Ford va „înmuia” suspensia noului Mustang pentru piaţa europeană
Ford va căuta să facă din Mustang o maşină ceva mai confortabilă la viteze mici, trăsătură gândită exclusiv pentru piaţa din Europa, unde anumite drumuri ar putea pune probleme.
Ford a înţeles că tot mapamondul apreciază unul dintre cele mai importante modele ale sale, muscle-car-ul Mustang. Prin urmare, a decis ca actuala generaţie să fie un model global, capabil să se adreseze tuturor clienţilor.
Tocmai acestă trăsătură ar putea fi însă+ digerată cu greu de unele pieţe unde există un specific anume. Printre aceste pieţe se află şi Europa, unde Ford a decis să modifice comportamentul pe şosea.
Dacă la viteze mari, Mustang impresiona prin direcţie şi stabilitate, la viteze mici, suspensia solicita prea mult nervii pasagerilor. Motiv pentru care Ovalul Albastru a aprobat deja un proiect care vizează îmbunătăţirea confortului suspensiei la viteze mici. Această modificare este esenţială înaintea lansării pe piaţa din Europa, unde infrastructura anumitor ţări poate crea un disconfort accentuat clienţilor.
„De îndată ce ne vom ocupa de comportamentul amortizoarelor la viteză redusă, riscăm să alterăm ţinuta de drum sportivă. Chiar şi aşa, vom începe testele în curând, pentru că sunt anumite zone în care mai putem îmbunătăţi”, a declarat Raj Nair, şeful departamentului de inginerie la nivel global.
via autocar
Eu stiam ca americanii prefera suspensii mai moi decat europenii. Deci va fi un fel de Mustang cu pachet drumuri grele, romanii ar trebui sa se simta onorati, pt ca in vest nu stiu pe ce drumuri ar avea probleme ( cu o suspensie mai tare).