FOTO EXCLUSIV: Noul Volkswagen Passat, spionat "in carne si oase"

Publicat miercuri, 12.05.2010 15:49 de Bogdan Mirică, Foto: CarPix

Volkswagen testeaza intens noua generatie a modelului Passat, asteptata sa se alinieze tendintelor gamei, fara a exagera insa din schimbarile estetice.

Volkswagen lucreaza intens la testarea noii generatii Passat, dovada fiind ultimele fotografii surprinse de specialistii de la CarPix. Nemtii au scos deja la incalzire mai multe prototipuri, intens camuflate, pentru a testa modificarile aduse platformei si comportamentul sedanului de clasa medie.

Potrivit informatiilor preliminare, noua generatie Passat va urma exemplul lui Golf, diferentele dintre actualul model si succesorul sau, urmand sa aduca mai degraba cu un facelift. La nivel exterior, Passat-ul va adopta acelasi look frontal, dominat de grila noua, de blocurile optice ascutite si de luminile LED. Nota de personalitate va fi data de aspectul posterior, care va aduce un set nou de stopuri, echipate de asemenea cu lumini LED.

La interior, clientii vor fi rasfatati cu materiale noi, cu un design la fel de conservator si cu influente majore din partea fratelui Passat CC. Plasticul folosit va creste calitativ si va fi completat pe alocuri de insertii cromate. Lista de optionale se va imbunatati si ea cu navigatie comandata vocal sau scaune ventilate.

Gama de motorizari va fi revizuita pentru a optimiza consumul si emisiile, iar suspensiile vor fi gandite pentru a mari confortul si stabilitatea. Toate aceste trasaturi vor prinde contur pe masura ce noua generatie va scapa de kilogramele in plus.

*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.

via | CarPix

  • Midle, miercuri, 12.05.2010 16:01
    Asteptari mari,dezamagiri mari!!

    Slab!!!

  • !Z), miercuri, 12.05.2010 16:05

    va fi o amestecatura intre modelul actual de passat si passat cc, iar blocurile optice vor fi de la golf sau in stilul golf iar stopurile in stil touareg. Bineinteles ca reteta sa fie completa, adaugam si niste led-uri din ce a mai ramas de la audi, 5-10 cp in plus la motorizarile actuale si reteta e completa. Doar ca lipsesc cumparatorii, aia fideli....cum nu se mai vand terenuri, si in general nimic va dura pana cand noul passat va fi noua masina nationala condusa de acea categorie de oameni pe care evit sa o nominalizez. In concluzie, un model nou, un best-seller deja. PS: sunt sigur ca avea acelasi interior din 2000 toamna.

  • vanzatorul, miercuri, 12.05.2010 16:10

    Ati vazut ce motoare proaste are.Numai o anumita categorie de oamenii isi cumpara asa ceva.NU vreau sa ii nominalizez ca oricum vanzarile mele sunt de kkt ....hai ca a intrat in showroom un client poate ii vand o minciuna frantuzeasca.....BRB

  • cumparatorul, miercuri, 12.05.2010 16:13

    aici ai dreptate, 2.0 fsi consuma ulei, 2.0 tdi consuma ulei, in special cele care au codul bkp....cand ai dreptate ai dreptate...mai multe informatii gasiti pe forumurile dedicate acestei marci (google it).

  • unu, miercuri, 12.05.2010 16:35

    Ce de specialisti p'aici.... apropo, toate motoarele din lume consuma ulei. Spunea cineva despre VW (se referea la Golf): "cand ai vandut peste 22 000 000 de exemplare n-are rost sa schimbi prea multe", si e valabil si pentru Passat. Stiu ei mai bine decat noi ce fac. Asa ca hai sa asteptam sa apara masina, sa vedem vanzari, teste...etc si apoi sa ne dam cu parerea.

  • Blue, miercuri, 12.05.2010 16:51
    Mai mult facelift

    Arata mai mult a facelift, are aceleasi linii, dar nu cred ca e varianta finala. Offtopic: Si ce daca consuma ma mai mult ulei? SARMANILOR, va luati masina de 27.000 Euro si n-aveti sa dati 50lei pe an cand se mai intampla sa trebuiasca sa completati. Motoarele astea merg sute de mii fara probleme, dar pe voi va mananca treaba cu uleiul. Da asa e romanu, isi face credit sa trebuiasca sa plateasca si nepotii la el pt o masina si apoi incepe sa-si manance de sub unghie. Cat despre categoriile de oameni care cumpara masina asta v-as indemna sa faceti un studiu pertintent. Rezultatele vor fi valabile pt tot segmentul si nu doar pt Passat. In Romania masinile astea sunt cumparate de oameni cu venituri peste medie, doctori, avocati, directori, ingineri de multinationale etc, de obicei sunt familisti. Bronzati si cocalari se vad in fiecare zi in tot felul de masini, de la Logan la, Megane, la Passat, la Lexus LS, la Bentley, si la Rollce Royce.

  • White, miercuri, 12.05.2010 17:22

    gandire tipica de propietar de vw = "orice masina consuma ulei" sau "nu aveti bani sa puneti ulei" gandire de om normal care stie ce inseamna o masina buna = nici o masina daca este masina nu consuma ulei, doar tractoarele agricole consuma ulei.....si nu e vorba ca nu ai bani ca sa pui ulei....e vorba ca e penibil sa dai 27000 de euro pe o masina si sa iti consume ulei....nici daciile astea logan, nu consuma ulei, nici kia si nici o marca low cost nu consuma.... numai la vw auzi asa ceva si cica e normal :)) dar stiti vorba aia ce se spune despre vw am facut pana, mai aveam benzina dar am ramas fara ulei. ULTIMA DATA SUBLINIEZ O masina daca este M A S I N A nu iti consuma un gram de ulei. bafta.

  • sNaKey, miercuri, 12.05.2010 17:27
    @White

    Omuleţ, dăi tu dimineaţa forjă cu motorul rece şi anunţă-mă cât ulei ţi-a păpat. Eşti tare.

  • @snakey, miercuri, 12.05.2010 17:31
    ce nume de c......lar

    tu probabil esti obisnuit cu tractorul tau fumegator, vezi de treaba ta, si posteaza un mesaj cand ai si tu o masina cu un motor modern common-rail, filtru de particule etc. pana atunci la voi orice e normal ca alte masini habar nu aveti cum sunt.

  • @White, miercuri, 12.05.2010 18:25
    Esti batut in cap si complet pe langa

    De unde vii ma cu teoriile astea? Ti-a spus tie un prieten, care e prieten cu un mecanic care au auzit de la alt mecanic? Cat despre partea cu pana. Copile becul ala ti se aprinde cu mult inainte de a aparea probleme. Intai aparare galben sa te avertizeze. Abia dupa muult timp se aprinde cel rosu care te avertizeaza ca trebuie pus ulei pt ca motorul ar putea avea de suferit. Chiar si in conditiile astea mai ai destul pana la pana. Si ca o noutate pt tine VW foloseste motoare CR cu filtru de patricule

  • hahaha, miercuri, 12.05.2010 18:31
    o alta drujba la orizont

    la ce masini in afara de cele nemtesti mai vedeti consumuri de ulei? am 2 masini nici una germana * frantuzeasca si coreeana ` pana schimb uleiul la 15.000km niciodata nu am completat, ...bbbzzzzzzzzzzzzzz inca 1 l de ulei,traiasca............

  • 745, miercuri, 12.05.2010 18:53

    masini nemtesti = Mercedes, Bmw stereo-tipuri de masini nemtesti = VW, Audi, Opel. pentru cel care i-a raspuns lu´ white nu sunt teorii, este indeajuns sa ai o masina adevarata ca sa intelegi lucrurile astea....cand esti strain de ceea ce inseamna o masina buna e normal sa consideri lumea nebuna, tu obisnuit fiind sa stai toata ziua sa completezi ulei pe ascuns sa nu te faci de ras in fata vecinilor cu logan de 5400 de euro care nu consuma ulei e normal sa ti se para bizar cand auzi ca exista masini in lumea asta care nu consuma ulei, nici kia, nici renault nici cele mai ieftine masini de pe piata nu consuma ulei! iar faza cu "am facut pana, aveam benzina si am ramas fara ulei" e o zicala arhi-cunoscuta....este o ironie....stim si noi ca ai descoperit masinile cu sisteme de avertizare, cu luminite etc. noi le-am descoperit dinainte sa vinzi tu un teren poti sa stai linistit...doar ca era o ironie....care circula in ultima vreme despre vw. pa.

  • @ @white, miercuri, 12.05.2010 19:01

    ca o noutate pentru tine pana si dacia avea inaintea celor de la vw un motor diesel common-rail si ca noutate maxima pentru tine fiat avea din 1996 asa ceva, bmw din 1998, peugeot din 1998, mercedes din 1999, renault din 2003, kia din 2004, dacia din 2004, vw din 2006 HAHAHAHAHA.....cam asta e diferenta intre restul marcilor si vw ca sa iti faci o idee. Imi plac motoarele tfsi de la vw, sunt nemaipomenite, atat ca posibilitati de upgradare cat si fiabilitate, si probabil singurele motoare care nu consuma ulei din gama vw...dar motoarele diesel sunt 0, 0 0 0 0 0....asta e adevarul. bafta.

  • Bentley, miercuri, 12.05.2010 19:28
    Generatii...

    Dupa cum probabil n-ati observat...toate generatiile Passat au mers 2 cate 2, cu putine diferente intre ele... Deci urmatoarea generatie nu va fi un salt prea mare...doar un facelift ceva mai pronuntat! Linistiti-va, ca asa a fost dintotdeauna, asta a fost Passat! Oricum arata suficient de bine ca sa nu aiba nevoie de schimbari radicale!

  • ian, miercuri, 12.05.2010 19:47

    da...am spus si o mai spun am golf3 1,9tdi(300000km)si nu consuma gram de ulei...dar motoarele astea ultra moderne de vw papa ulei ...si e o realitate indiferent ca credeti sau nu ...de ce?

  • RTI, miercuri, 12.05.2010 19:58
    BUN DE SERVICE

    nu se mai fac masini la fel de fiabile,cum se faceau pana in 1995,,traiasca ,,meseriasii''(si ma refer la toate marcile,cu mici exceptii)

  • ionut, miercuri, 12.05.2010 20:01

    asi prefera sa imi pape meganul ulei decat sa se strice toata ziua , e belea masina asta

  • ionut 2, miercuri, 12.05.2010 21:24
    Of ce de judecatori

    Nu mai laudati nu stiu ce marci despre care doar ati auzit, ati mers poate de cateva ori cu ele si v-ati facut o parere. O masina inseamna si cat te costa intretinerea si multe altele. Da-l dreaq de ulei de 50 roni la 15mii de km. Daca tot laudati CR de la renault spuneti si cate vizite fac masinile alea la service, spuneti si KIA cum pica dupa putini KM. Zici de OPEL, opel facea masini pt armanta in al doilea razboi mondial. Vrei sa vezi masina cu 675.000km facuti fara probleme la motor? Aia e fiabilitate. Daca pui ulei si te tine 500.000 aia e fiabilitate. Sa nu pui ulei si sa faci vizite la service, aia nu e fiabilitate. Mai cititi si VW a facut vanzri mai mari deca tot grupul francez, renault, citroen si peugeot... Am prieteni buni care au schimbat multe masini franceze pana s-au convins ca nu au nici o treaba cu ce fac nemtii, Eu am un passat 1.9 2006 si sunt mai mult decat mandru de masina asta. costuri la revizie reduse consum cat se poate de bun(~ 4.6 - 4.9) la cat e de mare masina, se si infige cat de cat, nu mi-e frica de depasiri. Ziceti de audi care a tot castigat LeMans, ziceti ceva si de Bugatti GT facut de grupul VAG... Cautati pe youTube filmulete sa vedeti ce face un A4 RS, si in special unul tunat de mtm...e fenomenal. Sincer daca as avea acum bani mi-as lua un A6, mi se pare masina perfecta...

  • @ian, miercuri, 12.05.2010 21:44

    foarte bine precizat....bv motoarele vechi tdi sunt mult mai bune decat cele actuale, chiar si intre un tdi de pe golf 3 si unul de pe golf 5 exista diferente mari de calitate....nu dau un 1.9 tdi de pe golf 3 pe 2 tdi-uri noi 2.0 tdi. bine ca mai exista si oameni realisti. bv

  • slv83, miercuri, 12.05.2010 21:55
    vw

    Oricat v-ati screme, VW e o marca bine vazuta in toata lumea, mai ales la noi. Sunt peste tot in Occident, in China, SUA si mai ales in Ro! Passat e o referinta a clasei compacte cu toate ca sunt si unele modele concurente superioare....cum ar fi Honda Accord!

  • ionut, miercuri, 12.05.2010 22:02
    @

    daca passat-ul e o referinta a clasei compacte(C) golful il duci cumva in clasa mini? clasa D iti supne ceva? daca nu iti zic eu: Această clasă cuprinde autoturismele de tipul Citroen C5, Ford Mondeo, Opel Vectra, Skoda Octavia A5, Toyota Avensis, VW Passat. asa ca nu ne mai da tu referinte. cum golf6 pare rata pe langa golf5 care oricum era ratat(la design ma refer) probabil ca si cu passatul va fi la fel. o cutie pe roti. Sa ne intelegem. tot respectul pt masinile nemtesti dar la design... sa plece la specializare in italia

  • da da...., miercuri, 12.05.2010 22:03

    Passat era o referinta candva...pe vremea cand faceau passaturile alea indestructibile....acum e doar o adunatura de plastic, cu vopsea care se ia foarte usor, cu materiale in interior care se exfoliaza bizar de repede si cu motoare care consuma ulei. referintele acum sunt Accord, C5, Mazda 6, Mondeo si Avensis...iar primele 2 au fost laudate de toate presa...probabil cand va aparea noul model de Passat situatia se va mai schimba dar e greu sa depasesti fiabilitatea Hondei, Confortul C5-ului, dinamica Mazdei 6 si Avensisul.

  • Maka, miercuri, 12.05.2010 22:20

    Suspensia e mai putin supla si versatila ca la generatia anterioara si o revizuire sau proectare completa i-ar prinde bine. Pozitia in scaun a soferului (mai ales daca esti inalt si nu vrei sa stai cu capul in tavan) e cam sus -ar avea nevoie de o ajustare. Spatiul la genunchi pentru pasagerii din spate e foarte putin diferit fata de cel din Octavia. Ceva mai mutl aici ar multumi pe toata lumea. Daca le rezolva pe astea (2.0 TDi PD nu va mai exista, asa ca nu mai e de mentionat) masina aceasta va sta in fruntea segmentului si va tine VW in fruntea clasamentului european dupa cota de piata. Daca vor manca ulei sau nu nu mai conteaza daca o masjoritate de clienti vor fi multumiti. Succes! Cu cat producatorii evolueaza, noi vom avea mai mult de castigat.

  • Expertul, miercuri, 12.05.2010 22:49
    Specialistii lu' peste

    Au si aparut tot felul de "specialisti" care isi dau cu parerea despre masina desi masina pe jumatate nu se vede! Niste afoni care se cred specialisti in industrie auto.

  • andr3i, miercuri, 12.05.2010 23:11

    cu siguranta noual passat se apropie de Passat CC ( care e o masian prea tare la raportul pret calitate). vedeti ce premii a castigat VAG in ultima vreme si dupaia mai vb, va dau cateva ex: dakaru primele 3 locuri, motorul anului, masina anului, varianta BlueMotion e castigatoare in fata unor marci mai renumite, etc. si premiile nu le-au fost acordate de niste matori ci de niste profesionisti din intreaga lume.

  • noname, miercuri, 12.05.2010 23:52

    mercedes sprinter 316 CDI motor de 2.2 litri cu 2 turbine se recomanda completare de ulei dar in general uleiul se schimba la peste 30.000 de km sau in functie de stilul tau de condus, acuma o intrebare : cat de nomral e sa manance ulei doar e mercedes nu sau si asta face parte din clasa voastra de masini inferioare Va salut .

  • ZZZ, joi, 13.05.2010 00:52
    Hmm

    Nu stiu de ce, dar eu tot la Passat CC as ramane, mai ales ca ai varianta si cu bancheta full in spate. Masina aia e prea frumoasa, nu cred ca se vor putea apropia de ea, la design.

  • ene, joi, 13.05.2010 09:18
    consum de ulei

    vito papa ulei mai ceva ca drujba ,dar sant masini bune asa ca nu comentati aiurea

  • alexxa, joi, 13.05.2010 16:23
    vw

    pana acum cativa ani buni majoritatea mergeam in dacie...acum smecherasi de bani gata se dau ei cu parerea despre vw ''ca sunt praf'',dar daca ar fi fost sa aleaga intre logan de exemplu si un vw ,pun pariu ca majoritatea ar fi optat pt vw...si nu ar mai fi comentat nimic in legatura cu asta p.s pana la orma orice masina ai avea tot consuma ulei,mai mult sau mai putin...e normal ca o masina mai performanta sa consume mai putin decat una mai veche

  • DKW, joi, 13.05.2010 17:05

    Oare cati dintre comentatorii de mai sus au banii sa isi cumpere un Passat nou ? Ma enerveaza faptul ca daca mie imi place marca X toate marcile Y, Z sunt de cacat din fel de fel de motive. Dar vorba unui mare GENIU AUTO ,,nici o masina daca este masina nu consuma ulei" - deja inseamna ca orice BMW M si orice Mercedes AMG sunt niste jafuri infecte mai proaste ca Clio si Logan. Bravo !!

  • ion, joi, 13.05.2010 17:18
    @DKW

    Nivelul tau de civilizatie si cultura generala ( nu numai auto) nu-ti permite alt vocabular... sa te intreb varsta, daca ai studii auto de specialitate si ce masini ai condus e o pierdere de timp... pun pariu ca nici nu erai pe tun sa apari cand Clio Williams facea furori in Europa

  • Just Me, joi, 13.05.2010 18:06
    Passat

    eu am vw passat hightline din 2005... 39.000 km rulat. luat de nou.... motor 2.0 tdi. i'am facut de 3 ori schimbl de ulei si vreau sa zic... ca nu mi'a papat ulei deloc... nu stiu de unde si pana unde voua v'a papa ulei... :|

  • asfa, joi, 13.05.2010 19:40
    mda

    ba da ce va place sa exagerati ma cu uleiul asta...sa nu va luati masina asta ca mananca ulei. ma faceti sa rad :))) asta e motivul real nu? sau ca strugurii sunt acrii...gata s-a gasit defectul...pff ... daca si-ar cumpara toti masini ca voi dupa faptul daca mananca sau nu ulei... bine ca nu mananca nimic "chinezariile " voastre care se invart pe rotite de titirez..O2 1.8 tsi.. aproape de a doua pe la 28.000 km a trebuit sa completez putin ulei pentru ca aparuse in bord simbolul vasul si picatura de ulei dar nu ma deranjat lucrul asta. S-a intamplat si nu ma plang. acum la 39.000 km e totul super..concluzie orice motor ar fi normal sa consume cat de putin ulei totusi. si cine continua sa o tina pe a lui eu nu-i vad supararea..asa de suparat e ca trebuie sa schimbe putin ulei? banuiesc ca si masina o mai speli din cand in cand

  • ENE, joi, 13.05.2010 19:44
    VW

    IA PAPAT LA CAREVA ULEI,CA IA FOST PE DUCA TURBO SAU ALCEVA SI SE GENEREALIZEAZA PROSTESTE.

  • ENE, joi, 13.05.2010 19:46

    VORBESC DE SH

  • asfa, joi, 13.05.2010 19:46
    mda2

    si ca sa nu ziceti ca tin partea cuiva am un prieten care are passat 2.0 tdi.. si a schimbat de 2 ori injectoarele...la cate masini sunt facute e imposibil practic sa nu fie si masini care sa aibe probleme..fiecare cu bafta lui in cazul asta..tot raman la parerea ca orice motor ar trebui sa consume ulei oricat de putin si ca exemplu nu mai tin bine minte dar a aparut pe undeva la televizor parca pe la stiri o masina in genul celei de formula 1 BIO... numai din produse bio ..volanul din morcov( evident din fibre de morcov) si nu mai stiu ce...toata masina era din fibre de legume construita atingea o viteza maxima de 212 km si evident ca folosea ulei.unul bio din nu stiu ce

  • bah, joi, 13.05.2010 22:13

    FRATE NUMAI SPECIALISTI PACILEA, MULTI DINTRE VOI CREKA NAVETI CARNET DAR FACETI NAZURI L A PASSATURI SAU CONDUCETI CUMVA NUMAI FERRARI LAMBORGHINI SI MASERATI

  • pit, vineri, 14.05.2010 00:34
    Vw No 1

    Bai copiii s au impartit pijamalele hai la somn nu mai stati pe net aiurea . Cine zice ca motoarele de vw sunt proaste nu il luati in seama ca sigur e un copil de 14 ani care nu are somn . Eu am passat 1.9 tdi pd 2005 105 cp motor bjb , are acum 385697 km la bord si nu am avut probleme cu el si sincer a mancat vreo 15 litri pan acum la completari ( ulei numai castrol ) La tata e alta poveste cu meganu lui 1.5dci 2006 pan la ora actuala la 139.000 schimbat in garantie pompa injectie , si recent la 120.000 4 buc injectoare ( si costa nu gluma )., plus amortizoare , alternator , cap planetare... si acum la 400 m i passatul meu ii da lectii sidaca vorbiti de kia va dau numaru lu varu meu care luni se duce sa schimbe caseta de directie la ceed ( 31.000 km ) poate il cumparati voi ca e hotarat sa nu mai auda de kia :))

  • Turbo, vineri, 14.05.2010 17:35
    mi-e ciuda

    ca nu am asa experienta ca cei de mai sus. N-am ajuns in service decat la revizii sau cand mi-au furat oglinzile. Sunt suparat pe VW ca nu au facut oglinzi din fier forjat sa nu le mai fure romanii, dar parca nu m-a deranjeaza asa mult ca am bani de casco ;P

  • coASA, sâmbătă, 15.05.2010 12:00
    vw

    in general vw e o masina mediocra avand in vedere pretul platit lumea le cumpara pt ca sunt nemtesti in rest doar o dezamagire !

  • bmw, sâmbătă, 15.05.2010 21:33
    WHITEnu ai treaba cu masinile

    ca o noutate pentru tine pana si dacia avea inaintea celor de la vw un motor diesel common-rail Copilu' , taticule nu prea ai treaba cu motoarele tin sa te anunt , cred k ai acasa un logan si mori de oftica ca vecinu are o masina nemteasca am sau nu dreptate.Bai tata vw a mers cu a lor pompe duse pana la capat.Cand concurenta scoate motoare si iti dau un ex mercedes 2.2 cdi 143cp an 2002 , vw avea 1.9 tdi si repet 1.9 de puteri 130 si 150cp si tdi nu CR. Le las pe cele sub 130cp . E mai usor sa treci ca CR decat sa-ti bati capu sa scoti maxim din ce ai acum adica pd. White drag tu nici nu sti ce insemana CR dar vorbesti aici de parca toata viata ai facut motoare de vw. Sunt posesor de bmw sera 5 din 2007 am avut numai bmw pana , si cea ce ma oftica la tine e ca arunci cu noroi fara cunostinta de cauza. Motoarele alea care zici tu ca papa ulei vezi k merg sute de mi de km loganu dupa 100mi de km te duci in vitan si te uiti dupa segmenti si una alta dak nu a picat intre timp.

  • Ionut, luni, 17.05.2010 16:20
    Lasati pe altii sa faca ce stiu si pe nemti sa faca masini

    Sunt posesorul unui Leon care in afara de tabla si plasticele din interior este g5 toata ziua. Pot spune ca am 130.000 facuti in 2,5 ani si nu papa pic de ulei. Daca stii sa il intretii nu are motoru ce sa pateasca pana la 3-400k km chiar si benzina. Si talpa vede, mai ales prin germania. Dar talpa cand era rece nu a vazut niciodata. Chestiile cu loganul care nu papa ulei sunt 0. Cand o sa vad logan la 4-500k km in stare buna mai discutam

  • AUREL, luni, 17.05.2010 23:51
    VW

    Poate cu noul model vor rezolva si problema INJECTOARELOR care cad intr o veselie partea electrica , a calculatoarelor ,pompelor de motorina din rezervor ,si turbinelor la motoarele de 2l diesel !!!!!!!!!!!!!! ITI IAU BANII SI ITI DAU O MASINA CARE TE LASA IN MERS ,SUNT ZECI DE MII DE ROMANI IN SITUATIA ASTA SI SUTE DE MII DE europeni SI hotii de la vw nu au facut RECOLL !!!!!!!!!!!!!!

  • gelu, marţi, 18.05.2010 08:42
    remarca

    ptr UNU, o remarca : prietene tu zici ca "toate motoarele din lume consuma ulei" , insa fara pretentii mari iti spun sincer ca detin o japoneza care are 21 ani, eu o exploatez "normal" de breo 5 ani , are 470000 km, motor refacut de vreo 5000 km, si nu consuma nici 1 grm de ulei... iarta-ma, nu vreau sa te jignesc, dar ar trebui sa fii informat cand vrei sa vb in public....si referitor la vw...masinile lor din prezent sunt mai proaste calitativ fata de cele fabr. in anii 1995-2000...poate la confort au mai avansat....sa aveti o zi frumoasa...

  • Slayer, marţi, 18.05.2010 17:28

    @gelu mai baiatule japoneza ta pe 2 roti cu lanta se numeste BICICLETA ! aia nu consuma ulei. Orice motor de masina, barca, avion, tank consuma ulei mai mult sau mai putin in functie de cat este de bruscat si in functie de calitatea uleiului ( una e sa folosesti ulei Bunica si alta e sa folosesti Castrol ) Cat de trepanat sa fi sa zici ca un motor nu consuma ulei !!!

  • marian, sâmbătă, 03.07.2010 00:19
    passat

    AS VREA sa spun si eu ceva cu referire la papat ulei masinile astea noi exemplu passat 2005 revizia se face la 30 000 km si nu la 15 000 ca la altele de aia poate papa ulei si inca ceva din grupul wv cand mergi mult cu masina tre sa lasi 2 minute la relanti si dupa acea sa opresti motorul si ai sa vezi ca nu mai papa ulei