim noi astazi si care au facut legende. Intre timp porsche a inceput din 1948 cu masinile SPORT cu epicul 356. Si daca stau sa enumar ce victorii a avut de atunci pana azi nu imi ajung 2 zile de scris.... Arabii cumparau nissan skyline pentru ca era mult mai accesibil la ora aia, acel model fiind construit in fabrici din africa de sud. Nici nu cred ca aveau cum sa cumpere europene, sau oricum mult mai greu. Deci te rog, stiu ca ambele au legendele lor dar nu mi spune ca porsche nu a fost tatal lor ca ani de a randul Porsche a fost etalonul. Si din ce zic specialistii, se pare ca cel putin la capitolul sasiu inca este. Am si eu o rugamine, ca nu o sa mai stau sa raspund la toti aiuritii, CITI ATENTI UN POST INAINTE SA COMENTATI ! Si nu mai aberati doar de dragul de a avea ultimul cuvant. PS: 70% din romanai sunt din mediul rural, iar din restul 30 % jumate sunt tiganizati si manelizati...asadar un vot negativ din partea majoritatii este un motiv de mandrie...mai ales ca pe acest site din pacate au inceput sa vorbeasca doar pustani fara buletin. Majoritatea l-a votat si pe marinar si uite unde suntem... PS2:

  • @Isus, vineri, 17.06.2011 21:50
    GTR

    Nu trebuie sa imi spui tu istoia skylineului ca o stiu deja, si vad ca si tu ai google-uit destul sa o afli...Felicitari! Iar in postul tau ai raspuns la singular la mai multi utilizatori care te contrazic...nu eu ti-am zis de skyline! aceleasi kkturi de laude ca tu conduci masini si alti cu metroul :))))) aceleasi scuze nepertinente cum ca voturile vin de la tarani si manelisti :))))....da ala pozitiv pe care ti-l dai tu :)))...ala chiar ca ii de la o persoana din mediul rural cu radacini mai intunecate care asculta manele pe unde apuca...ca sa intelegi si tu subintelesurile acela esti TU...tu intrunesti toate "calitatile"...inteleg ca esti frustrat ca copii de la gradinita stiu sa scrie, sa citeasca si stiu si mai multe ca tine...in orice caz esti penibil omule, sa vii sa scrii ce gasesti pe google dupa cateva ore de documentari! Daca am vb fata in fata as vedea cat te pricepi tu la masini (nici macar 1% nu 10%) si probabil tu esti ala din circulatie care blocheaza dimineata intersectiile datorita modului tau "sublim" de a conduce porche-uri! Si sa nu uitam de nick-name-ul tau...acela spune tot despre cat de tare in parcare te crezi ;) PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea prost sa iti dai seama!

  • @Isus, vineri, 17.06.2011 22:07
    GTR

    Nu trebuie sa imi spui tu istoia skylineului ca o stiu deja, si vad ca si tu ai google-uit destul sa o afli...Felicitari! Iar in postul tau ai raspuns la singular la mai multi utilizatori care te contrazic...nu eu ti-am zis de skyline! aceleasi kkturi de laude ca tu conduci masini si alti cu metroul :))))) aceleasi scuze nepertinente cum ca voturile vin de la tarani si manelisti :))))....da ala pozitiv pe care ti-l dai tu :)))...ala chiar ca ii de la o persoana din mediul rural cu radacini mai intunecate care asculta manele pe unde apuca...ca sa intelegi si tu subintelesurile acela esti TU...tu intrunesti toate "calitatile"...inteleg ca esti frustrat ca copii de la gradinita stiu sa scrie, sa citeasca si stiu si mai multe ca tine...in orice caz esti penibil omule, sa vii sa scrii ce gasesti pe google dupa cateva ore de documentari! Daca am vb fata in fata as vedea cat te pricepi tu la masini (nici macar 1% nu 10%) si probabil tu esti ala din circulatie care blocheaza dimineata intersectiile datorita modului tau "sublim" de a conduce porche-uri! Si sa nu uitam de nick-name-ul tau...acela spune tot despre cat de tare in parcare te crezi ;) PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea prost sa iti dai seama!

  • ei da, vineri, 17.06.2011 22:58

    cine crezi ca-ti citeste romanele astea ?! iti dai prea multa importanta

  • @Isus, vineri, 17.06.2011 23:12
    GTR

    Nu trebuie sa imi spui tu istoia skylineului ca o stiu deja, si vad ca si tu ai google-uit destul sa o afli...Felicitari! Iar in postul tau ai raspuns la singular la mai multi utilizatori care te contrazic...nu eu ti-am zis de skyline! aceleasi laude ca tu conduci masini si alti cu metroul :))))) aceleasi scuze nepertinente cum ca voturile vin de la tarani si manelisti :))))....da votul pozitiv pe care ti-l dai tu :)))...ala chiar ca ii de la o persoana din mediul rural cu radacini mai intunecate care asculta manele pe unde apuca...ca sa intelegi si tu subintelesurile acela esti TU...tu intrunesti toate "calitatile"...inteleg ca esti frustrat ca, copii de la gradinita stiu sa scrie, sa citeasca si stiu si mai multe ca tine...in orice caz esti penibil omule, sa vii sa scrii ce gasesti pe google dupa cateva ore de documentari! Daca am vb fata in fata as vedea cat te pricepi tu la masini (nici macar 1% nu 10%) si probabil tu esti ala din circulatie care blocheaza dimineata intersectiile datorita modului tau "sublim" de a conduce porche-uri! Si sa nu uitam de nick-name-ul tau...acela spune tot despre cat de tare in parcare te crezi ;) PS: Faza cu R8-ul nu era pentru tine...nu erai tu bagat in discutie cand am vb despre R8 dar esti prea "destept" sa iti dai seama! Iar in legatura cu marinarul noi nu putem vota ca nu avem nici mcar buletin, dar tu sigur ai votat cu Vadim sau Jiji?!

  • Mario, sâmbătă, 18.06.2011 10:45
    "Prostu nu e prost destul, daca nu e si fudul"!!!

    Eu nu stiu de ce il bagati in seama pe acest 'Isus"....Lasati-l frate in lumea lui, el conduce porche nu auziti, nu ne putem compara cu el...eu nu am nici macar metrou pe aici cum zice el, eu ma car cu caruta, am doi cai putere ;). Mai lasa-ne domnule "intelectual" !

  • ISUS, sâmbătă, 18.06.2011 15:43
    @ @isus

    Dar normal ca m-am documentat de pe google, doar nu era sa stiu pe de rost fiecare model de la nissan in ce an a fost facut ca nu ma pasioneaza marca asa de tare..la porsche stiam. important este ca am stiut ca mananci cacat si am venit cu argumente. Si nu am stat cateva ore sa ma documentez...5 minute, atat iti trebuia si tie. Sau tu ai cumva impresia ca eu stau lipit de monitor la ori ce ora gata sa le raspund tuturor frustratilor in timp real... Tu ai raspuns, foarte matur de altfel in 3 posturi cretine in care doar ma ataci pentru ca ai ramas fara argumente... bravo, neandertalii ar fi mandri de tine. Voturi nu dau deloc nici + nici - ca nu le vad rostul iar nickul este o ironie la adresa oamenilor care se bazeaza pe personaje fictive sa le rezolve problemele. Si te rog nu ma mai ataca, ca sunt frustrat ca nu stiu sa conduc ca nu stiu ce ca nu stiu cum...habar nu ai cine sunt si ce fac. Ca asa pot sa zic si eu de tine ca esti impotent sarac lipit, tigan nespalat si ca eu sunt unul din tatii tai...vezi ce usor este sa arunci vorbe ? Un lucru este cert insa, rautatea si agresivitatea si lipsa cu care scrii denota clar imaturitate frustrare si multa prostie. Dar e OK, e dovedit psihologic, stii ce face maimuta cand nu mai are argumente si vede ca e altu mai destept ? Sare la atac. Congrats little monkey. @mario Culca-te la loc...mai ai cativa anisori pana sa vezi cum e cu masinile astea mari fara telecomanda.

  • @Isus, sâmbătă, 18.06.2011 17:21
    GTR

    Sti vorba aia?...Cand o persoana iti spune ca esti nebun...ii raspunzi: "Nebun esti tu" Dar cand spun 3 sau mai multe....dute si te interneaza!!! Nu mai intru in polemici ca nu am cu cine...imi pare rau ca am coborat la nivelul tau pana acuma..asa ca din partea mea "topic inchis", si mai gandeste-te si tu oare de ce te contrazice toata lumea....probabil pt ca ai dreptate :)))

  • AGRESIV, duminică, 19.06.2011 19:23
    nissan

    Cu bani de ii dai pe porsche sau pe r8 iti cumperi un gtr,si cu diferenta de bani il modifici la interior si motor si dai ceata la amandoua la dotari si putere.

  • AGRESIV, luni, 20.06.2011 01:30
    GT-R

    Super tare, frate!