FRANŢA: Aston Martin Cygnet costă 38.000 de euro

Publicat vineri, 28.01.2011 11:43 de Sebastian Toma

Cel mai ieftin model din gama Aston Martin costă 38.000 de euro în Franţa. Ediţia limitată a lui Cygnet are un preţ pornire cu 10.000 de euro mai mare.

Aston Martin a anunţat preţul celui mai ieftin şi mai mic model din gama sa – Cygnet. Astfel, modelul japonez asupra căruia şi-au pus amprenta englezii de la Aston Martin are un preţ de pornire de 38.000 de euro în Franţa. Modelul este oferit într-o singură versiune de motorizare, iar aceasta este preluată fără niciun fel de modificare de la Toyota. Desigur, pentru a putea achiziţiona un Cygnet, un client trebuie să aibă deja un Aston Martin, măsură preventivă luată de englezi pentru a nu dilua spiritul mărcii.

Există şi o ediţie specială a lui Cygnet, care poate fi comandată fie pe alb, fie pe negru. Respectivul model are un preţ de pornire de 48.000 de euro. În ceea ce priveşte diferenţele faţă de Toyota iQ, vorbim de o parte frontală adaptată la design-ul Aston Martin, un posterior schimbat şi un interior realizat la standardele Aston Martin. Toate elementele de la interior au fost refăcute de englezii din Gaydon pentru a-i conferi modelului alura exclusivistă pe care o cere preţul de achiziţie şi marca pe care o reprezintă.

În România, Toyota iQ porneşte de la 13.951 de euro cu TVA inclus. Modelul nipon este oferit în trei versiuni de echipare, iar cea mai scumpă are un preţ de pornire de 17.035 euro cu TVA inclus. Modelul iQ este cel mai mic automobil cu patru locuri din lume, deoarece are o lungime mai mică de trei metri. Pentru a asigura siguranţa ocupanţilor, japonezii au introdus airbag-ul pentru lunetă, alături de un habitaclu proiectat ingenios.

Via | Turbo.fr

  • tom, vineri, 28.01.2011 12:24
    pret

    sunt foarte curios care este categoria de clienti care vor cumpara acest "supercar"

  • you_hoooo, vineri, 28.01.2011 12:38
    ce pret

    Cam mult pentru o Toyota!!!!! Cred ca vom vedea si la alte marci supersport astfel de compromisuri... doar de dragul curentului eco.

  • Alex Radoi, vineri, 28.01.2011 12:43
    @tom

    Pai scrie in articol, clientii care detin deja un Aston... Offf...Greu!!!

  • Ion, vineri, 28.01.2011 13:43
    Pt snobi

    masina pt snobi, in realitate caruciorul asta cu pretentii nu merita nici 6000 de euro.

  • gelu, vineri, 28.01.2011 14:34
    Pt tarani

    dar un SH "de jermanica" merita 6000, corect? Aston pusca 2 iepuri dintr-un foc: - scad emisiile de CO2 per marca - cresc incasarile Pentru un multimilionar adevarat, 38.000 de euroi e par la ceas. Pentru un bleg romaneasca, pardon, fotbalist, smecher de dambovitza ori o pasarica blonda o sa-i faca cu ochiul. Dar de cumparat, cand vor apare pe piata SH "de la" vest hop si ei sa arate ca "are".

  • RTI, vineri, 28.01.2011 14:43
    @gelu

    crezi ca un milonar se uita la un caruciorul ca asta ? pt sotii, amante, etc exista Mito, A1, Mini. Fiat 500... ( dar mai sigur prefera un SUV ) aceasta pseudo masina de ,,lux'' este o tiganie

  • Hadouken, vineri, 28.01.2011 15:00

    daca asa avea un DB9, m-ar durea sufletul sa il las nevestei pentru plimbarile la mall sau la coafor. Asa ea poate lua mini-aston-ul, in timp ce barbatul poate sta linistit, ca a lui comoara este in siguranta. Mi se pare o idee buna.

  • gelu, vineri, 28.01.2011 18:26
    @RTI

    da, se uita pun mana-n foc ca se se vor vinde ca painea calda Vezi tu, in vest e o diferenta intre a-ti arata cojonesurile si imaginea publica. Cele doua lucruri nu se confunda intodeauna. Romanulului raios, nespalat si analfabet ii vor cadea "galoanele" de pe jegul de jmecher; pentru ca in conceptia lui limitata totul se reduce la "bigger is better".

  • tzenu_bmw, vineri, 28.01.2011 18:28
    e prost cine da nu cel care cere........

    bravo aston martin.......... si sa nu credeti ca vor sta masinutzele prea mult in show-room......... sunt destui nebuni care sa le cumpere.....

  • Octav72, vineri, 28.01.2011 21:34

    Micul Cygnet, spun cei de la Aston Martin, este o masina cu emisii reduse, o citadina adevarata. Se adreseaza celor care isi permit, asta este clar... pretul este pentru o anumita categorie, respectiv un procent redus din populatie. Cred ca interiorul este realizat in stil exclusivist, dar modelul a fost criticat ca ''pateaza'' nobletea marcii, in sensul ca este o masina care se departeaza de traditie. Parerea mea este ca in vest lucrurile stau altfel in privinta modului de a epata. La ei, cei care dispun de multi bani, au ceva mai mult echilibru decat bogatii estului. Probabil cauta sa nu exagereze, adica sa cumpere neaparat un Cygnet, numai ca sa arate inca o data ca isi permit. Pentru ca la ei, atunci cand au deja un Aston Martin, ar fi priviti stramb daca ar cauta sa iasa in fata si cu un Cygnet. Ei cauta sa tina la traditie si la ceea ce este veritabil, adica un model cu genele marcii, nu doar cu un interior de lux. Asta inseamna exclusivism si tinuta in vest. Epatarea la ei tine in mare masura si de gradul de civilizatie.

  • Ciprian, vineri, 11.02.2011 15:35
    emisii

    Eu stiam ca a facut masina asta ca sa coboare din emisile CO, in ideea de a mai micsora medie de emisii CO.