Fii designerul lui Renault Laguna!
Automarket va provoaca: Ce ati schimba la designul lui Renault Laguna? Noi vom redesena masina asa cum vreti voi!
Proiectul Fii Designer trece astazi la cel de-al patrulea episod. Dupa ce ati fost invitati sa criticati si sa propuneti noi forme si noi elemente de design pentru BMW Seria 3, Dacia Logan si VW Golf 6, Automarket va arunca astazi o noua provocare: redesenati Renault Laguna!
Laguna a fost modelul Renault care a inaugurat noua filosofie de design a marcii franceze, aceasta stand la baza exteriorului noii generatii Megane, Scenic si Clio si urmand sa faca parte din logica creativa a familiei Renault in viitorul apropiat. Desenata sub indrumarea lui Patrick Le Quement, designerul-sef al celor de la Renault, noua generatie Laguna a reprezentat un punct de cotitura in viziunea marcii franceze. "Noua Laguna e diferita fata de ceea ce am facut pana acum, este un produs cu adevarat premium", spunea Carlos Ghosn, prezedintele Renault-Nissan, la acea ora.
Designul noului Laguna nu s-a bucurat insa de aprobarea masei publicului, succesul modelului francez fiind unul mediu. Patrick Le Quement a recunoscut la vremea lansarii faptul ca Laguna dispune de un design placut pentru unii si mai putin placut pentru altii, considerand insa ca elementul care primeaza in constructia noului Laguna este calitatea: "Laguna este un model putin conservator ca design, insa era foarte important sa ne asiguram ca il ridicam la calitatea pe care o doream cu totii. Vom lucra in continuare la capitolul aspect", spunea Le Quement intr-un interviu acordat presei britanice.
Provocarea noastra este simpla: daca ati putea, ce ati schimba la designul exterior al lui Renault Laguna? Aveti la dispozitie imaginatia si ochii, noi punem la bataie creionul designerului Andrei Avarvarii. Cele mai bune propuneri vor fi luate in considerare la desenarea unui Renault Laguna pe care il dorim ceva mai atragator ca design.
TU CE AI SCHIMBA LA DESIGNUL EXTERIOR AL LUI RENAULT LAGUNA?
-
tzenu bmw, luni, 03.08.2009 13:10tare frate
super tare frate arata ca un ursulet de prin 90' spatele i destul de simplu parca imprumutat de la 135coupe da se incadreaza bine pe ansanblu masini ce sa mai zic de fata calumea cred ca nu sar supara nime ca cei de la bmw sa produca asa ceva si in serie limitata cumpar io 1
-
topodriver, luni, 03.08.2009 13:29design laguna
stopurile din spte le-as mari putin sa fie mai late si rotunjite la capete adica spre numar. la fel si farurile putin mai rotunjite la imbinarea cu bara parasoc.Se anuleaza coltul acela din bara. oglinzile se impreuna cu bara fata la fel ca si la opel vectra 1998 2000 manerele usii vor fi amplasate sus la fel ca si la alfa 147 sau seat leon.Geamurile spate de la usi vor fi dintr-o bucata mai mare si una mai mica doar pentru maner lasat. Jenti pe 17 cu multe spite si pe culoare neagra Tot la faruri din fata vor avea fond negru si semnalizarea intre far si bara parasoc pe toata lungimea farului si de culoare alba La stopuri in doua nuante un rosu rubiniu inchis si alb fumuriu Doua randuri de esapamente cu iesire trapezoidala Partea din fata de la bara parasoc se va inlatura grila aceea de sub numar si vor fi 3 una mare in mijloc si doua in forma de S in care se va ingloba farurile de ceata tot in forma de S. Stergatoarele vor fi ca la Seat Leon In rest atat
-
pesso, luni, 03.08.2009 13:30Tot
-In fata ar trebui modificate farurile o alta forma mai alungita,poate in genul celor de pe vechiul model -Grila de sub emblema sa fie mai pronuntata -Proiectoarele scoase mai in afara si o idee mai mari -Oglinzile ar trebui sa fie mai mici si cu o forma mai ascutita -Spatele mai coborat -Stopurile sa fie situate deasupra barii si fara sa fie prelungite pe latereal
-
Enea Alin, luni, 03.08.2009 13:33
In primul rand... -farurile mai ingustat,ma refer la partea de sus,iar semnalizarile sa fie in linie cu farurile,ma gandesc la modelul de la BMW E46. -grila fata gen vw golf GTI -oglinzile in aceeasi culoare cu caroseria,iar ca forma ceva asemanator Audi A5. -jante gen audi r8 de restul se ocupa altii:))) asteptam si ideile lor Bafta;)
-
LM, luni, 03.08.2009 13:35Fii designer
Pe cand Tata Nano ? Cred ca ar fi intr-adevar un model de nivelul acestui "proiect" ! Poate iese din el (cu ajutorul "designerilor") un Mercedes ...sau poate un Volvo (n-am nimic cu nici una din firme, dar suna bine ca "target"). Spor la treaba!
-
Andrei.P, luni, 03.08.2009 13:37
Stopurile ar trebui coborate impreuna cu semnul renault pana cand actuala linie a portbagajului le "taie in doua parti egale"(imaginar..). Farurile ar trebui sa fie putin mai inchise la culoare(fumurii) ca cele ale fostei generatii laguna, in acelas timp farurile ar trebui ingustate din interior(ar trebui sa se termine unde se termina a doua lupa a farului. Semnul renault ar trebui sa fie putin mai mic iar intre capota si bara din fata ar trebui sa se faca loc pentru o priza de aer ceva mai generoasa(arata prea feminin acum) Linia laterala a masinii ar trebui sa fie mai dreapta iar manerul de la usa din spate ar trebui coborat la acelas nivel cu cel al usii fata
-
erbhst5, luni, 03.08.2009 13:38dh
Masina e frumosa, insa sta prost chiar foarte prost la capitolul after salles, o alta mare problema a celor de la Renault e ca trebuie sa dovedeasca ca Laguna III e un real succes dupa ce cu Laguna II s-au facut de minune.Sa implinit un an de cand a fost lansata si nu cred ca sa vandut in mai mult de 500 exemplare. Nu cred ca designul e cel care nu vinde ..............................
-
Stelian Opincariu, luni, 03.08.2009 13:55
Ziceti PAS la design! Trebuie schimbat cu totul! Cea mai urata masina din viata mea care am vazut-o. Poate daca vreti sa scimbati ceva puneti farurile de la Megane 2 fata, iar in spate stopuri ca la ALfa romeo Mito! Asa este!
-
claudiuh, luni, 03.08.2009 14:07fata
In fata as reduce inclinatia capotei, sa fie mult mai aproape de orizontala. Iar botul sa fie mai "bont" gen Audi, mai putin ascutita. Unde e mini grila aia fata dintre sigla si locul pentru numar, sa se coboare numarul putin mai jos, sa se mareasca grila aia suficient cat sa integreze sigla in ea.
-
adylyk, luni, 03.08.2009 14:14Renault LAGUNA
As schimba urmatoarele..... 1.Fata sa semene cu vw scirocco mai precis grila radiatorului,iar sigla sa fie fix in centru ei ca la VW 2.Bara fata unde se afla farurile de ceata sa fie exact ca al opel insignia...si dunga aceea de pe portiere 3.Un spate de seat exeo (hayonul si stopurile mai exact) 4. Oglinzile de la mercedes benz clasa C...succes la desenat
-
alexandru26, luni, 03.08.2009 14:30laguna
Laguna mereu a fost o masina mare spatioasa si luxurianta, la design fata supara putin,cei de la renault vad ca incep si ei ca cei de la peugeot cu acel "zambet" numai ca la laguna este cam trist si seamana cu rechinul balena. Lagunei i-ar trebui : proiectoare de forma dreptunghiulara pentru ca nu se potrivesc deloc astea rotunde cu farurile si liniile masinii care bineinteles sunt ascutite;o grila dreapta intre faruri cu emblema ca la vechile modele dar stilizata, in zona radiatorului gura aceea sa aibe linii ascutite iar pozitionare numarului de inmatriculare sa fie jos ca la Citroen C4 coupe. Acum la spate : stopurile ar fi trebuit unite in zona de sus (zona rosie); esapamentul de forma triunghiulara s-ar integra mai bine cu liniile masinii, iar lampile de ceata mutate in interiorul stopurilor spre interior.
-
sgiea, luni, 03.08.2009 14:46idei proprii
stitzi nu as vrea sa comentez nimic.vreau doar sa stiu dak putem face schite proprii si cu aceasta masina?sper k moderatorii sa posteze un raspuns:D
-
Adi's, luni, 03.08.2009 14:51...
In primul rand vreau sa le multumesc celor de la Automarket pentru ca ne ofera aceasta posibilitate de a ne spune parerile in legatura cu redesenarea acestor masini. Bravo baieti, sunteti tari ;). Sa trecem la subiect.... La partea frontala as modifica farurile sa fie putin mai agresive,mai pline de viatza si nu vreau sa mai dau exemple de la alte masini pt a nu mai copia ideile altora...Incercati sa le modificati pe astea, sa fie totul cat mai original. Apoi grila radiatorului, si ea ar trebui modificata, e prea dreapta. Incercati sa ii prelungiti colturile un pic in sus si aici mentionez ca la noul Megan ca sa ma fac mai inteles.Cam atat pt partea din fata. Sa trecem acum la partea din spate. In primul rand stopurile.Sunt foarte urate si ridicate prea sus.Coboratile mai jos si modificatile un pic, sa fie mai patratoase. Incercati sa puneti deaupra portbagajului si un mic spoiler, iar pe partea laterala redesenati jantele. Sa fie mai mari si cu multe spite. Spor la treaba.
-
STEFAN88U, luni, 03.08.2009 14:56LAGUNA
partea din spate...deasupra faruriloe sa aiba forma unui eleron -in fata jos, grila si proiectoarele. multumesc
-
ReVoLuTiOn, luni, 03.08.2009 15:16Greu...
Un design destul de "ciudat" la masina asta ... mi se pare in proportie de 80% un design reusit, insa partea frontala mi se pare ciudata ... - Blocurile optice mi se par mai potrivite de la Noul Megane - Capota ar mai trebui lasa iar forma ei ar trebui sa mearga "in jurul" farurilor, ca la Laguna coupe - Parbrizul ar trebui inclinat la un unghi mai mare - Grila de sub faruri este mul mai frumoasa la laguna coupe - In spate i-ar sta perfect cu prelungirea lunetei finalizata cu eleronul de la Laguna Coupe.
-
Alex, luni, 03.08.2009 16:10mda
Mie mi se pare o masina frumoasa , nu as mai modifica mai nimic.Allez Renault !
-
semtex, luni, 03.08.2009 16:13
Laguna 1 Concorde a fost perfecta...
-
moa, luni, 03.08.2009 16:14...
- fata, acolo unde scrie Laguna pe inmatriculare, puneti o grila ca si la Audi, un trapez cu baza mare SUS, iar baza mica jos, - baza mica si cele doua laturi ale trapezului sa formeze liniile "continue" incepute de liniile interioare ale farurilor - dispare grila aia neagra lunga si ingusta de jos - astfel se pot pastra liniile alinginte ale botulul... si eventual in partea de jos (fata) o mic "spoiler" sau cum se cheama aia... - toate cele de mai sus chiar daca seamana cu liniile de audi a se face cu linii Renault, adica mai patratoase. - SPATELE, sa ramana doar stopurile (triunghiul) care nu este pe usa de la portbagaj. dar putin mai aranjate (defapt mult mai aranjate, sa nu mai fie triunghiuri ci dreptunghiuri) si mai jos, sub linia aia orizontala. - si exact unde este acea linie orizontala frumoasa in spate, doar pana acolo sa fie fundu masini... nu mai sus. - si inca ceva. semnul renault fata sa fie in mijlocul grilei despre care vorbeam mai sus si mare... Bafta.
-
valy_budascu, luni, 03.08.2009 16:19Laguna
Propuneri: -farurile mai subtiate si putin mai agresive(stil laguna 2); -grila pozitionata mult mai sus (la contactul cu capota); -pe spatiul unde este acum pozitionata grila (si care va ramane gol) ar trebui inca un decupaj pentru intrarea aerului, ceva mai agresiv si cele doua proiectoare incastrate mai spre laterale; -sigla din fata ar trebui mutata in mijlocul grilei undeva mai jos; -stopuri dispuse vertical in lateralele portbagajului (eventual in stilui lui citroen c6) cu posobile prelungiri pe portbagaj; -schimb de locuri intre sigla renault si "laguna" pe portbagaj.
-
moa v.2, luni, 03.08.2009 16:20v.2
- fata: spoilerul fata sa nu contina ABSOLUT nici o gaurica de priza de aer, sau grila... nimic... neted, sa curga si sa accentueze formele care pornesc din partea de sus a capotei, faruri si coboara... - stape: stergeto de tot stopurile astea ridicole, si sa puneti exact unde este linia acea frumoasa orizontala o dunga subtinre de stopuri pe toata latimea masinii... (ca la Ford Scorpion, DAR nu jos la spoiler si exact pe linia de care vb), si cat se poate de ingust... 2 jejete MAX.
-
brunetul, luni, 03.08.2009 16:26Design Renault Laguna
Farurile mi-ar placea sa fie mai joase un pic...sunt prea suse...
-
Stelian Opincariu, luni, 03.08.2009 18:15
@ Alex cred ca aberezi daca zici ca laguna arata bine! Ai cumva ochelarii pusi pe nas?
-
raul stanciu, luni, 03.08.2009 18:38praguri
sa dispara bandourile laterale (obsesie franceza) si sa aiba niste praguri laterale in genul noii toyote avensis consola spate mai masiva si mai profilata si un element cromat in spate ori ca la jaguar xf, ori ca la noul pasat ceva stopurile sa fie ceva mai masive (nu mult) complet rosii iar pentru lumina alba (marsarier) si semnalizare sa aiba integrate discrest o bageta fina alba (in genul bmw x6)
-
paulescu, luni, 03.08.2009 18:47spate
avand in vedere ca e un hathback as vrea ca haionul sa se deschida ca la noul koleos ... e mai practic partea pe care scrie laguna in jos si cea cu rombul in sus cela 2 parti delimitate printr-o bagheta fie crom fie negru lucios
-
screamy_b, luni, 03.08.2009 21:24Propuneri
-as vrea ca partea din fata si fie asemanatoare daca nu chiar la fel cu ea de la noul megane coupe. - farurile sa fie asezate mai pe coltul barii fatza si mult mai ingustate de la mijloc, sa aiba aspect mult mai ascutit. - capota motorului sa fie asemanatoare cu cea de pe honda accord, cu acea bombare in fata. stopurile sa aiba forma unui boomerang astfel incat sa formeze un U sau V si sa se prelinga de-alungul masinii ca la seria 5. -portbagajul sa fie mai jos pt a se potrivi cu stopurile , iar luneta sa fie mai mare putin -bandoul lateral OUT. - linia aceea de-alungul masinii sa fie mai pronuntzata , pt ca dak se va lasa portbagajul mai jos ...si linia se va duce la fel, mai jos si va arata suuuper. sper sa va placa ideile ! :)
-
DaSilva, luni, 03.08.2009 21:46Renault Laguna
In primul rand, la o privire fugara, se observa cu mare usurinta problema majora a cestui model desenat intentionat urat. Contururile rotunde ale lateralului, linia mediana unduita, luneta fara colturi, amestecate cu farurile hidos de mari, colturoase si complet neproportionate, stopurile in aceeasi nota, chiar mai urate si spoilerele fade, neinspirate. S-a mers probabil pe o linie care sa para "clasica", dar a iesit un "mosneag" cu trasaturi aspre si piei atarnande (spoilerul frontal se imbina descendent cu aripile, inposibil de determinat de ce s-a ales aceasta solutie). E foarte greu de redesenat asa ceva, pentru ca e foarte complicat de mentinut stilul general, moderat si clasic al lateralului nealterat si sa faci ceva cu fata si spatele monstruoase. Si totusi... Fata: - necesita o usoara inaltare, capota mai plonjata, o zona mai solida la imbinarea montantului frontal cu capota - imblanzirea si micsorarea farurilor, poate ceva in stil Megane - spoilerul cu taietura clara, eventual ascendenta sau foarte clar descendenta pe laterale - masca frontala mai ingusta si mai inalta, ciu o forma mai ferma, nu "moale" si "plangacioasa", eventual din mai multe parti ca la Megane - leduri la pozitii sau/si la luminile auxiliare din spoiler - sa se apropie stilistic de Megane care are o linie unitara, reusita - nu cred ca ar strica un caracter usor mai sportiv care ar putea fi imprimat de niste linii in "V" ce s-ar mixa frumos cu sigla Spate" - Spoilerul asemanator cu cel al lui "Megane" coupe - Stopurile rotunjite, eventual plasate vertical, sau si mai bine in genul celor de la noul Megane Estate, sub forma de bumerang, eventual dispus invers ca la Megane - linia unduita a lateralului sa se continue mai lin pe spate nu de parca ar fi rupta - aparitia unui eleron discret, mai inalt in mijloc si mai plat pe laterale, cu forma de arc larg de cerc Lateral: - roti mai mari si un ecartament ceva mai lat - pragurile profilate ascendent spre spate pentru a imprima dinamism - ornamentul cu rol de protectie al usilor sa dispara pentru ca nu se incadreaza cu linia mediana unduita - eventual o micsorare a inaltimii geamurilor (linia inferioara ar putea urmari linia unduita) Cam asta ar fi... SUCCES!
-
OMEGA, luni, 03.08.2009 21:57Totul
Si inca o data totul. Nu sunt de loc un fan al modelului. prea putine modele mi-au placut de la cei de la Renault. In majoritate concepturi. Nu as vrea nici sa-i jignesc dar nici sa-i flatez pe cei de la Renault. Mai au mult de lucrat ca sa ajunga din urma masinile germane gen BMW(fan) sau WV(detinator WV Golf 5 GTI) sau pe cele italiane. O masina care sa imi placa nui vreau sa fie copiata dupa alte masini cum am vazut pe altii de pe forum (no ofence). Vreau ceva original (de aceea nu ador masina noastra nationala) si sport. Cam asta as dori de la un Renault perfect. Succes in continuare dar nu o tineti tot asa.
-
[email protected], marţi, 04.08.2009 11:17
farurile stopurile forma si stopurile masina trebuie redesenata complet va rog trimitetimi poze pe mail cu poze dupa ce masina a fost redesenata de dumneavoastra va multumesc!
-
[email protected], marţi, 04.08.2009 11:18
la interior nu as face nici o schimbare
-
wax, marţi, 04.08.2009 13:10au au
Stoprile coborate exact sub cele actuale. In fata grila dintre proiectoare imbunatatita cu un scoop in culoarea masinii.
-
jiji, marţi, 04.08.2009 17:24
Cea mai disproportionata masina de la renault dupa care urmeaza clio.Parca prin anii 90 nu erau asa nasparlii ca acum.
-
cretzulescu, marţi, 04.08.2009 18:35botul
botul masinii, de la parbriz in fata s-ar putea prelua de la laguna coupe care in mod ciudat arata mult mai bine cu toate ca e aceeasi masina!!!!! asta imi alimenteaza ideea ca designerii au putut dar n-au vrut s-o faca sa arate mai bine(sau poate s-or fi gandit cei 2 neuroni sa nu se canibalizele lucru imposibil pentru ca sunt oricum diferite hath/coupe), daca ma gtandesc mai bine pana si botul coupeului poate fi imbunatatit
-
creek, marţi, 04.08.2009 18:38lampi fata
lampi fata cu pozitii si semnalizatoare integrate cu leduri in ganul celor de la audi a4. forma nu importa
-
dany, marţi, 04.08.2009 19:40e renault
imaginati-va ca aceasta masina ar avea dimensiuni mai mici si s-ar incadra in clasa compacta. ar fi okay nu-i asa? precizez ca desi nu-mi plac modelele renault acesta e totusi modelul cel mai reusit! problema lagunei este ca ea se vrea o masina mai ieftina dar apropiata ca performante, finisaje si dotari de cei care domina in clasa premium: bmw, mercedes, audi, jaguar, lexus etc. ori, clientul unei asemenea masini isi doreste in special prestigiu chiar daca da un ban in plus. laguna este urmasa modelului renault 25 care mie mi-a placut mult la vremea ei.haideti sa deducem cui s-ar adresa aceasta masina. probabil unei familii cu copii, trecuti de 40 ani, cu venituri din clasa de mijloc. numai ca aceeasi potentiali clienti se pot orienta spre megane care e mai ieftin, mai manevrabil, poate avea un portbagaj la fel de mare daca se opteaza pt. break etc. masinile din clasa medie au crescut in dimensiuni in ultimii ani, unele ajungand acum la standardele clasei mari din urma cu ceva timp. este cazul lagunei, fordului mondeo etc. (marcile premium merg pe o delimitare clara a celor doua clase, in timp ce ceilalti doresc sa impinga in sus modelele medii pt a suplini lipsa din gama a modelelor mari - vezi colapsurile unor modele precum ford scorpio, opel omega si chiar toyota camry in europa). numai ca modele cu asemenea dimensiuni sunt dorite in special de clientii modelelor premium. daca presupunem ca cineva care s-ar "mula"pe un model mare premium nu are bani de achizitie si intretinere pt acel model, atunci in mod logic acel cineva se va orienta in" jos "tot in gama premium ... sau va opta pentru ceva asemanator dar nu la fel de prestigios(aici se incadreaza laguna, mondeo etc.). daca acceptam ca aceste modele ofera (cum am aratat la inceput) cam tot acelesi performante, confort s.a. ca cele premium si ne asumam renuntarea la prestigiu, atunci designul va fi cel care ne va face sa cumparam sau nu o astfel de masina, iar un om serios trecut de 40 nu isi doreste o masina mickey mouse (...eventual colorata in roz...) in concluzie totul ar fi bine daca modelul s-ar adresa clientilor de megane. mie imi plac stopurile dar cred ca ar trebui redesenate pe gustul unora mai "seriosi". de asemenea farurile ... mai in stilul celor dinainte de facelift... spoilerul din fata imprima o nota trista (linia aceea convexa in raport cu proiectoarele de ceata) si contrasteaza cu aspectul oarecum juvenil din spate...
-
dany, marţi, 04.08.2009 19:52premium
pentru ca au constientizat ca nu pot fi competitivi in toate clasele (in special daca ne referim la prestigiu) unii constructori au infiintat marci premium (vezi toyota - lexus, nissan - infiniti, honda - acura), altii au infiintat divizii "prestigioase" (mazda - xedos). iata ca laguna se vrea pozitionata la acelasi nivel mai putin "pret de achizitie" cu infiniti (aparitia lagunei coupe este un argument in plus). altii care se aflau sus, in "stratosfera", au cumparat marci mai putin "pretentioase" pt a concura in cat mai multe segmente de piata ( vezi afacerea bmw - rover). unora le-a reusit...
-
RRC, miercuri, 05.08.2009 15:21Laguna
Pt mine Laguna este o mare deziluzie. Ce nu inteleg este: de ce macar Laguna coupe n'au facut-o dupa Renault Alpine A110? Cand ai in istorie o masina superba, decat sa faci rahaturi mai bine copiaz-o din 30 in 30 ani.La fel si Citroen cu DS, la fel si Peugeot cu 304 sau 504. Oamenii astia nu gandesc?Sa vedeti numai ce chifla o sa dea si citroenul cu noile DS uri, de-o sa ne faca sa uitam de acest nume.
-
alex_90, joi, 06.08.2009 21:37Laguna
la noua laguna ar trebui ca farurile sa fie luate de la vechiul megane sedan si spatele ar trebui lungit cu farurile de la mercedes C250,iar garda la sol un pic mai ridicata.
-
QS, joi, 06.08.2009 21:43
LAGUNA NU ARE NEVOIE DE MODIFICARILE CARE LE IMPUNETI VOI !!! STIU CA NU VA CONVINE SI O SA STERGETI COMENTARIUL , DAR ASTA E PAREREA MEA !
-
viki, vineri, 07.08.2009 15:18ba are
ba are nevoie de multe la capitolul design exterior ca de asta nici nu s-a vandut foarte bine chiar dezastruos in ciuda faptului ca la interior e ok si partea tehnica s-a imbunatati mult. referitor la tehnica le-as mai recomanda celor de la regia reno sa puna si niste cutii automate cu ambreiaj dublu pe toate motoarizarile avand in vedere conceptul masinii orientet spre familie: confort, siguranta, economie. nu intamplator in eu breakul se vinde mult mai bine ca si la pasat dealtfel
-
viki, sâmbătă, 08.08.2009 13:10sugestie
s-ar putea sa fie cam tarziu dar mi-a placut fata masinii din articolul: http://www.automarket.ro/stiri/asa-va-arata-noul-renault-megane-10907.html daca tot n-au mai facut asa meganul, probabil din ratiuni de costuri s-ar putea pune pe laguna care n-ar trebui sa aibe astfel de probleme.
-
poze, duminică, 09.08.2009 16:49poze
salut....am o problema...eu am redesenat imaginile....dar si-au schimbat formatul si nu le pot da upload pe nici un site....eu le pot deschide in calc...dar pe net nu le recunoaste...cum fac sa le trimit???
-
Peugeot, duminică, 09.08.2009 20:11Laguna
partea din fata ar trebui schimbata incepand cu farurile...........si proiectarea unei noi grile diferite de restul gamei deja putin prea asemanatoare.........liniile laterale inspirate putin din megane coupe ......spatele reinoit incepand cu blocurile optice spate...........un aspect al masini mult mai cald cu linii usor ondulate .....prin care curgerea aerului sa se faca fluent .........oglinzi in ton cu aspectul masini.........o silueta zvelta si bine proportionata....
-
floryn, miercuri, 12.08.2009 01:00sall !
- faruri: ceva gen Noul Ford Focus - triple spate....ceva mai pe rotund...gen VW Golf 6 - sigla Renault ceva mai micutza - capota dintre faruri, partea cu sigla, ceva mai inaltata, - triplele spate ceva mai jos,... sigla spate la fel .... si a treia tripla spate deasupra siglei,...ceva gen Seat Cordoba - oglinzi ceva gen VW golf 5 ..cu semnalizatoare - plafonul in continuarea parbrizului fata....ca la Citroen - linia laterala sa dispara sau cel putin sa fie mai pe rotund .... prea '' patratoasa'' ... - jenti ceva mai late - incepand de la jumatatea masinii pana spre portbagaj ceva mai inaltata, prea joasa (ca la Symbol) ,,... Mult succes Automarket !!! Sunteti cei mai tari ...Bv. voua !!!!!!!
Citeste si
-
MODELE | luni, 15 februarieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Peugeot 407?Automarket va ofera posibilitatea de a redesena in mod virtual Peugeot 407, model care a debutat pe piata acum sase ani. Citeste tot
-
MODELE | luni, 1 februarieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Porsche Panamera?Episodul din aceasta saptamana al seriei "Fii designer" il are ca actor principal pe Porsche Panamera, primul coupe cu patru usi din istoria producatorului german. Acum ai ocazia sa schimbi design-ul acestui model controversat! Citeste tot
-
MODELE | luni, 18 ianuarieFII DESIGNER: Redeseneaza BMW Seria 6 asa cum vrei!Automarket va invita sa veniti cu propuneri de design pentru redesenarea lui BMW Seria 6. Noi vom desena modelul german conform specificatiilor voastre! Citeste tot
-
MODELE | luni, 4 ianuarieFII DESIGNER: Ofera-i o noua fata lui Citroen C4 Coupe!Automarket si Andrei Avarvarii va invita astazi sa redesenati actualul Citroen C4 Coupe. Modelul francez exista pe piata inca din 2004 si se pregateste de o noua generatie. Citeste tot
-
MODELE | luni, 21 decembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Dacia Duster!Automarket va invita sa modificati exteriorul noului Dacia Duster. Timp de sase zile vom culege propunerile voastre si vom realiza o versiune modificata a lui Duster, desenata conform specificatiilor voastre. Citeste tot
In partea din fata: - intreaga parte de sus a farurilor sa fie coborata, cam aproape pana la linia imaginara ce ar pleca din cele doua colturi laterale ale logo-ului romb, si intrega lor pozitie sa fie mai coborata, pentru a nu lasa spoilerul sa urce asa de mult sub acele alungiri laterale ce inglobeaza semnalizarea. - sigla un picut mai mica - acea "gura" din spoiler, linia rotunjita din partea de sus sa fie coborata pana in partea de jos a acelei baghete cromate, care automat ar disparea. - si intreaga partea din fata, colturile, si mai ales cele de jos sa fie duse un pic mai spre exterior, sa nu mai para masina cumva trasa din ambele parti pentru o imagine cumva ingusta. In partea din spate: - acea nervura laterala care se intinde pe caroserie, spre partea posterioara sa coboara mai spre zona decupajului rotilor, sa urmeze conturul acestora, si automat si pe haion sa fie mai jos, pentru ca spoilerul sa nu urce pe cele doua parti atata de mult sub stopuri. - stopurile pozitionate astfel mai jos, si sa aiba ca forma exact conturul acela pe care il are tabla actualmente chiar sub zona becurilor de marcharrier. - rombul pozitionat un pic mai jos - luneta sa nu aiba acea rotunjime la partea de jos, si ca coboare inca un pic, pana la partea de sus a stopurilor, urmand linia actuala a deschizaturii haionului.