Fiat Sedici facelift a debutat pe piata din Italia

Publicat marţi, 27.10.2009 15:16 de Sebastian Toma

Fiat Sedici facelift si Qubo Trekking au debutat pe piata din Italia. Modelele beneficiaza de motorizari Euro 5 si de noul sistem Traction+.

Noile Fiat Sedici si Trekking Qubo au debutat pe piata din Italia. Cele doua modele au primit motorizari noi, alaturi de o serie de imbunatatiri tehnice si modificari estetice.Toate motorizarile cu care sunt disponibile cele doua modele respecta normele Euro 5.

Fiat Sedici facelift este disponibil atat in versiune 4x2, cat si in versiune 4x4 si beneficiaza de un nou motor pe benzina de 1.6 litri si 16 supape, care dezvolta 120 CP. De asemenea, Sedici facelift poate fi echipat si cu un propulsor Multijet de 2.0 litri cu 16 supape, care este echipat cu un filtru de particule si dezvolta 135 CP. Modelul Sedici este disponibil in trei variante de echipate – Dynamic, Emotion si Experience.

In Italia, pretul de pornire al unui Fiat Sedici facelift in versiunea 1.6 16v 120CP este de 18.350 euro pentru versiunea 4x2, pe cand versiunea 4x4 are un pret de pornire de 20.350 de euro. Versiunea diesel a lui Fiat Sedici facelift are un pret de pornire de 21.350 euro pentru modelul cu tractiune fata, pe cand modelul cu tractiune integrala pleaca de la 23.350 de euro.

Fiat Qubo Trekking este o noua versiune a modelului compact italian, care beneficiaza de un motor multijet de 1.3 litri si 75 CP. Mai mult decat atat, acesta este echipat cu sistemul Traction+, care ofera tractiune pe suprafete cu aderenta scazuta si in conditii dificile. Schimbarile la nivel estetic sunt minore, modelul Qubo Trekking primind o noua bara de protectie fata, un scut pentru caroserie si bare pentru amplasarea unui portbagaj suplimentar.

Bosajele aripilor lui Qubo au fost umflate, iar geamurile din spate au primit o tenta inchisa pentru a oferi mai multa intimitate. Pentru ca noul model sa aiba capacitati sporite in off-road, inginerii Fiat au modificat si suspensia lui Qubo Trekking, garda la sol fiind ridicata cu 20 milimetri, pe cand cursa suspensiei a fost marita cu 10 milimetri.

Via | Autoblog

  • Tunar, marţi, 27.10.2009 15:57

    @Sebastian Toma, Fiat Sedici este desenat de Giugiaro?

  • sebaa, marţi, 27.10.2009 16:01
    @Tunar

    Da, Sedici este creat de studioul Italdesign Giugiaro.

  • A, marţi, 27.10.2009 16:54

    Sebastian Toma, de ce nu are cotiera iar pretul de achizitie e mult mai mare decat la fratele SX4???

  • red, marţi, 27.10.2009 16:57
    ...

    Preturile finale ( respectiv cele care includ si discount-urile) sunt facute de importatorul din tara x , si nu de producator ; fiecare importator negociaza cu producatorul preturile de lista, dotarile, pretul dotarilor, al optionalelor , etc ( ia de ex cei 3 ' frati' : C1, 107, Aygo si o sa vezi , la fel, preturi diferite + vanzari total diferite)

  • A, marţi, 27.10.2009 17:06

    Eu am intrebat de ce e CU MULT MAI MARE. Preturile la cei 3 frati sunt relativ apropiate intr-adevar cu avantaj la C1 (din cate imi amintesc). Le intalnesti pe strada in proportii rezonabile dar SX4 a umplut strazile pe cand Sedici e destul de scump la vedere. Si marketingul are rolul lui, fiind unul din modelele de baza in vanzari de la Suzuki, dar ultimul cuvant in alegerea masinii il are tot pretul.

  • NeoGalaxy, marţi, 27.10.2009 21:22

    Pentru ca din fiecare 3 masini produse, Fiat vinde doar 1 si Suzuki 2, asa a fost intelegerea dintre Suzuki si Fiat. Practic... pentru 3 Sedici produse doar 1 este cu sigla Fiat. Scrie si pe wiki :)