FII DESIGNER: Ce vrei sa schimbi la BMW 135i Coupe?

Publicat luni, 12.10.2009 11:24 de Sebastian Toma

Automarket, BMWBlog si Andrei Avarvarii va invita sa specificati ce ati dori sa schimbati la BMW 135i Coupe. Modelul va fi redesenat conform specificatiilor voastre si va fi prezentat miercuri, 21 octombrie, pe Automarket.

Episodul din aceasta saptamana al seriei “Fii Designer” ne aduce in prim plan modelul BMW 135i Coupe. Compacta bavareza va fi redesenata de catre Andrei Avarvarii in baza specificatiilor voastre, iar cititorii BMWBlog vor avea si ei o versiune a lui BMW 135i Coupe, pe care o veti putea vedea pe sectiunea dedicata a portalului respectiv.

Modelul BMW 135i Coupe este singurul model din clasa sa care beneficiaza de tractiune pe puntea spate. Totodata, acesta are greutatea distribuita egal intre punti si un motor montat longitudinal. Mai mult decat atat, Seria 1 este cel de-al doilea model BMW in materie de vanzari, inregistrand aproape o cincime din numarul de unitati vandute in 2008. Avand in vedere dimensiunile, pretul si caracteristicile sale, putem spune ca modelul 135i este succesorul spiritual al lui BMW 2002.

Pentru unii cititori, modelul 135i Coupe poarta anumite similitudini cu legendarul E30 325i, gratie masei scazute si a perfomantelor obtinute datorita motoarelor puternice. Ramane de vazut daca design-ul actual al modelului 135i Coupe mai este pe placul vostru, al utilizatorilor Automarket, sau daca ati dori sa operam anumite schimbari majore la nivelul acestui model, capabile sa imprime un caracter mai sportiv.

Designerul Andrei Avarvarii va invita alaturi de Automarket si BMWBlog sa spuneti ce ati schimba la aspectul exterior al lui BMW 135i Coupe. Modelul bavarez va fi redesenat exact asa cum vreti voi pana miercurea viitoare.

 

  • Andrei.P, luni, 12.10.2009 12:33

    O sa incep de la faruri, consider ca acest model se vrea noul "ursulet" pe numele lui "e30" deci farurile trebuie sa fie mai inguste(sa nu se mai extinda pe capota si cat mai putin pe aripa, sa stea pe masca la locul lor) Plafonul ar trebui sa fie coborat putin pana cand nu mai e aproape de loc curb, cat mai drept =agresit. Geamul din spate trebuie alungit . Ajungand la stopuri consider ca ar arata mai bine(si mai aproape de e30) daca nu ar mai exista partea de sus a stopului acesta ramanand asemanator cu cel de la e92, stopurile sa nu se mai intinda pe aripa spate, sa se extinda pana aproape unde incepe locul destinat numarului de inmatriculare(ca la e30) Grila ar trebui sa fie pertotal neagra fara partea cea rosie dintre cei doi "rinichi". Capota ar trebui sa fie putin mai lunga pentru a crea un unghi cu masca, cum era la seria 5 e28

  • Andrei, luni, 12.10.2009 12:35

    1.Daca ar fii ceva sa-i schimb ar fii la stopurie din spate.Sa fie fara acel unghi cum vine usa portbagajului.Nu stiu daca sunt destul de explicit.Sa fie fara acel unghi cum vine capota prtbagajului, stopul spate sa fie rorunjit in ambele parti suprioare. 2.O bagheta cromata/nichelata deasupra numerelor din spate, a placutei de inmatriculare.Exact cat tine placuta.

  • enoeht, luni, 12.10.2009 13:21

    Fata: - faruri drepte, fara "umflatura" dinspre aripa, si ingustate putin catre grila dubla fata. - capatul farului tras mai putin pe aripa, unghiul mai larg si cu marginile farului drepte (fara curbura existenta acum in partea de jos a farului) - linia capotei adusa mai jos, catre farul ingustat. - grila fata specifica BWM ("double kidney") dreapta in partea de sus si de jos, si ceva mai putin inalta. - capota mai putin bombata in fata, unde este plasata sigla BMW. Lateral: - curbura din partea de jos de pe portiera si aripa spate mai putin pronuntata. - linia plafonului ceva mia coborata catre spate Spate: - evacuari duble ( ca pe M-uri) - stopurile ingustate - practic taiat din parte de jos, care este prea lata. Pastrat raportul intre latimea stopului pe aripa si cea de pe spate. - arcul de cerc care inchide partea superioara a stopului pe aripa putin mai ascutit.

  • Ca Audi, luni, 12.10.2009 15:04
    Ca Audi

    sa arate ca Audi si va fi masina perfecta :) Audi - taking the lead !!!

  • Decimus4u, luni, 12.10.2009 15:33
    ???

    NU VA MAI CHINUITI VOI SA ARATE ALTFEL CA NU O SA VEDETI DESENUL PE STRADA NICIODATA... CEI DE LA BMW AU INCEPUT SA CONSTRUIASCA HIDOSENII NU MASINI.... DESENATI-L CA PE UN C CLASS SI ESTE MASINA PERFECTA.... MACAR SA SEMENE CU UN SMART SI TOT E MAI FRUMOS CA ACUM...

  • urat urat urat, luni, 12.10.2009 15:39
    let's blow out BMW

    tot ..... absolut tot . Mai bine eu zic sa strangem bani sa le dinamitan pe cele fabricate si sa aruncam si fabricile in aer . E de neconceput sa fie lasate libere astfel de mizerii . Toate masinile Bmw sunt foarte bune ... dar INCREDIBIL DE URATE ! Toate fara exceptie !!!! m-am saturat de pisicutze si ursuletzi care fac precum tractoarele ..... de banii aia imi iau Matiz sau Tata Nano si le dau lectii de condus .... si ii fac si la viteza !!

  • Andrei.P, luni, 12.10.2009 16:00

    Cel mai rapid matiz are 0-100 in aprox 15 secunde, cel mai incet e30(ursulet) adica 316 are vro 12.8 iar 316 e36 adica pisica are in jur de 11.9. Nu cred ca faci tu cu matizu vreuna din astea, asta in cazul in care ai norocul sa dai de 316 si nu dai de vreun 325 sau chiar si un 318is. O sa iau mesajul tau drept ironic totusi:P

  • Tudy, luni, 12.10.2009 16:37

    Fata -farurile de pe M3-ul actual Lateral -curbura de la prag as facea-o dreapta -curbura de la portiera as face-p in cen ca la opel astra Spate -stopurile mai mici -evacuari duble

  • tzenu_bmw, luni, 12.10.2009 18:13
    cam asta ar fi

    fata -marginea rinichilor sa fie mai groasa -spoilerul fata sa fie schimbat cu unu de m3 CSL lateral -jentile sa fie de pe m5 e60 in format mai mic -bosajele rotilor mai proeminente spate -o evacuare dubla centrala [gen PORSCHE CAYMAN] -eleron deasupra lunetei

  • morris, luni, 12.10.2009 19:03
    ma abtin

    Eu totusi prefer sa astept sa vad rezultatul muncii noului sef de design, ca de designul creat de d-l Bangle ma saturasem.

  • flaviu c, luni, 12.10.2009 22:49
    NIMIC

    marimea poate... sa-l faca seria 3 :))))

  • dan, luni, 12.10.2009 23:09
    bmw

    ce as schimba eu la toate BMW`urile nu doar seria 1.. soferul frate!

  • liviutz, luni, 12.10.2009 23:49
    linia de caroserie

    linia de deasupra pragurilor e prea cotidiana sa nu mai spun de cea de sub geamuri acest model parca are inauntru vacuum un BMW la care ii este foame (de combustibil?-nush!...)...pai uitati-va shi voi....boring.La motor nu umblam ca totul e perfect sub capota la BMW.Tot respectul!! [email protected]

  • liviutz, luni, 12.10.2009 23:53
    am uitat de grila!!!

    Era sa uit de grila :-mi se pare ca devine tot mai mica , mai nesemnificativa , ori grila la BMW ....cu asta se destinge BMW-ul ....un Bawaria Motors Work ar trebui sa aiba o grila mult mai mare , sau ma rog , daca asta-i un model de femei lasati-l asha.....!!!ms ms....

  • tzenu_bmw, marţi, 13.10.2009 07:23
    liviutz

    Dami voie sa te corectez - Bayerische Motoren Werke. Ai in sectiunea 'STIATI CA'

  • asd, marţi, 13.10.2009 11:32
    Lasa-l asa camai urat il faci.

    Seria 1 coupe imi place asa cum e. Imbunatatiri poti aduce la toate masinile. Nu trebuie schimbat nimic la masina asta. E frumoasa asa cum e. La modelul hatch poate spatele sa fie subiect de discutie dar coupe-ul arata bine asa cum e.

  • cojocarueugen, marţi, 13.10.2009 12:10
    e penala asta

    cea mai naspa si urata masina creata vreodata de BMW !!! eu sunt fan BMW da asta ii jalnica. in fine, nu am idei de schimbare, numa ca as scoate-o din productie !!! is curios sa vad daca puteti face voi ceva. va multumesc!!!

  • tzenu_bmw, marţi, 13.10.2009 12:25
    COJOCARUEUGEN

    cum poti sa zici ma ca masina asta e jalnica??? tu citesti ce scri???????? o masina jalnica i un matiz, un tico sau un fiat albeea, un doblo sau un xsara picaso ,cum adica asta e urata. apai se vede ce fan esti pretine numa ne faci noua marca de ras.

  • asd, marţi, 13.10.2009 13:02
    Imi place asa

    Eu prefer masina asta asa. Decat sa merga pe o linie "moderna" gen honda civic sau mai stiu eu ce modele si interioare din star trek prefer masina curata. Vreau o "masina cu motor" nu un "feon cu motoras electric" LA interior BMW-ul putea fi mai creativ cu plansa de bord.

  • bradonel, marţi, 13.10.2009 19:43
    ...

    as schimba...doar cheile si talonul, sa fie in buzunarul meu!!! este un coupe in toata splendoarea lui, iar "motorasul" pus pe 135i este o legenda vie a automobilismului, alaturi de 1.9 TDI sau V8 HEMI. lasati-o asa si daca aveti ocazia, sa va bucurati de senzatiile oferite!

  • marius, miercuri, 14.10.2009 15:33
    intrebare

    off : imi puteti spune si mie cum se numeste programul cu care modificati masinile ? , si daca aveti idee de unde pot face rost de el . multumesc scuzati pentru off-ul creat

  • floryn, miercuri, 14.10.2009 22:13
    sallutare fratilor !

    Ce as skimba ... : - stopurile spate ...gen Audi A8 sau A6 - '' gura '' aceea de sub numar , sa fie in continuarea grilei radiator ...gen Audi - semnalizatoare incorporate in oglinzi laterale - '' ochiurile'' ce inconjoara farul Xenon, sa fie tip led ...gen A4 - evacuare : o toba pe stanga, alta pe dreapta...dreptunghiulare - a 3-a lampa stop : sus in geam ...tip led ...si daca o mutati...ridicati un pik mai sus si Logo-ul...putin... - geamuri cu tenta... - usile jos la contactul cu pragurile, ...pe rotund ?!...parca ar avea burta... modificati-o altcumva...stiu si io ...sa vina drept... - proiectoare de ceata... -

  • MAZZ, joi, 15.10.2009 21:29
    135i

    frate nu mai luati piese si idei de pe alte modele ale marcii....ce naiba....la 135i un difuzor spate vopsit in negru/culoarea caroseriei si o evacuare dubla ar fi ideala....

  • Xenocid, joi, 15.10.2009 22:19
    Ce vrei sa schimb la BMW 135i Coupe?

    Am vazut masina in realitate se apropie de perfectiune ca design pozele nu o pun prea bine in valoare. E geniala cu toate ca e o un BMW clasic prin aliura si apropo, Audi mai trebuie sa investeasca in imaginatie. Insa sunt cateva lucruri pe care le-as schimba la BMW-ul asta. 1. rama nichelata/cromata ce-o fi ea din jurul geamurilor laterale trebuie scoasa fara ezitare 2. as face aripile spate si fata mai evazate pe roti 3. evacuari simetrice ar da mai bine Modificarea nr. 1 e obligatorie restul se negociaza :P

  • bozzo26, vineri, 16.10.2009 08:56
    Domnule Mircea Mester

    te-am rugat in editia trecuta sa introduci in programul de modificare Dacia Sandero ....e masina noastra a romanilor si merita a fi modificata....... Acum sa trec la BMW...........curbele si liniile ce se gasesc pe cate un Bmw nu sunt puse la misto ele imbunatatesc dinamica masinii, curgerea aerului pe suprafata acesteia (Efficient Dynamics). As schimba decat culoarea (bleu perlat) si gura de intrare a aerului din bara care sa fie mai pronuntata in afara. Atat:*

  • rubens, vineri, 16.10.2009 15:00
    modify cat vreti

    baieti pentru a va da liber la imaginatie ,descarcati urmatoarele programe maya,3dmax,ryno 4,si intrati pe youtube si cautati cars designing software gasiti destule,!!!!

  • GG, vineri, 16.10.2009 16:38
    OFF

    EU NU AS SCHIMBA NIMIC LA EA IMI PLACE ASA CUM E... AS SCHIMBA TOTUSI CEVA, CULOAREA, NEAGA AR FI OK.

  • stefan88u, vineri, 16.10.2009 17:03
    bmw

    triplele.....jalnice...cam atat

  • madalinilinca, sâmbătă, 17.10.2009 19:47
    modificarile ar fi:

    farurile de la BMW Vision EfficientDynamics Concept.iar spatele de la bmw CS concept.Linia laterala ar mai trebui curbata si lasata ca la BMW GT.

  • hrn, duminică, 18.10.2009 18:48
    Faruri mai subtiri ca la seria 3

    Doar atat !

  • Jakolecs, luni, 19.10.2009 21:48
    Farurile si Stopurile in primu rand

    ... schimbati farurile ca is penibile parca se umfla niste ochi de bufnita ... si la stopuri incercati sa respecte niste linii ca nush ce dsigneru paci o desenat alea jur si nush ce oameni o putut sa dea accept la asha ceva ... in fine sper sa iasa bine ... si pragurile schimbate si in la spate jos sub bara nustiu taiati cumva decupati sa nu mai aiba curu ala de lebada ... Spor

  • ChrisSen, marţi, 20.10.2009 02:58
    BMW 135i Redesign

    Pai, ar avea nevoie de 1 tona de ciment in interior, un cos, niste perdele si un sifonier.:))))) Glumesc. Parerea mea este ca capota ar trebui sa acopere parea superioara a farurilor facand legatura dintre sona grilei si cea a aripii printr-o tranzitie fluida "subtiind ochii" bestiei. Poate niste gauri de admisie din bara ceva mai agresive si iesite in evidenta. Bineinteles, mai joasa, jante asemanatoare celor de pe M3 CSL dar si co o "buza" mica, gen farfurie. Zona stalpilor B, centrali ceva mai joasa, oferind o cursivitate mai naturala si evidenta intre zona din fatza a masinii si zona din spate, un fel de "drum mai scurt" intre zona de curbura plafonului, a stalpilor si a geamului din fatza si zona de "cot" de final al geamului din spate. Niste aripi mai evidentiate si agresive; Un extractor de aer, piesa separata de bara spate, cat mai apropriat posibil de cele folosite in motorsport, dar pastrand stilul si feelling-ul general al masinii. Niste tobe si iesiri finale de evacuare mai "serioase" sport, un finisaj mediu ar fi interesant... Daca nu, inox. Partea superioara a stopurilor de pe aripa sa lipseasca, linia stopului de pe capota-portbagaj sa fie continuata de cea a stopului de pe aripa. Iar ca sistem de iluminare a stopurilor, unul din tehnologia led cu un design similar celui de pe E46 M3 din anii 2001-2006. Multumesc:)