Ford EcoSport - versiunea europeană sosește la Salonul Auto de la Geneva

Publicat duminică, 24.02.2013 11:50 de Dragoș Băltățeanu

Ford aduce la Salonul Auto de la Geneva versiunea europeană de serie a SUV-ului compact EcoSport, dar va prezenta și gama completă de modele Tourneo.

Principala atracție a standului Ford de la Salonul Auto de la Geneva va fi versiunea europeană a modelului Ford EcoSport. SUV-ul de segment B a trecut printr-o serie de modificări, mai ales în ceea ce privește suspensia și direcția pentru a fi bine primit de către clienții europeni. Ford EcoSport are 4.24 metri lungime, 1.69 metri înălțime și un portbagaj cu un  volum ce variază între 322 și 705 litri. Printre dotările de serie se vor număra ESP-ul, șase airbaguri și sistemul multimedia SYNC. 

Gama de motorizări va fi axată în jurul propulsorului Ecoboost de 1.0 litru. Acesta va fi disponibil în versiunile de 100 și 125 CP, iar pentru cei care preferă motorina, Ford EcoSport va fi dotat și cu un propulsor turbodiesel de 1.5 litri și 75 CP. 

Pe lângă modelul EcoSport, standul Ford de la Geneva va găzdui întreaga gamă de modele Tourneo, inclusiv noua variantă Tourneo Courier, o utilitară de segment B construită pe platforma modelului Fiesta. 

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via Autoblog.it

  • antiqua, duminică, 24.02.2013 13:11

    totu-i fain pana la motorizari...sunt total nepotrivite pt. o astfel de masina apoi daca-i si 4x4....nu mai zic nimic.pacat de design e chiar unul reusit.

  • NOOOT !, duminică, 24.02.2013 14:45

    Doamne ce linii de dubita are...jalnic

  • ScorpyonVAG, duminică, 24.02.2013 16:38

    Un fel de MOKKA. Cel mai interesant ,,micro-suv" mi sa parut Pajero Mini cu motor minuscul :))

  • Ovidiu, duminică, 24.02.2013 17:12

    Doar 75 cp scoate 1.5 diesel ??

  • Mircea, duminică, 24.02.2013 19:44

    Polo Blue GT cand se lanseaza in Romania ? e aparut de 5 luni deja

  • MRC, duminică, 24.02.2013 20:13

    Un fel de Mokka, un fel de Trax, un fel de Peugeot 2008. Abia astept sa-l vad "live" si sa-l testez. @ScorpyonVAG: Pajero Mini cred ca a fost un model cu mult inaintea timpului sau. La momentul aparitiei nu prea exista categoria asta, de mini 4x4. De fapt, Pajero Pinin, cred ca era denumirea lui oficiala (fiind desenat de Pininfarina). Daca stam sa ne gandim, acum nu prea gasesti un 4x4 la dimensiunile clasei mici (cand spun 4x4 ma refer la o masina care sa si arata a vehicol de teren, nu SUV-ulete). Totusi, interesant designul lui EcoSport, cu profilul destul de fluid (daca nu ar avea garda la sol inaltata, as fi zis ca este doar o masina compacta) dar cu roata de rezerva asezata pe usa portbagajului.

  • NOOOT !, duminică, 24.02.2013 21:03

    ce linii de dubita are...mult mai reusit kuga...are partea frontala mult prea sus

  • someone, duminică, 24.02.2013 21:36

    pacat de motorizarea diesel, mai ales cand ai in gama 1.6 de 115

  • Cyrus, duminică, 24.02.2013 23:08

    Cam uratica

  • @mafia, luni, 25.02.2013 01:56

    Anosta si plictisiotare, adica ai descris f bine marca ta preferata, toyota.

  • jip, luni, 25.02.2013 08:27

    imi place la maximum....rosul ala sare in ochi dar o alta culoare ar fi, cred, mai potrivita. Botul e pustin cam prea masiv si "rau" iar spatele chiar daca se uita si "urat" la ceilalti parca e prea simplu comparativ cu fata. Per total masinuta e masiva si cocotata pe cauciucuri te imbie la plimbare

  • ironR, luni, 25.02.2013 11:01

    @automarket Exista vreo sansa sa-l vedem anul asta in show-room in romania? urmaresc cu interes aparitia ei, e o combinatie buna sistemul 4x4 cu motorul de 1L.

  • Moje, luni, 25.02.2013 15:08

    Frumos,mai frumos decat Juke.Si Chevrolet Trax arata destul de bine si are motorizari mai potente decat EcoSport.

  • momo, vineri, 03.10.2014 14:21

    masina asta e o fiesta mai inalta si mai grea. e dezvoltata in brazilia pe platforma fiesta, si daca va uitati, la interior e copycat dupa sora-sa mai mica. asa ca, dupa logica lui ford, motoarele sunt numai bune, atata vreme cat merg beton pe fiesta, sunt in trendul actual de downsizing si au luat si premii doi ani la rand (1.0 ecoboost).