
Ford: divizia de mașini electrice a înregistrat deja o pierdere de 2.5 miliarde de dolari
Divizia de mașini electrice Ford a înregistrat deja o pierdere de 2.5 miliarde de dolari. Până la finalul anului, compania americană se așteaptă la o pierdere cuprinsă între 5 și 5.5 miliarde.
Ford a înregistrat o pierdere totală de 2,5 miliarde de dolari în prima jumătate a anului 2024, atunci când vine vorba de mașini electrice. Până la sfârșitul anului, compania americană se așteaptă să piardă între 5 și 5.5 miliarde de dolari.
Pierderile continue ale producătorului auto în segmentul vehiculelor electrice aproape că au anulat profitul de 1,2 miliarde de dolari din al doilea trimestru al diviziei sale Blue, care reprezintă vehiculele cu motor cu combustie internă.
În ciuda provocărilor continue, compania a declarat că rămâne încrezătoare și că poate reduce pierderile. În același timp, Ford a declarat că poate susține o afacere profitabilă în domeniul mașinilor electrice.
Datorită, în mare parte, a echipei sale de inovație dedicată dezvoltării de vehicule electrice cu costuri reduse, compania a realizat economii de 400 de milioane de dolari. Acest lucru s-a realizat prin reducerea costurilor materiale, îmbunătățirea economiei bateriilor și reducerea costurilor de inginerie.
Ford și-a încetinit planurile de tranziție la mașini electrice, pe măsură ce lucrează pentru a reduce costurile. Săptămâna trecută, Ford a anunțat că va investi 2,3 miliarde de dolari pentru a construi camioane F-Series Super Duty la complexul său de asamblare Oakville din Ontario, Canada.
Producătorul auto a anunțat anterior planuri de a converti facilitatea într-un complex de producție de vehicule electrice.
Logic, ca nu se vand. La ce preturi cere Ford si apoi si dealerii umfla de le ia dracu si mai mult, e noaptrea mintii. Preturile trebuie sa fie la jumatate din ce se vinde la clienti acum. Sunt aberant de mari preturile Chiar si la noile modele. Explorer, o masina de 4.4m, cer pe ea cat o tesla de 4.7 full option. Fordu iti cere mia de euro pe pompa de caldura (care este esentiala la o electrica, oferind super performante pe curentul cvonsumat) si care vine stock pe tesla., plus restul. Si mai departe. Pai de aia ai pierderi, ca vrei sa te imbuibi ca nesatulul din vanzarea initiala, ca apoi nu mai ai cum sa furi pe consumator cum faceai la combustie. Nu mai ai revizii, nu mai ai consumabile, nu mai ai inselatorie grosolana, si vor sa isi faca acelasi banet dar dintr-o bucata, la cumparare. Ori, daca faci asta, numai redusii mintali iti dau banii aia.