Fiat a lansat Grande Punto Natural Power

Publicat joi, 16.10.2008 16:53 de Sebastian Toma

Fiat a lansat Grande Punto Natural Power, un model alimentat cu un amestec de gaz metan si benzina.

Fiat a lansat o noua varianta a modelului Grande Punto, denumita Natural Power. Aceasta este alimentat cu un amestec carburant format din gaz metan si benzina. Grande Punto Natural Power este echipat cu un motor Fiat de 1.4 litri si 8 supape.

Conform oficialilor Fiat, cu 12 euro poti face un plin de rezervor ( cifra valabila pentru Italia) cu care poti parcurge 310 km. Un alt atu al modelului este autonomia acestuia, de peste 1000 km, avand in vedere ca acesta are doua rezervoare de carburant, unul de 84 litri pentru gaz metan si unul de 45 litri pentru benzina. Pretul lui Grande Punto Natural Power este de 12.300 euro in Italia.

Via | Carscoop

  • tony, joi, 16.10.2008 22:39
    cand apare si in romania

    oare cat de buna o fi ...pe albea sunt probleme cu gpl

  • constantin, vineri, 17.10.2008 09:08
    cerere

    datine caracteristici tehnice- si de mediu

  • luc, vineri, 17.10.2008 12:10
    e si

    1000 km fac si eu cu un plin la Megane-ul meu diesel. Nu e mare descoperirea.

  • Marius, vineri, 17.10.2008 12:12
    Grande Punto

    1.Nu-mi place masinuta asta.....nu are nicio originalitate la design.....parca ceva nu se leaga 2.Prostiile cu GPL si gaz metan pe masini sunt valabile doar pt primul proprietar.....deci ti-ai luat masina, ai facut 100 000-200 000 km cu ea.....motorul e varza.....o aranjezi putini.....si o mariti la prosti in targ. 3.Sa va spunde ce GPL-ul si metanul nu sunt prea indicate: -arderea este uscata -se ard supapele -motorul este varza, cu toate ca daca il desfaci ramai uimit cat de curat este in urma folosirii GPL-ului sau metanului -smecheria este ca daca merge pe gaz, orice motor va pierde automat 1/4 din putere; deci de exemplu, la un logan de 1.4 si 75 de cai....cand motorul functioneaza pe gaz practic este propulsat doar de 50 de caluti in loc de 75 cum ar fi normal....deci motorul este suprasolicitat continuu, cu toate ca tu faci economie cu gazul....si dupa un nr de km va fi ,,ingenunchiat,,. Deci gazul sau metanul renteaza pt primul proprietar, si care bineanteles ca dupa cativa ani o vinde la fraierii care pun botul, sa se spele cu ea pe cap si sa piarda timp si bani prin serviceuri auto. Toate bune!

  • asm, luni, 20.10.2008 09:46
    @ Marius

    Stimate comentator, Mai întâi documentează-te puţin 1. designul mi se pare plăcut, originalitatea e chestie de gust - nu comentez 2. dacă ştii cât de cât să conduci, poţi rula mai ecologic dar şi mai mult cu un motor pe gaz deoarece... 3. ...arderea este mai CURATA nu USCATA, deoarece din arderea benzinei rezultă mai mulţi produşi secundari. Ai văzut tu vreodată ardere umedă, fie ea şi la benzină? În motor arde un amestec de aer şi combustibil, aflat în stare gazoasă. Ungerea funcţionează şi la arderea gazului, iar în acest caz în ulei vor intra mult mai puţini compuşi secundari de ardere şi deci uleiul va rămâne mai curat mai mult timp. Cât despre aritmetica ta de reducere a puterii... 3/4 din 75 e egal cu 50... mai bine nu comentăm.