Ford Fiesta Van facelift vine cu faruri LED în standard și poate funcționa cu bio-combustibil E85
Ford Fiesta Van a primit la rândul său un facelift. Acesta preia noutățile de design de la versiunea "civilă" și, pe anumite piețe, va putea fi comandat alături de o motorizare care funcționează cu bio-combustibil E85.
În urmă cu câteva ore, Ford a publicat primele imagini și informații despre noul Fiesta facelift. Aceleași modificări de design i-au fost aplicate și versiunii Fiesta Van.
Și acesta vine în standard cu faruri LED, iar cele Matrix LED cu funcție Glare-Free High Beam sunt opționale.
Noul Fiesta Van facelift poate fi comandat în două niveluri de echipare (Trend și Sport) și în funcție de varianta bifată poate fi echipat cu jante de oțel, de 15 inch, sau cu unele de aliaj, de 18 inch. Stopurile au rame negre, emblema Ford de pe grila frontală a crescut în dimensiuni, iar paleta de culori a fost completată cu nuanțele Albastru Boundless și Beautiful Berry.
Deși vorbim despre un model destinat livrărilor, clienții pot opta chiar și pentru o suspensie sport, care coboară garda la sol și îmbunătățește manevrabilitatea.
La interior, cei doi pasageri vor regăsi cusături și accente roșii, scaune mai confortabile și o zona de încărcare cu un volum de 0.96 metri cubi. Pot fi încărcate obiecte cu o lungime maximă de 1.283 milimetri, iar capacitatea maximă de încărcare este de 531 de kilograme.
Ford Fiesta Van este echipat cu un motor de 1.0 litri EcoBoost, care dezvoltă 125 de cai putere. Acesta poate fi alăturat unui sistem micro hibrid la 48 V (starter generator) care repornește propulsorul în 350 de milisecunde.
Pe unele piețe, Ford va oferi și un agregat care poate fi alimentat cu bio-combustibil E85 (conține 85% etanol și 15% benzină).
Comenzile vor fi deschise în toamna acestui an, iar primele exemplare vor ajunge în showroom-uri la începutul anului viitor.
via Ford
"poate fi micro.... " bla bla bla... E85 bio.... Ce naşte din pisică, şoareci mănâncă Dacă în Fordu ăla bagi doar combustibil la pompa de hidrocarburi.... şi zero curent, nu se bagă în priză... atunci este uzată moral care minte de îngheaţă apele. De alde Ford hibrid full care este de fapt hibridul non plugin obosit şi Ford îl prezintă ca ceva fantastic ... e jenant. Cât timp alţii fac SFuri full electrice. Să reamintim că maşina Ford electrică e produsă în Mexic, la fel cum Renault produce Dacia Spring în China.