Ford va încerca să schimbe soarta actualului EcoSport cu o versiune îmbunătăţită, aşteptată în primăvară
Ford va aduce o serie de modificări actualului EcoSport pentru a face din el un crossover ceva mai dezirabil pentru publicul european. Îmbunătăţirile sunt aşteptate în această primăvară.
Asemeni celor mai importanţi constructori auto prezenţi pe continentul european, Ford şi-a dorit o felie din segmentul cu cea mai mare creştere din ultimii ani: cel al SUV-urilor mici, inaugurat de etalonul Nissan Juke.
Constructorul american a pregătit pentru publicul din Europa modelul EcoSport, o reinterpretare a modelului vândut deja pe alte continente. Reţeta nu a fost atât de apreciată de clienţii exigenţi, iar EcoSport nu a reuşit să îşi atragă prea multe comenzi.
Potrivit unei statistici oferite de Automotive News, Ford nu a reuşit să comercializeze decât 11.257 de unităţi EcoSport în Europa în intervalul aprilie - noiembrie 2014. La prima vedere numărul poate părea suficient, însă comparat cu ceea ce au făcut rivalii este un eşec. În aceeaşi perioadă Renault Captur a primit 149.701 de comenzi, Peugeot 2008 un total de 125.002, iar Opel Mokka 114.658 cereri.
Analiştii pieţei auto prognozează o uşoară creştere pentru EcoSport în 2015, adică un total de 20.239 de unităţi vândute. Iarăşi o felie foarte mică din segmentul care se aşteaptă să totalizeze 900.000 de maşini vândute în 2015.
Pentru a schimba soarta modelului, Ford pregăteşte o serie de modificări pentru EcoSport. SUV-ul de mici dimensiuni a fost surprins testând o serie de îmbunătăţiri. Pe listă se află o suspensie nouă, mult mai adaptată pieţei de pe Bătrânul Continent. Şi în interior vor apărea noutăţi, cum ar fi materiale din plastic de calitate şi o echipare mai generoasă. Aceste modificări ar urma să oferite pe piaţă începând cu luna mai a acestui an.
Dacă printr-o minune Ford reuşeşte să dea lovitura în segmentul SUV-urilor mici, putem spune că veştile sunt bune şi pentru piaţa din România, pentru că uzina din Craiova i-ar putea face loc lui EcoSport pe linia de asamblare, alături de B-Max.
via autocar
personal mi-a placut masinuta asta, asa cum e ea ca un fier de calcat. Dar din review-uri pre ca are mari lacune: prea ingusta, ruliu ridicat, zgomotoasa in interior, materiale de proasta calitate. Parca nu au vrut sa o prezinte ca pe un concurent serios