Fiat Bravo primeste modificari subtile pentru 2010

Publicat luni, 11.01.2010 19:29 de Sebastian Toma

Fiat Bravo primeste un set de modificari subtile pentru anul de productie 2010. Pretul modelului italian ramane neschimbat fata de anul 2009.

Italienii de la Fiat vor opera o serie de modificari asupra lui Bravo pentru anul 2010. Partea frontala a acestei compacte a fost revizuita subtil, iar clientii vor putea alege dintre doua culori noi pentru grila fata – negru sau metalluro. Nuanta metalluro va fi standard pentru toate versiunile cu exceptia Emotion, care beneficiaza de o grila cromata. Toate versiunile vor beneficia de oglinzi si manere ale usilor vopsite in culoarea caroseriei, in timp ce semnalizatoarele din blocurile optice au primit o nuanta mai deschisa la culoare.

Versiunile Emotion ale lui Bravo vor putea fi oferite si cu o instalatie GPL montata din fabrica. Versiunile Active si Dynamic ale lui Bravo vor beneficia de materiale noi si de elemente noi in materie de design. Gama de dotari optionale va primi pachete noi, cum ar fi Active Sound, care ofera proiectoare de ceata si radio CD cu MP3 pentru nivelul de echipare Active, pe cand pentru Dynamic acesta ofera sistemul Blue&Me, senzori de parcare si geamuri electrice spate. Nivelul de echipare Emotion poate primi senzori de parcare fata/spate, senzori de ploaie si oglinzi laterale pliabile automat. Nivelul de echipare Blue Sports ofera sistemul Blue&Me, jante de 18 inch si geamuri cu o tenta fumurie. Fiecare pachet de optionale mentionat mai sus este oferit in Italia contra sumei de 800 de euro.

Pretul lui Fiat Bravo in Italia ramane neschimbat in 2010 in comparatie cu cel din 2009, lucru benefic pentru clientii marcii italiene. Versiunea GPL a lui Fiat Bravo este oferita, pentru moment, doar pe piata din Italia, unde aceasta alternativa de alimentare este extrem de populara.

Via | Autoblog.it

  • Ioan Kesser, luni, 11.01.2010 23:44
    frumoasa

    are o vecina un Bravo de asta super, absolut superb. Are un interior extrem de reusit si cam lasa concurenta sa sughita de ciuda :) Eu ii felicit pe italieni

  • valentin, marţi, 12.01.2010 08:09
    bravo bravo

    arata bine masinutza, are un raport pret/calitate foarte bun avand in vedere ca la 12.000 de euro e foarte bine dotata, materialele si desingnul interior creaza o ambianta foarte placuta + spatiul, oare mai ofera cineva la ora actuala OGLINZI HELIOMATE IN STANDARD in clasa compacta ?

  • gtrazvan, marţi, 12.01.2010 10:58
    Toate bune si frumoase

    Toate bune si frumoase, doar ca au uitat sa le faca si fiabile.

  • thenuts, marţi, 12.01.2010 11:55
    @Gtrazvan

    Bine ca ai avut tu Fiat bravo are sa il conduci 100.000 ca sa spui daca e fiabil sau nu. Ce DOBI*** poti fii amice.

  • gtrazvan, marţi, 12.01.2010 13:09
    @thenuts

    mai , pe langa ca in nici un top de fiabilitate din lumea asta Fiat nu a trecut de jumatate, nici nu ai "prieten de betie" care lucreaza la receptie service (la unul din service-urile oficiale Fiat) si nici nu ai avut 4 Fiat Doblo care sa aibe 70-200k de km. Asa ca DOBI... e ala care are stanta marca pe frunte.

  • thenuts, marţi, 12.01.2010 17:24
    @gtrazvan

    Raman uimit de ce prostii scoti pe gura prietene. Daca tu vorbesti din topuri de fiabilitate atunci esti penibil. Aceleasi topuri de fiabilitate in care Daihatsu era in fata la mercedes ? Aceleasi topuri care 80 la suta din ele sunt marketing. La fel si cu masina anului..masina anului in viziunea cui ? Alfa romeo 156 a fost masina anului 98 sau 99 nu mai stiu sigur si ce crezi ? Nu e in topul fiabilitatii. Sa inteleg ca ai prieten de betie doar la Fiat. Arunca o privire si in ograda VW. Si cireasa de pe tort: compari autoutilitara cu masina din clasa compacta.No comment!

  • gtrazvan, marţi, 12.01.2010 19:38
    @thenuts

    Mai pusti naiv, mintea ta nu sti ca Daihatsu chiar este o masina foarte fiabila, dar la tine fiabilitatea se ia probabil dupa cum suna. Ce legatura are masina sau motorul anului cu fiabilitatea ????? Nu am zis ca VW e mult mai breaz. Pai aici vad cultura ta auto, Doblo exista si in varianta de persoane cu 5 si 7 locuri, nu numai utilitara si este si ceva mai fiabil decat Bravo, ca si Panda si mai noul 500 al carui pret piperat se vede macar si in fiabilitate. Defapt, cu exceptia lui 500 Fiat cu cat face masini mai simple cu atat sunt mai bune. Multa sanatate!

  • gogu, sâmbătă, 10.04.2010 12:37
    bravo gpl

    locuiesc in italia. am un fiat bravo gpl din decembrie 2009 care mi-a venit dupa 40 zile de asteptare.masina ste f buna ,consuma putin. testele de siguranta iau dat 5 stele. interioare perfecte. ai disparut plasticaraia. bordul este din carbon.massina este fidabila iau dat 5 ani de garanzie din fabrica iar tagliando(controlul, schimburi,tot ce se face dupa carte la 35000 km)nu face zgomot.nu iti dai seama cand ajungi la 150.masina pecare o recomand.

  • ckhinezu, sâmbătă, 17.07.2010 04:19
    fiat bravo

    RESPECT FOR ALL DRIVERS BRAVO,FIAT BRAVO P.S" MESAJ pt. " Gtrazvan" : NU MAI ZII CA FIATU NU-I FIABIL . CAND O SA AI UNUL SI O SA FACI CAM 150 MII KM APROAPE ZILNIC MERS CU EL, ASA CUM AM FACUT EU, EU FIIND PROPRIETAR DE UN FIAT BRAVO 1.4 T-JET DE 120 CP , SA-TI MAI DAI CU PAREREA .. PANA ATUNCI SSSSST !!!

  • sorin, marţi, 03.08.2010 21:08
    Bravo

    nu sunt detinator de fiat dar pot spune dupa ce am condus masina ca este silentioasa se aseaza bine la drum si are un consum bun .Raport pret calitate ,garantie bune fiabilitatea se vede in timp ,depinde si cum mergi cu ea > Eu am masina asiatica (japoneza am ales din motive obiective , asiatici au cultul muncii bine dezvoltat nu degeaba au ajuns nr1 in lume devansind marca germana VW). Sa aveti parte de ele si fara accidente ,drum bun.

  • ritter, vineri, 10.09.2010 09:22
    Fiat Bravo merita pe deplin

    Pentru cine vorbea de topurile de fiabilitate, sa-ti spun ceva: pe 2008, parca, in studiul facut de JD Powers, raportul calitate/pret = satisfactie, situa FIAT pe locul 23, in timp de VW era pe 22 si Mercedes pe 10. Primul loc era ocupat atunci de SKODA. Am avut FIAT Bravo Sport = SUPER MASINA, de fapt singura masina din cele 6 pe care le-am avut pana acum, la care toata lumea oprea si se uita la ea cu admiratie. Dar atentie, varianta SPORT. Aia standard e cocosata, nu-mi place.