Ford prezintă noua generație Mustang: păstrează motorul V8 și cutia manuală
Constructorul american de automobile a publicat primele informații și imagini cu noua generație Mustang. Gama de motorizări include, în continuare, unitatea V8 Coyote care poate fi alăturată unei transmisii manuale.
După o lungă campanie de promovare, a venit momentul să facem cunoștință cu noua generație Ford Mustang. Celebrul model american a debutat în cadrul Salonului Auto care se desfășoară acum la Detroit.
Noul Mustang este disponibil, în continuare, atât în variantă coupe cât și decapotabilă. Designul este în mare parte neschimbat, dar există câteva modificări: farurile au fost redesenate, iar aripile din spate lățite îi dau mașinii un aer și mai pronunțat de "muscle car".
Clienții pot opta pentru jante cu diametrul cuprins între 17 și 20 de inch, au la dispoziție 2 variante de culoare pentru etrierele sistemului de frânare Brembo și 12 nuanțe pentru caroserie. Albastru Ember, Albastru Vapor și Galben Splash sunt noi.
Totodată, pot bifa un pachet exterior denumit Bronze Design Series. Mai există și pachetul Performance care vine, printre altele, cu diferențial cu alunecare limitată, frâne Brembo cu discuri de 390 mm pe față și 355 mm pe spate, scaune Recaro și sistem de evacuare activ.
Dacă arunci o privire la interior poți observa foarte ușor că ai de-a face cu cel mai tehnologizat Mustang de până acum. Instrumentarul de bord digital are un ecran de 12.4 inch, iar sistemul multimedia Sync 4 comunică cu șoferul prin intermediul unui display de 13.2 inch.
Avem apoi un volan turtit în partea de jos, zonă cu încărcare prin inducție pentru telefonul mobil (opțională) și tapițerie din material textil sau piele.
Gama de motorizări include, ca și până acum, unitatea de 2.3 litri EcoBoost, dar și o nouă versiune a motorului V8 de 5.0 litri. Ford nu a comunicat detaliile tehnice, dar a precizat că propulsoarele pot fi alăturate fie unei transmisii automate cu 10 rapoarte, fie uneia manuale cu șase trepte.
Lista cu sisteme de asistență este generoasă, dar printre ele regăsim și așa numitul sistem Active Pothole Mitigation. Acesta monitorizează suspensia, caroseria, direcția și frânare și ajustează răspunsul trenului de rulare în funcție de condițiile de drum.
via Ford
Superba, scula. Probabil una dintre ultimele masini care iti va oferi adevarata placere la volan. Mai ales cu manuala... aiaiaiaiaiaiiii!!! Si da... poate ca nu va avea performantele unei Tesle. Dar cum zice vorba aia deja celebra: a compara acceleratia 0-100 a unei Tesle cu cea a unui Ford Mustang e ca si cum ai compara un cuptor cu microunde cu un gratar pe carbune. Microundele incalzesc mai rapid, dar cui ii trebuie un burger facut la microunde?... :)